تور کیش هتل داریوش

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

وب سایت رسمی هتل بزرگ داریوش کیش

وب سایت رسمی هتل بزرگ داریوش کیش

1402/05/14 -




توضیحات





وب سایت رسمی هتل بزرگ داریوش کیش : اگر به جزیره ی زیبای کیش سر می زنید، هتل داریوش کیش می تواند یکی از بهترین انتخاب هایتان باشد. هتل ۵ ستاره داریوش در سال 1380 و با سرمایه گذاری حسین ثابت و با الهام گرفتن از معماری کهن ایرانی و سرمد آن ها یعنی تخت جمشید در جزیره‌ی زیبای کیش ساخته شد. معماری زیبا و غرورآفرین هتل پنج ستاره‌ی داریوش شما را به دوره ی هخامنشان و ایران باستان می برد و حال و هوای شما را دگرگون می کند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت 121330 متر مربع در شمال شرق جزیره زیبای کیش و نزدیک به ساحل شرقی ساخته شده است. فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیر هتل بزرگ داریوش، چشم هر بیننده ای را مسحور می کند.

وب سایت رسمی هتل بزرگ داریوش کیش

            با رزرو هتل 5 ستاره‌ی داریوش همه چیز در دسترس شماست!

اگر اهل خرید و گردش در بازارهای متنوع جزیره کیش هستید، هتل داریوش کیش انتخا خوبی برای شماست. این هتل در مجاورت بازارهای پردیس ، مرجان و زیتون است که شما به راحتی می توانید برای خرید این بازارها را انتخاب کنید. از ویژگی های خاص هتل پنج ستاره‌ داریوش قرار گرفتن آن در مسیر دوچرخه سواری است. شما می توانید به راحتی و از پشت عمارت اصلی هتل داریوش کیش دوچرخه دریافت کرده و به مسیر دوچرخه ملحق شوید و در مسیر از بوی آب دریا و نیز چشم انداز زیبای خلیج همیشه فارس لذت ببرید. هتل زیبای داریوش کیش همچنین امکان انتخاب تورهای گردشگری برای بازدید از باغ پرندگان، پارک دلفین ها، کشتی تفریحی، کنسرت ها، گشت دور جزیره و کلاسیک شو را در اختیار شما قرار می گذارد.

وب سایت رسمی هتل داریوش کیش

فاصله هتل داریوش کیش از ساحل چقدر است؟

هتل داریوش کیش که در ساحل شرقی جزیره کیش قرار دارد و بسیار به ساحل نزدیک است. با فاصله 5 دقیقه به ساحل گزینه‌ی مناسبی برای کسانی هست که به پیاده روی صبح گاهی در ساحل و شب گردی روی ماسه ها علاقه دارند.

وب سایت رسمی هتل بزرگ داریوش جزیره کیش

ویلاهای ساحلی هتل داریوش

شاید شما بخواهید خلوت خود را در کنار خانواده در محیطی آرام و دل‌انگیز همراه با چشم اندازی رویایی تجربه کنید. در این راستا هتل داریوش کیش اتاق های کابانای خود را که در خارج از ساختمان اصلی و به دور از همهمه جمعیت می باشد را برای علاقمندان خود ارائه می کند.

. همچنین امکان رزرو اتاق کابانا با حمام سانروف نیز در این هتل وجود دارد که می توان در آن بدون دید از بیرون حمام آفتاب گرفت. کلیه امکانات اتاق های اصلی درون هتل در اتاق های کابانا نیز ارائه می شوند.

موقعیت جغرافیایی هتل

مجموعه اقامتی هتل داریوش در شمال شرق جزیره کیش در موقعیتی بسیار عالی قرار دارد. مهمانان این هتل علاوه بر اقامت در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس و بهره بردن از چشم اندازه امواج آرامش بخش ودسترسی راحت به دریا، امکان دسترسی راحت و سریع به سایر جاذبه های گردشگری، تفریحی و همچنین بازارها و مراکز جزیره را هم دارند. برای مثال از میان دیدنی ها و جاذبه های گردشگری فراوانی که تنها در فاصله کمتر از 2 کیلومتری این واحد اقامتی قرار دارند می توان به مواردی مانند پلاژ آقایان، پارک هنگام، میدان و بازار پردیس، رویال مال، کیبل اسکی و فلای برد اشاره کرد.

مقایسه قیمت هتل داریوش کیش

هتل داریوش شاید در همان ابتدا در زمره هتل‌های گران به نظر برسد. با در نظر گرفتن امکانات و موقعیت قرارگیری و البته تخفیفات فصلی سفرانه شاید بتوان گفت ارزش یک بار امتحان‌کردن را دارد. اقامت در هتل داریوش کیش فقط اقامت در یک هتل نیست؛ تجربه‌ای بی‌نظیر از دریافت کلیه امکانات موجود در یکی از مشهورترین و باسابقه‌ترین هتل‌های کیش خواهد بود.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود