کارهای که در کوش آداسی باید انجام دهیم

کارهای که در کوش آداسی باید انجام دهیم

1402/05/21 -




توضیحات

کارهای که در کوش آداسی باید انجام دهیم

کوش آداسی یکی از شلوغ ترین شهرهای ساحلی دریای اژه است که یک منطقه بسیار لذت بخش در طول تابستان برای گردشگران تور ترکیه به حساب میآید. این شهر پر از هیاهو و شلوغی انواع تفریحات و لذت ها را در خود جایی داده است. اگر به دنبال کاوش و تفریح در یکی از سواحل زیبای و یا خرید از بازارها و مراکز خرید بسیار لوکس هستید این شهر بهترین پاسخ شما خواهد بود. این شهر ساحلی ترکیه در سراسر اروپا به عنوان یک ساحل زیبا شناخته شده است.

مسافران ترکیه به این دلیل کوش آداسی را انتخاب میکنند چونکه دارای سواحل دیدنی، آبهای کریستال آبی و شب زنده داری در اطراف آبهای زیبا را دارد. در طول روز، اکثر مردم از خورشید لذت می برند و شنا می کنند و یا در ورزش های آبی در ساحل شرکت می کنند، شبها انرژی خود را در باشگاه ها و یا کلبهای می گذرانند.

اما اگر شهر کوش آداسی را انتخاب کردید باید کاراهای که لازمه تکمیل شدن این سفر است را انجام دهید

1- مراجعه به شهر باستانی قله افسوس و خانه مریم مقدس

شهر باستانی قله افسوس

اگر تعطیلات خود را دراین شهر بدونه رفتن به شهر باستانی افسوس نگذرانید قطعا سفر شما کامل نیست.

2 - در بندر بنشینید و کشتی های کروز را ببینید

3 - در یک رستوران ترکی که غذای محلی درست میکند یک وعده غذا بخورید تا ایده درستی از غذاهای خوشمزه ترکیه بدست آورید

4 - یکروز را در یکی از سواحل بسیاری زیبای  کوش آداسی صرف کنید.

ساحل خانم ها، لانگ بیچ، ساحل نقره ای ، هر یک از این ساحلها میتواند تفریحات متفاوتی به شما ارائه دهد و منجر به آرامش شما در سفر خواهد شد.

5 - کاوش جزیره کبوتر و بازدید از موزه

جزیره کبوتر، که به عنوان  پرنده جزیره شناخته می شود، نمادی از کوش آداسی است و نام کوش آداسی (به معنی پرنده جزیره) از آن نام بدست آمده است.  دیدن موزه در قلعه قدیمی بیزانس یا به سادگی نشستن و لذت بردن از منظره پانوراما از کوش آداسی میتاند لذت سفر برای شما را دو چندان کند.

6 - به یک سافاری با ماشین جیپ بروید و مناطق اطراف کوش آداسی را کشف کنید.

7 - به شهر Selcuk بروید.

Selcuk، یک شهر کوچک 20 دقيقه ای از کوش آداسی است که یکی از پرطرفدارترین مقصد های توریستی در ترکیه به دلیل نزدیکی آن به افسوس حساب میآید. دیگر مکان های مورد علاقه مسافران  در Selcuk از جمله قلعه کلیسای سنت جان و مسجد اسحاق میباشد شما همچنین باید یکی از رستوران های مشهور را انتخاب کنید تا تکه های کوچک گوشت بره و چربی کبابی را امتحان کنید.

8 – صبح روز شنبه اگر در این شهر بودید حتما به بازار سلسکو بروید.و از بازار روز سنتی آن دیدن کنید.

9 - بازدید از روستای قدیمی یونان Sirince

این روستای زیبا یکی از مناطق  کوش آداسی میباشد که در30 کیلومتری  این شهر واقع شده است که با کافه ها و خانه های شراب با منظره ای فوق العاده بر روی زمینه ها، باغ ها، باغ های انگور و باغ های زیتون قابل بازدید است.

10 - به یک سافاری اسب بروید و با اسب ها شنا کنید

11 - سفر یک روزه به شهر Izmir

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه و 85 کیلومتر دور از کوش آداسی است. شهری  پر از بارها، رستوران ها، کافه ها و مغازه ها. کشتی های قدیمی، بهترین راه برای سفر در اطراف شهر، شما را در خلیج زیبا قرار می دهد و یک راه عالی برای تجربه یکی از شهرهای جهان که بسیار پرطرفدار در ترکیه است

12 - در غار زئوس زمان بگذرانید و از طبیعت آن در شگفت باشید و لذت ببرید.

13 - در هنگام تماشای غروب خورشید زیبا از غذای خوشمزه در خانم ها ساحل لذت ببرید

استراحت خانمها در ساحل پر از مغازه ، کافه ها و رستوران ها یک جای مناسب برای پایان دادن به روز است. یکی از محبوب ترین رستوران ها با غذاهای عالی و یک منطقه ی دوست داشتنی را در بیرون از جایی که می توانید یک وعده غذای خوشمزه بخرید و غروب خورشید را از طریق سامو تماشا کنید رستوران جای دیگر است

14 – یک سفر با قایق در اطراف خلیج در نزدیکی کوش آداسی داشته باشید.

سفر به کوش آداسی بدون رفتن به قایق سفر کاملی نیست. کشف مناطق اطراف، تنها با قایق قابل دسترسی می باشد برای یک روز فوق العاده میباشد. توقف کردن در آب کریستال کوش آداسی و در یک رستوران روی آبی و خوردن غذاهای که معمولا ماهی همبرگر، برنج، ماکارونی، سالاد و نان میباشد میتواند متفاوت ترین قسمت سفر شما باشد.

15 - از حمام های ترکی دیدن کنید و یک حمام ترکی داشته باشید.

حمام ترکی ، یک تجربی است که نباید در هنگام بازدید از ترکیه از دست داد. آرامش متفاوت در اتاق بخار بر روی یک میز سنگی گرم که به نام goebektasas شناخته شده است، در حالی که دلاکها در حال ماساژ دادن بدن و پوست شما هستند یک تجربه تکرار نشدنی است.

16 - یک سفر روزانه به پامووکاله بروید

پاموک کله یکی از شگفت انگیز ترین طبیعت خارق العاده در ترکیه است. جاذبه های بزرگ یک بال بزرگ صخره ای سفید با حوضچه های و آبشارهای یخ زده است. در نگاه اول  به نظر می رسد که از برف یا ابر و یا توپ های پنبه ساخته شده است، این واقعا یک چشم انداز شگفت انگیز است. این یک تجربه عجیب و غریب و شگفت انگیز است.

17 - صعود به بالای  تپه آتاترک دیدن واقعی از کوش آداسی

اینها همگی کارهای میباشد که انجام ندادن آنها باعث میشود بعد از سفر احساس خوبی نداشته باشید چرا که مهم ترین کارهای است که باید انجام داده شود.
کوش آداسی

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود