ویژگی های بهترین هتل آنتالیا

ویژگی های بهترین هتل آنتالیا

1402/05/21 -




توضیحات

هتل آکرا پنج ستاره یکی از بهترین هتل های آنتالیا می باشد که که در شهر آنتالیا واقع شده است. به علت اینکه هتل آکرا در کنار دریای مدیترانه واقع شده یکی از بهترین هتل ها تور آنتالیا به شمار می رود. در این هتل یک مرکز سلامتی وجود دارد که در آن باشگاه، زمین تنیس، انواع ماساژ و حمام سونا وجود دارد. البته در این هتل ساحل اختصاصی و استخر وجود دارد. Crowne Plaza Antalya که یک هتل پنج ستاره است و معماری لوکس و شیکی دارد.

این هتل چیدمان و دکوراسیون بی نظیری دارد و یک هتل عالی برای تعطیلات تابستان است. هتل کرون پالاس آنتالیا رستوران معروف دارد که در رستوران های آن می توانید انواع غذاهای بین المللی و ترکیه را نوش جان کنید از تجهیزات این هتل می توان به امکانات ورزشی و مرکز سلامت اشاره کرد. استخرهای روباز و سرپوشیده، حمام، اتاق برف و مرکز اسپا و سونا، حمام روسیه از دیکر امکانات این هتل است. 

ویژگی های بهترین هتل آنتالیا -شاخص

هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل ۴ ستاره اسپای بی بیزینس بهترین هتل های آنتالیا است که امکانات فوق العاده ای دارد که با یک هتل پنج ستاره قابل مقایسه است، اما هزینه های آن با یک هتل پنج ستاره بسیار متفاوت است. این هتل روبه دریا قرار دارد که وقتی پنجره را باز کنید با یک منظره بی نظیری رو به رو می شوید. این هتل دارای سالن بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده است و رستوران های آن منو های متنوعی دارند که متناسب با هر نوع ذائقه غذا های با کیفیتی ارائه می دهند.

این هتل وای فای رایگان در تمام اتاق ها قرار داده است. بوتیک هتل 4 ستاره Tuvana از هتل های آنتالیا است که مورد علاقه ایرانیان می باشد و دلیل آن هم فضای سرسبز با معماری عثمانی می باشد. فضای زیبای این هتل را درختان پرتقال و نخل پوشانده است و یک فضای عالی و بی نظیر برای استراحت کردن و تمدد اعصاب است. هتل چهار ستاره مارینا یک عمارت بزرگ است که بافت تاریخی و معماری بی نظیری دارد. 

هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل های 3 ستاره آنتالیا

هتل سه ستاره تورک اوی یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که دکوراسیون سنتی و زیبایی دارد. طراحی این هتل شبیه به معماری قرون وسطی است که وقتی در این هتل وارد می شوید حس می کنید که در دوران قرون وسطی زندگی می کنید. این هتل فضایی دنج و دلنشینی دارد که برای استراحت کردن عالی است.

اگر شما علاقه مند به رفتن به بازارهای های ایتالیا و مسجد قدیمی اسکل آنتالیا هستید، این هتل گزینه مناسبی برای شما است، زیرا موقعیت جغرافیایی آن به گونه ای است که به بازار و مساجد قدیمی آنتالیا نزدیک است. این سه ستاره دژاوو کاله ایچی یکی از بهترین هتل های آنتالیا است. این هتل در کوچه تاریخی آنتالیا قرار دارد و دارای ۱۵ اتاق با امکانات مختلفی از جمله تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تخت خواب، اینترنت، میز توالت و مینی بار است. هتل دوغان یکی دیگر از هتل های سه ستاره انتالیا است که اتاق های راحت و تمیزی دارد، یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های این هتل می تواند این باشد که در کنار دریا قرار دارد. 

 

هتل های 2 ستاره آنتالیا

هتل دو ستاره تونتی یکی از بهترین هتل های آنتالیا و عالی ترین هتل ها در بین مسافران است که امکانات مختلفی در اختیار مسافران قرار می دهد و قیمتی کاملا مقرون به صرفه دارد. این هتل امکانات متنوعی چون تخت خواب راحت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی اختصاصی و تلویزیون را در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل 2 ستاره هتل ناسا فلورا یک هتل است که در نزدیک ساحل آنتالیا واقع شده است و امکانات مختلفی در اختیار مهمان قرار داده است که می توان به وای فای رایگان و استخر روباز اشاره کرد. هتل ناسا فلورا یک رستوران بی نظیری دارد که در آن انواع غذا های بین المللی و غذا های ترکی صرف می شود و امکان اجاره خودرو و پارکینگ هم در اختیار مسافران قرار می دهد. هتل دو ستاره دروازه هادرین یکی از عالی ترین هتل های آنتالیا است که در آن امکانات و تجهیزات مختلفی مانند استخر روباز، باغ وجود دارد. 

هتل های 2 ستاره آنتالیا

سخن پایانی

در فصل های تابستان و بهار یکی از مقصد هایی که اکثر ایرانیان به آن علاقه مند هستند آنتالیا است به همین دلیل در این فصول سال مسافر های بسیار زیادی به شهر آنتالیا صورت می گیرد و یکی از اساسی ترین دلایل محبوبیت آنتالیا هتل های آن می باشد، زیرا هتل های آنتالیا امکانات بسیار زیادی در اختیار مسافران قرار می دهند.

در هتل آکرا رستوران های بسیار زیادی وجود دارد که لذیذ ترین غذا ها را ارائه می دهند و شما می توانید در منوی رستوران هتل غذا های بین المللی غذا های دریایی و غذا های ترکی انواع پیتزا و نان تازه را بیابید. اگر دوست دارید در فضای دلنشین و همجوار با طبیعت غذای خود را میل کنید هتل رستوران را گزینه مناسبی برای شما است.

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود