آشنایی با هزینه تور ترکیه

آشنایی با هزینه تور ترکیه

1402/05/19 -




توضیحات

آشنایی با هزینه تور ترکیه: ترکیه کشوری ما بین قاره آسیا و اروپا است. سی و ششمین کشور پرجمعیت جهان با جمعیت حدود 80 میلیون و 810 هزار نفری است. هر ساله تعداد زیادی گردشگر اعم از ایرانی و خارجی به این کشور سفر می کنند و همان طور که اطلاع دارید، کشور ترکیه دارای جاذبه های دیدنی زیادی است.

تور ترکیه

خیلی از افراد فکر می کنند سفر به کشور ترکیه با آن همه جاذبه دیدنی که دارد ممکن است برایشان گران تمام شود. برای اطلاع از هزینه تور ترکیه می توانید به سایت هم کوچ مراجعه نمایید. در ادامه مقاله می خواهم کمی راجع به فرهنگ و جاذبه های گردشگری کشور ترکیه با شما صحبت کنم. پس تا انتهای مقاله با ما همرا ه باشید و اصلا نگران هزینه تور ترکیه نباشید!

فرهنگ کشور ترکیه

فرهنگ کشور ترکیه آشنایی با هزینه تور ترکیه: زبان رسمی این کشور ترکی استانبولی است. ترکیه حکومتی سکولار به شمار می آید؛ اما دین اکثر ساکنان آن اسلام است و حدود 83 درصد از جمعیت ساکنان این کشور مسلمان است و مابقی نیز مربوط به سایر ادیان اعم از مسیحی و ... است. این کشور از آن جا که مابین دو قاره آسیایی و اروپایی قرارگرفته است فرهنگ های متنوعی را در خود جای داده است. ترک ها مردم مهمان نوازی هستند و به روابط طولانی مدت اهمیت زیادی می دهند. اگر مدت زمان زیادی است که با یک فرد ترک زبان دوستی و آشنایی دارید حتما می دانید که آن ها حاضرند هرکاری که از دستشان برمی آید برای شما انجام دهند. جالب است این را هم بدانید که ترک ها در مسایل مالی بسیار اهل چانه زنی هستند و در بین آن ها بسیار رایج است . درست مانند فرهنگ خود کشور ما که هم مردمان بسیار مهمان نوازی هستیم و هم افرادی بسیار چانه زن!

مکان های دیدنی ترکیه

جاذبه های دیدنی ترکیه
مکان های دیدنی ترکیه اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید، می توانید از برترین دیدنی های این شهر نیز بازدید کنید . همان طور که می دانید کشور ترکیه دارای جاذبه های توریستی بسیار زیادی است. از جمله مکان های دیدنی این کشور شهر استانبول است. در ادامه راجع به مکان های دیدنی این شهر وسایر شهرهای آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مسجد سلیمانیه

مسجد سلیمانیه یکی از مکان های تاریخی کشور ترکیه است . این مسجد دارای چهار منار و تر کیبی از معماری اسلامی و بیزانسی است. بخش های مختلف مسجد سلیمانیه شامل کتابخانه ، کاروانسرا ، مدرسه، حمام ، آشپزخانه و ... است. برای آگاهی از هزینه تور ترکیه به سایت هم کوچ مراجعه نمایید.

منطقه سلطان احمد

این منطقه قدیمی ترین و گردشگر پذیرترین منطقه استانبول ترکیه است که جاذبه های فراوانی مانند مسجد کبود ، کاخ توپ قالی و... در آن جای گرفته است.

مسجد رستم پاشا

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی این کشور است.این مکان از این نظر جذاب و دیدنی است که نقش و نگارهای بسیار زیبایی بر روی آن حک شده است و در طبقات پایین مسجد مغازه ها و بازارهایی وجود دارد که دیدنشان خالی از لطف نیست.

بازاربزرگ استانبول

یکی از قدیمی تریمن مکان های دیدنی ترکیه است. محال است وارد این بازار بزرگ و سرپوشیده شوید اما دست خالی از آن بازگردید!

آرامگاه آتاتورک

در شهر آنکارا قرا دارد و از این نظر جز جاذبه های دیدنی حساب می شود که این مکان معماری بی نظیری را در خود جای داده است و سرزدن به این مکان تاریخی می تواند هوش از سرتان ببرد!

موزه جمهوری

در آنکارای ترکیه قرار دارد که در داخل این موزه وقایع دوره اول جهموری خواهی ترکیه به تصویر کشیده شده است. دیدن این مکان نیز خالی از لطف نیست.

پارک ملی آنتالیا

پارک ملی آنتالیا همان طور که از نامش پیداست این پارک در شهر آنتالیا قرار دارد. اگر دلتان می خواد که آرامش را به خود هدیه دهید، این مکان دیدنی را از دست ندهید. همان طور که در اول مقاله گفتم ترکیه مکان های دیدنی بسیاری دارد که در این مقاله نمی گنجد! جهت اطلاع از سایر مکان های دیدنی و هزینه تور ترکیه می توانید سری به سایت هم کوچ بزنید. در پایان نیز از شما ممنون هستم که تا آخر مقاله با ما همراهی کردید و امیدوارم توانسته باشم اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشم. اگر با مطالعه این مقاله قصدتان در مورد سفر به کشور ترکیه جدی تر شده است، زمان را از دست ندهید و از تخفیف های ویژه آژانس مسافرتی هم کوچ بهره مند شوید. زمان را از دست ندهید. تور ترکیه منتظر شماست!
پارک ملی آنتالیا

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود