همه چیز درباره رزرو آنلاین تور کیش

همه چیز درباره رزرو آنلاین تور کیش

1402/05/19 -




توضیحات

رزرو آنلاین تور کیش: جزیره کیش از جزایر خلیج فارس است. هر ساله عده زیادی گردشگر اعم از ایرانی و خارجی به این جزیره زیبا سفر می کنند. کسانی که می خواهند به تور کیش بروند می توانند بلیط خود را به دو صورت حضوری و آنلاین رزرو کنند. جهت رزرو آنلاین تور کیش می توانید به سایت هم کوچ مراجعه کنید.جاذبه های گردشگری در جزیره کیش را می توان به دو دسته جاذبه های تاریخی و جاذبه های تفریحی تقسیم کرد.

جاذبه های تاریخی تورکیش 

جاذبه های تاریخی کیش
جاذبه های تاریخی تورکیش  میتوان مثالی زد برای جاذبه های تاریخی جزیره کیش از جمله جزیره پایاب و کاریز هستند که جزیره یک شهر خالی از مردم و خرابه میباشد. از جمله آثار و ابنیه کشف شده در این ناحیه می توان به مجموعه عمارت اعیانی،حمام، آب انبار ، قنات و بقایای مسجد جامع حریره اشاره کرد. یکی دیگر از جاذبه های تاریخی جزیره کیش، درختان لور است که کهن سال ترین آن ها حدود 600 سال قدمت دارد.

جاذبه های تفریحی تورکیش 

از جمله جاذبه های تفریحی و گردشگری جزیره کیش می توان به ساحل مرجانی، باغ پرندگان کیش ، سواحل ماسه ای باغ وحش ، آکواریوم، تفریحات دریایی و... اشاره کرد. حتما از غذاهای محلی این جزیره دیدنی هم نوش جان کنید که خوردن دارد و به یک بار امتحانش  می ارزد! از جمله غذاهای محلی کیش می توان مضروبه ، مرگوگ و سمک مشوی  را نام برد که غذاهایی بسیار خوشمزه هستند. سمک مشوی یک ماهی جنوبی سرخ شده و بسیار خوش طعم است. مضروبه نوعی غذاست که در آن ماهی به همراه سبزیجات تازه و معطر میل می شود. مرگوگ نیز نوعی خورشت محلی است. شما با رزرو آنلاین تورکیش  از سایت هم کوچ می توانید از همه این ها لذت ببرید!

چند نکته در رابطه با رزرو آنلاین تور کیش و سفر به جزیره

  • حتما لباس های نخی ، روشن و خنک استفاده کنید.
  • اگر دلتان می خواهد شنا کنید ، حتما به همرا ه خود مایو شنا ببرید. جزیره کیش دارای دو قسمت مجزا برای شنای آقایان و بانوان است.
  • کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.
می توانید در فصل تابستان به جزیره کیش سفر کنید؛ زیرا در این فصل جزیره خلوت تر است و قیمت ها هم کمی پایین تراست. جهت رزرو آنلاین تور کیش با قیمت مناسب و ارزان به سایت هم کوچ مراجعه فرمایید.

بهترین زمان رزرو آنلاین تورکیش 

بهترین زمان جهت رزرو تورکیش و رفتن به این جزیره مرجانی زیبا، اوخر پاییز تا اوایل بهار است؛ زیرا در این بازه زمانی آب و هوا مساعد تر است و طبیعتا جزیره شلوغ تر هم می شود. اگر دلتان نمی خواهد به شلوغی برخورد کنید و جزیره خلوت برای شما دلپذیرتر است می توانید فصل تابستان را برای سفر به جزیره کیش انتخاب کنید.

رزرو تورکیش 

اگر قصد سفر به جزیره کیش دارید و به دنبال قیمت مناسب و ارائه خدمات عالی هستید می توانید به سایت هم کوچ مراجعه فرمایید. با ورود به سایت هم کوچ می توانید تمامی انواع تورها را مشاهده نمایید و با کیفیت ترین تور قیمت مناسب را برای سفر خود انتخاب کنید.

انتخاب هتل مناسب در رزرو آنلاین تورکیش 

مطمئنا یکی از مهم ترین فاکتورها برای تجربه یک سفر دلچسب و به یادماندنی رزرو یک هتل با کیفیت و با خدمات عالی و همچنین فاصله کوتاه از فرودگاه ها و مکان های تفریحی است. یکی از این هتل ها، هتل بین المللی کیش است که علاوه بر داشتن امکانات رفاهی بی شمار، فاصله کمی با فرودگاه و مکان های تفریحی دارد. شما تنها با 8 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به جزیره کیش برسانید. یکی دیگراز گزینه های عالی جهت اقامت شما عزیزان، هتل مریم کیش است که فاصله کمی با فرودگاه دارد و شما تنها با6 دقیقه پیاده روی می توانید به مکان های تفریحی آن دسترسی پیدا کنید. اگر قصدتان برای سفر جدی است، هتل سه ستاره پارسیان کیش هم می تواند گزینه مناسبی برای شما دوستان عزیز باشد. شما تنهات با چند دقیقه پیاده روی می توانید به امکانات رفاهی و تفریحی جزیره کیش دسترسی پیدا کرده و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده تان بگذرانید. برای رزرو آنلاین تور کیش و اقامت درهر یک از این هتل ها می توانید به سایت هم کوچ مراجعه فرمایید. امیدوارم مطالب این مقاله برایتان مفید بوده باشد و با استفاده از اطلاعاتی که در این مقاله ارائه شد بتوانید لذت بیشتری از سفر خود با اعضای خانواده و یا سایر دوستانتان ببرید.
هتل مناسب کیش

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود