تور کیش هتل ترنج

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

کیش هتل ترنج تور

1402/11/30 -




توضیحات

کیش هتل ترنج تور : قطعا همه در سال به یک سفر لذت بخش نیاز دارند تا به مغز و بدن خود استراحت بدهند. امروزه کیش یکی از بهترین مکان های دنیا که در ایران واقع شده است محسوب میشود. حال در کیش یک هتل وجود دارد که توجه همه را به خود جلب کرده است. هتل ترنج  در کیش یکی از بهترین هتل های کیش با برگرفته از بروز ترین ساخت ساز روز دنیا بهترین و لاکچری ترین هتل کیش شناخته میشود. در ادامه بیشتر در رابطه باش کیش هتل ترنج صحبت می کنیم.

تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان 

هتل ترنج کیش با پرواز ماهان شامل دو اقامتگاه آبی و ساحلی ساخته شده است بخش آبی با ساخت بیش از 100سوئیت چوبی و مقاوم بر روی اسکله ، با منظره رو به دریا که کف بعضی از سوئیت ها شیشه ای است که میتوان موجودات دریایی و ماهی ها را مشاهده کرد. تماشای دریای آبی خلیج فارس و غروب آفتاب هتل ترنج لحظات زیبا و خاطره انگیزی را برای مسافران رقم میزند. در فاز دوم هتل ترنج که ساختمانی در کنار ساحل بنا شده در چهار طبقه احداث شده که منظره ای رو به دریا، غروب خورشید و رو به دریاچه است. ناگفته نماند رفتن به کیش با پرواز ماهان در فصل های مختلف قیمت های مختلفی نیز دارد.

سبک معماری هتل ترنج

 معماری کیش هتل ترنج تور به دلیل زیبایی منحصر به فرد و سبک معماری اصیل ایرانی ، مهم ترین دلیل مسافران برای اقامت در این هتل شده است. هتل دریایی ترنج  با معماری متفاوت مدرن منطقه ای بکر  تا لحظاتی خاطره انگیز و دلپذیر را برای مسافران رقم بزند.
•    تور کیش هتل ترنج  یکی از مجموعه های گردشگری است که در شمال غربی جزیره زیبای کیش در یک منطقه بکر و زیبا قرار گرفته است.
•    معماری هتل ترنج در دو قسمت بنا شده قسمت اول روی آب و قسمت بعدی هتل طبقانی است.
•    هتل ترنج به اولین هتل دریایی خاورمیانه معروف شده است.
•    این هتل برخلاف بقیه اقامتگاه ها هیچ گونه صدمه ای به محیط زیست وارد نکرده است.
•    سبک معماری  این هتل شباهت زیادی به هتل های مالدیو و جزیره کاراییب دارد.

امکانات رفاهی تور کیش هتل ترنج

امکانات هتل پنج ستاره ترنج به دلیل شکل متفاوت و منحصربه فرد  با بقیه هتل ها فرق دارد. این هتل با دارا بودن سه رستوران با منو های متفاوت و ساحل اختصاصی ، کلوپ تفریحات آبی و.... خدمات بی شماری را برای مسافران عزیز ارائه میدهد.
•    امکانات این هتل بی نظیر بسیار بوده و  دارای خانه کودک برای رفاه خانواده عزیز، اجاره ماشین ، سالن مطالعه ، سالن ورزشی که شامل سالن ماساژ ، سالن بدنسازی و... است.
•    در کنار سالن ورزشی استخر و سونا هم برای تفریحات مسافران عزیز قرار گرفته است.
•    سالن کنفرانس و همایش برای سمینار و سخنرانی و کنسرت و دیگر مراسمات در نظر گرفته شده است.
•    در مجموعه هتل ترنج آتلیه عکاسی وجود دارد که مسافران لحظات و خاطرات زیبای خود را ثبت و به یادگاری نگه دارند.
•    پذیرش هتل 5ستاره ترنج 24ساعته است تا راهنمایی های لازم و خدمات خود را به مسافران ارائه کنند.

 مجموعه تفریحات  تور کیش هتل ترنج

به عنوان یکی از تاپ‌ترین هتل‌ های ایران  و تنها هتل دریایی خاورمیانه ، کیش هتل ترنج تور از امکانات و خدمات پرشماری برخوردار است. تور کیش  هتل ترنج یک سالن اختصاصی برای بازی های ساحلی دارد که مسافران میتوانند ار تفریحات تورکیش هتل ترنج استفاده کنند. تفریحات تور کیش هتل ترنج شامل : استخر رو به باز ، سونا و جگوزی در کنار استخر یک سالن بزرگ که به سالن های کوچک تر تقسیم بندی شده که شامل سالن ماساژ ، سالن یوگا و... وجود دارد  کلوپ تفریحات ساحلی هم فوتبال ساحلی ، والیبال ساحلی ، موتور چهار چرخ ، دوچرخه سواری ، پینت بال ، زمین بازی تنیس وغیره به مسافران عزیز ارائه میشود. درکنار این خدمات تفریحات آبی هم جز امکانات هتل ترنج است. مانند غواصی، قایق رانی وغیره در اختیار مسافران عزیز قرار گرفته است.

قیمت کیش هتل ترنج تور 

قیمت تور هتل ترنج در فصول مختلف سال متفاوت است. در زمان های پر رفت و آمد جزیره  مثلا در فصل زمستان و تعطیلات نوروزی قیمت تور به گران ترین حد خود میرسد. اما در فصل تابستان و گرم مسافران کمی به جزیره سفر میکنند و قیمت تور کاهش پیدا میکند. برای اطلاع از قیمت کیش هتل ترنج تور میتوانید از سایت همکوچ مشاهده کرده و نسبت به رزرو هتل اقدام نمایید. بعضی از شرکت ها و سازمان ها بن کارت هایی در اختیار کارمندان خود قرار میدهند تا اقامتی در هتل 5ستاره و زیبای ترنج بهره ببرند. البته باید این را هم در نظر داشته باشید هتل ترنج یکی از لوکس ترین و با امکانات ترین هتل های کیش محسوب میشود به همین علت قیمت  هتل ترنج تا حدی گران است.

رستوران ها و کافی شاپ های  تور کیش هتل ترنج

رستوران های تور کیش هتل ترنج بالغ بر420نفر ظرفیت دارد. رستوران ها و کافی شاپ های تور کیش هتل ترنج  ازساعت12.30 شروع به کار میکنند تا 1بامداد. لذت صرف غذا روی آب‌های آبی رنگ  خلیج فارس را در رستوران های  کیش هتل ترنج تور با کف شیشه ای تجربه مانایی برای میهمانان این هتل میباشد.

کلام آخر
آژانس مسافرتی همکوچ با ارائه بهترین خدمات مسافرتی در ایران بخصوص سفر به تور کیش در هتل ترنج 24 ساعته در 7 روز هفته آماده برای خدمت به شما عزیزان.
 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود