کلیسای انجیلی در آنتالیا

کلیسای انجیلی در آنتالیا

1402/04/03 -




توضیحات

آنتالیا یک شهری در کشور ترکیه است که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد و یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی آنتالیا کلیسای انجیلی آنتالیا است. در واقع اگر قصد گردش از طریق تور آنتالیا را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به کلیسای انجیلی آنجا سر بزنید. کلیسای انجیلی عبادتگاه های مسیحیانی است. این مکان زیبایی خاصی دارد و مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و می تواند باعث جذب گردشگران زیادی از سراسر جهان برای دیدن کلیسای انجیلی آنتالیا شود.

علاوه بر این باید بیان کنیم که از آنجایی که آنتالیا جزو شهرهایی به حساب می آید که جاذبه های دیدنی در آن بسیار زیاد است و دارای جاذبه های گردشگری زیادی است، افراد زیادی برای گردش در آنتالیا به این شهر مراجعه می کنند. به همین جهت جذب های دیدنی مانند کلیسا و طرفداران بسیار زیادی دارد و مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته است. 

کلیسای انجیلی در انتالیا -شاخص

معروف ترین سواحل آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی است که در آن سواحل زیادی وجود دارد. اما از معروف ترین سواحل آنتالیا برای گشت و گذار می توانیم به ساحل لارا اشاره کنیم. این ساحل ماسه ای برای گردش در شهر آنتالیا یک مکان بسیار مناسبی به حساب می آید. زیرا دور و اطراف آن انواع رستوران ها و کافه و کلوپ های شبانه وجود دارد.

به همین علت می توانیم بگوییم که اگر به دنبال ورزش های ساحلی و تفریحات آرامش بخش هستید، ما به شما ساحل لارا برای گردش در آنتالیا را پیشنهاد می کنیم. یکی دیگر از سواحلی که برای گردش در شهر آنتالیا بسیار پرطرفدار است ساحل چیرالی است. این ساحل که دارای باقیمانده های تاریخی است و به آن ساحل الیپسن همه می گویند.

کلیسای انجیلی در انتالیا -شاخص

جاذبه های گردشگری معروف آنتالیا

جاذبه های گردشگری بسیار زیادی برای گردش در آنتالیا در این شهر وجود دارد. از این جاذبه ها می توانیم به کلیسای انجیلی آنتالیا، تله کابین آنتالیا و پیست اسکی و درختان پالم در جنگل های آنتالیا و حتی شهر قدیمی فاسلیس با شهر تاریخی خاص لیست و آثار باستانی و سواحل بسیار زیبای آنتالیا و مقبره صخره لیسیان و حتی کلیسای سنت نیکولاس و شهر باستانی میرا و دیگر شهر باستانی کالیچی و تا یولی مناره و اسکله قدیمی و برج هیدرولیک و موزه آتاتورک و موزه اسباب بازی ها و شهر تاریخی آسپندوس و آمفی تئاتر تاریخی ترمسوس اشاره کنیم.

مراکز دیگری شامل موزه باستان شناسی و آبشارهای ماناوگات فقط تا روستای ماناوگات و دهکده سیرالی اشاره کرد. برای گردش در آنتالیا بهتر است به برج ساعت که در میدان کاله کاپیسی قرار دارد سفر کنید.

تفریحات خاص انتالیا

از تفریحات خاصی که در آنتالیا وجود دارد می توانیم به گلف بازی و رفتینگ در آب های آنتالیا و غواصی در سواحل آن و بازدید از موزه های شهر آنتالیا و حتی گشت و گزار و خرید در مراکز پاساژ های بزرگ و رفتن به پارک های آبی و شهربازی در آنتالیا اشاره کرد. از تفریحات دیگر می توان به تفریحات دیگری مانند سافاری و خوردن غذاهای دریایی بسیار خوشمزه نام برد. در واقع در آنتالیا بهترین رستوران های وجود دارد که غذاهای بسیار خوشمزه ترکی و خارجی ارائه می دهند. شما می توانید با مراجعه به این رستوران ها و هتل ها از سفر خود لذت ببرید. یکی دیگر از تفریحات خاص در آنتالیا گردش در آنتالیا را می توانید شب ها در کنار سواحل آن پیاده روی کنید و از سواحل زیبای آنتالیا لذت ببرید.

تفریحات خاص انتالیا

سخن پایانی

کلیسای انجیلی آنتالیا یکی از عبادتگاه مسیحیان است که مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. علاوه بر این باید بگوییم که در آنتالیا جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که می توان به کلیسای انجیلی آنتالیا، تله کابین آنتالیا و پیست اسکی به درختان پالم در جنگل های آنتالیا و کلیسای سنت نیکولاس اشاره کرد. در این شهر اسکله قدیمی و موزه های بسیار زیادی وجود دارد.

علاوه بر این باید بگویم که از دیگر جاذبه های گردشگری آنتالیا سواحل بسیار زیبای آن در منطقه لارا است. در کنار این سواحل هتل و رستوران های ساحلی بسیار زیبایی وجود دارد که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. اما تفریحات خاص آنتالیا شامل گلف بازی و غواصی در سواحل و بازدید از موزه های شهر آنتالیا و گشت و گذار و خرید در پاساژ های بزرگ این شهر و رفتن به پارک آبی و شهر بازی و خوردن غذای دریایی و سافاری است که از جمله تفریحات خاص آنتالیا هستند. 

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود