اطلاعات هتل ترنج کیش

اطلاعات هتل ترنج کیش

1402/05/16 -




توضیحات

اطلاعات هتل ترنج کیش

اطلاعات هتل ترنج کیش : هتل ترنج در سال 1394 در شمال غربی جزیره کیش ساخته شد. این هتل پنج ستاره در دو فاز ویلاهای روی آب و ساختمانی چند طبقه در ساحل به بهره‌برداری رسیده است. هتل ترنج اولین هتل روی آب کیش و اولین هتل دوستدار و حامی محیط زیست در کیش است و در این راستا جوایزی هم دریافت کرده. در ساخت این هتل سعی بر آن بوده که کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود. در این راستا دو جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر و ایجاد اکوسیستم طبیعی برای آن‌ها ساخته شده است که باعث می شود این منطقه از آسیب دور بماند. علاوه بر این باید در نظر داشته باشیم که اقامت در هتل ترنج کیش با اقامت در باقی هتل ها تفاوت بسیاری دارد و البته قوانین خاص خودش را نیز دارد. دوستی با محیط زیست و تلاش برای حفظ آن یکی از شروطی است که باید در سفر به این نقطه از جزیره رعایت شود.

جهت رزرو هتل ترنج کیش کلیک کنید

هتل ترنج

امکانات هتل ترنج کیش

همانطور که گفتیم هتل ترنج پنج ستاره است و یک هتل لوکس با موقعیتی متفاوت محسوب می‌شود. امکانات این هتل لوکس به دلیل شکل متفاوتش، منحصر به فرد است. به دلیل فاصله زیاد اتاق های هتل ترنج کیش از یکدیگر، برای حمل‌ونقل و همچنین انجام خدمات روم سرویس از ماشین‌های گلف استفاده می‌شود. نیازهای روزانه شما توسط کارکنان با این ماشین ها به اتاق‌هایتان انجام می‌شود، پس زمان زیادی را برای درخواست‌هایتان منتظر نخواهید ماند.
هتل ترنج دو رستوران و دو کافی‌شاپ مجهز دارد. در بدو ورود به راهرو چوبی، کافه گلف در دیدرس شما قرار می‌گیرد. کافه گلف دو طبقه است و طبقه زیرین آن دکوراسیون مدرن و زیبا و فضایی آرامبخش دارد. در قسمت روف کافه شما می‌توانید قهوه خود را با منظره بی نهایت زیبا و دیدنی از غروب خورشید میل کنید. قسمت روف کافه با چمن مصنوعی فرش شده و محیطی دنج و زیبا دارد.

جهت تور کیش از تهران هتل ترنج کلیک کنید

اتاق های هتل ترنج کیش

این هتل در بکرترین منطقه کیش با اکوسیستمی طبیعی ایجاد شده است. 100 سوئیت هتل ترنج کیش روی آب قرار گرفته است. اتاق ‌های هتل ترنج کیش همگی دارای کف شیشه‌ای و بالکن هستند و بهترین منظره از طلوع و غروب آفتاب جزیره کیش را به شما می‌دهند. این ویلاها با اسکله چوبی حدوداً یک کیلومتری به هم متصل شده و طرح بته جقه را در دریا به وجود آورده‌اند.

جهت تور کیش هتل ترنج کیش کلیک کنید

قیمت هتل ترنج کیش

با مراجعه به انتهای همین صفحه شما می‌توانید با توجه به زمان سفرتان، قیمت تورهای هتل ترنج کیش را بررسی کنید. باید توجه داشته باشید که هتل ترنج از هتل‌های لوکس کیش محسوب می‌شود و به همین دلیل قیمت آن نیز تا حدی گران است.
قیمت هتل ترنج علاوه بر زمان سفر، به اتاقی هم که انتخاب می‌کنید و امکاناتی که انتظار دارید هم وابسته است. بدون شک اگر اتاق های ویژه و خوش منظره را انتخاب کنید قیمت هتل ترنج بیشتر از انتخاب اتاق های معمولی خواهد شد.

جهت قیمت تور هتل ترنج کیش کلیک کنید

اتاق های هتل ترنج
هتل ترنج کیش کجاست؟

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره و روی آب‌های نیلگون خلیج‌فارس قرارگرفته. سازندگان هتل ترنج بهترین قسمت جزیره را برای ساخت این هتل انتخاب کردند، زیرا این قسمت از طوفان‌های شدید به دور است. آدرس هتل ترنج کیش در بالای همین صفحه درج شده است. باید در نظر داشته باشید که هتل ترنج کیش از مرکز شهر کیش فاصله زیادی دارد ولی این هتل برای رفاه حال مسافرانش سرویس رفت‌وآمد به مراکز خرید کیش را به‌صورت روزانه داراست.

خدمات رایگان اتا ق ها :

  1. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  2. صبحانه بوفه
  3. مینی بار
  4. اینترنت
  5. سرویس روزانه به مراکز خرید
  6. والیبال ساحلی
  7. سالن بدنسازی
  8. خانه کودک

امکانات هتل :

  1. روم سرویس
  2. سالن کنفرانس
  3. آتلیه عکاسی
  4. دوچرخه سواری
  5. اورژانس
  6. اجاره خودرو
  7. خدمات لاندری
  8. کانتر گردشگری
  9. سالن بازی ساحلی ( بیلیارد، فوتبال دستی ،ایرهاکی )
  10. سالن اسپا – ماساژ
  11. رستوران خورشید بـر روی دریا
  12. رستوران ساحــلی (ناهـار و شام بوفه )
  13. رستوران تاج ترنج
  14. کافه گلف ( کافی شاپ وارائه غذاهای فرنگی)
  15. کافی شاپ ساحلی ( انواع دمنوش/آبمیوه و پیتزا)
  16. لمکده سنتی ساحلی
  17. استخر و سونا بخار و جکوزی

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل ترنج کیش

محیط زیبا و دوست داشتنی این هتل با رستوران‌های بی‌نظیری که در فضاهایی متفاوت غذاهای متنوع و لذیذی را سرو می کند، کامل می‌گردد. هر سلیقه و ذائقه‌ای که داشته باشید، قطعا در یکی از رستوران‌های هتل می‌توانید غذای مورد علاقه خود را پیدا کرده و از صرف غذا لذت ببرید.

تالار هتل ترنج

هتل ایمن ترنج کیش، مصون از امواج دریا

شاید یکی دیگر از دغدغه هایی که گردشگران تور کیش هتل ترنج به آن فکر می کنند، امواج سهمگین دریا باشد. البته این نگرانی طبیعی است، اما به دلیل اختلاف سطحی حدود ۱۰۰۰ متری هتل با ساحل و یک دست بودن سطح دریا، یک موج شکن طبیعی برای هتل ایجاد شده، تا در طوفانی ترین اوقات هم هیچ آسیبی به سوئیت ها و این هتل کیش وارد نشود.

قوانین کنسلی این هتل کیش چیست؟

قانون کنسلی خاصی برای هیچ هتلی از جمله هتل ترنج کیش وجود ندارد، چون تمامی هتل های زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کنند. اما در قوانین کنسلی چنین آمده که اگر فرد تا 24 ساعت قبل ورود اعلام کنسلی کند، تمام هزینه پرداختی سوخت می شود. اما اگر کنسلی 72 ساعت قبل ورود به هتل باشد 1 شب هزینه اقامت از مبلغ پرداختی کسر و ما بقی به مسافر برگردانده می شود.

 

منبع : آژانس مسافرتی هم کوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود