چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟

چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟

1402/05/21 -




توضیحات

هنگام ترک خانه برای تعطیلات، محافظت از خانه‌تان به اندازه محافظت از اقلامی که با خود به همراه آورده‌اید، مهم است. اطمینان حاصل کنید که گام‌های لازم برای آرام بودن خاطر هنگامی که دور از منزل هستید را انجام دهید!

1. یک سیستم مانیتورینگ خانه بگیرید

چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟( از خانه خود محافظت) امنیت خانه کاملاً ضروری است و گزینه‌های بسیاری برای انتخاب وجود دارد، پس مطمئن شوید که گزینه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با خانه شما باشد. برخی از سیستم‌های امنیتی خانگی حتی به شما اجازه می‌دهند ویدیوهای زنده را از راه دور از تلفن خود مشاهده کنید، بنابراین می‌توانید ببینید که در زمان واقعی چه اتفاقی در حال انجام است. این سرمایه گذاری کوچک به اندازه آرامش خاطر شما ارزش دارد!
مانیتورینگ خانه

2. مراقبت منظم از خانه را حفظ کنید

چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟ آیا به طور معمول برای مراقبت از چمن‌هایتان و محوطه منزل خود، باغبان دارید؟ کسی به طور هفتگی استخر را تمیز می‌کند؟ این برنامه‌ها را نگه دارید. اگر هر دزد بالقوه‌ای خانه‌ها را دید بزند، اگر چیزی خاموش باشد یا انجام نشده باشد، متوجه خواهند شد.

3. یک کلید را به یک دوست یا عضو خانواده بدهید

در حالی که می‌توانید روزنامه‌ها و نامه‌های خود را متوقف کنید، نمی‌توانید پیش بینی کنید که چه زمانی آگهی‌های تصادفی یا سفارشات فراموش شده آمازون جلوی در قرار می‌گیرند. با داشتن یک دوست یا عضو خانواده مورد اطمینان، که هر روز یا روز درمیان به منزل شما سر می زند، می‌توانید از رها شدن تحویل‌های غیر منتظره اجتناب کنید و همچنین کارهای عادی و روتین (آبیاری گیاهان، ریختن آشغال‌ها در سطل زباله) را انجام دهید. فراموش نکنید که کمک آن‌ها را جبران کنید.

4. ایمیل و روزنامه‌های خود را متوقف کنید

صندوق‌های پستی کاملاً پر شده و روزنامه‌های زرد شده در راه روها، مدارک و شواهدی هستند که می گویند شما خانه نیستید. اگر شما دوست و یا عضو خانواده‌ای ندارید که وقتی شما رفته‌اید، به خانه شما سر بزند و نامه‌ها و روزنامه‌ها را به داخل خانه بیاورد، با خدمات روزنامه خود برای متوقف کردن تحویل و پر کردن یک فرم توقف نامه، تماس بگیرید.

5. پروفایلی پایین در رسانه‌های اجتماعی را حفظ کنید

چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟ به خوبی میدانیم که قبل از اتمام سفر خود نباید تعطیلات خود را آنلاین (یا هر جایی برای آن منظور) تبلیغ کنید، اما شاید مهمتر از آن این است که سایت‌های رسانه‌های اجتماعی خود را مجدد چک کنید تا اطمینان حاصل شود که آدرس شما به راحتی برای هر کسی که به دنبال آن است در دسترس نباشد. پست‌های گذشته، دعوت‌های مهمانی و یا رویدادهای فیس بوک که ممکن است شماره تلفن شما را نیز شامل شود را حذف کنید، زیرا انجام یک جستجوی گوگل سریع و مرتبط کردن یک شماره تلفن به یک آدرس، بسیار آسان است.

6. اشیاء قیمتی خود را در یک گاو صندوق نگه دارید

چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟ هر دزد معمولی می‌داند که برای اشیاء قیمتی ابتدا باید به اتاق خواب‌ها نگاه کند، بنابراین گاو صندوقی کوچک تهیه کنید و آن را امن کنید. اگر هزینه کردن برای یک گاوصندوق، یک گزینه نیست، اشیاء ارزشمند را در جایی غیر معمول مانند یک کابینت آشپزخانه یا کمد حمام، در یک ظرف غیر قابل توجه قرار دهید.
گاو صندوق

7. یک کلید پنهان را هم باقی نگذارید

من می‌توانم از تجربه شخصی خود بگویم که دزدان بالقوه همیشه به دنبال کلید پنهان هستند و آنها آن را پیدا خواهند کرد. این کلید یدکی یکی از مواردی است که باید به یک دوست یا عضو خانواده بدهید.

8. نور سنسور خارجی نصب کنید

چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟ برای کسانی که اهل فن آوری نیستند کاری ساده است، و شما می‌توانید یکی را در آمازون با کمتر از 20 دلار خریداری کنید. چراغ سنسور حرکتی همچنین می‌تواند برای امنیت عمومی خانه در تمام سال مفید باشد، چه شما خانه باشید چه نباشید، و اغلب مجهز به تکنولوژی برای خاموش/روشن شدن در زمان خاصی در زمان خاصی از روز می‌باشند. ما همچنین به شدت توصیه می‌کنیم تا چندین تایمر برای چراغ‌های داخلی خود تنظیم کنید. دادن این تصور که هرشب کسی در خانه است، می‌تواند از مهمانان ناخواسته جلوگیری کند.
نور سنسور خارجی

9. ارتباط درب گاراژ خود را قطع کنید

کاملاً می دانیم که فن آوری را می‌توان به راحتی هک کرد، به ویژه توسط مجرمان با تجربه و یا با انگیزه‌تر. درب بازکن‌های گاراژ (بسته به آنچه که نام تجاری آنها هستند) گاهی اوقات می‌تواند توسط کنترل راه دورهای جهانی باز شود، بنابراین فعالانه عمل کنید! بازکن درب گاراژ خود را غیرفعال و قفل دستی را انتخاب کنید.

10. امنیت خود را تبلیغ کنید

چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟ داشتن یک سیستم امنیتی، به احتمال خیلی زیاد باعث جلوگیری از سارقان خواهد شد، بنابراین آن را تبلیغ کنید! این برچسب‌ها را در نزدیکی نقاط ورودی و آشکار خود مانند درب جلو و عقب و درب‌های جانبی گاراژ خود قرار دهید. شما حتی می‌توانید بسته‌ای از برچسب‌ها را خریداری کنید، اگر قبل از سفر بعدی خود قادر به اجرای سیستم امنیتی خود نیستید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود