اطلاعات کامل هتل ترنج کیش در شهر کیش

اطلاعات کامل هتل ترنج کیش در شهر کیش

1403/01/08 -




توضیحات

اطلاعات کامل هتل ترنج کیش در شهر کیش :‌ خدمات هتل ترنج کیش و داخل اتاق هتل ترنج همچون سوئیت های امپریال هتل ترنج نگاه می کنیم متوجه می شویم زیباترین هتل ایران در خلیج فارس در بین هتل های کیش براحتی می درخشد! هتلی با معماری کلبه ای روی آب و اتاق هایی با کفش شیشه ای برای تماشای دریا که خیلی زود در بین مسافران ایرانی و خارجی به محبوبیت رسید! شاید بتوان این هتل را کی از جاذبه های گردشگری کیش قلمداد کرد که حتی آنهایی که مقیم اینجا نیستند برای تماشای معماری دیدنی به منطقه سفر می کنند، بدون اتلاف وقت با خدمات اتاق ها و هتل ترنج کیش آشنا می شوید.

اطلاعات کامل هتل ترنج کیش در شهر کیشامکانات هتل ترنج

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی( در حال احداث ) و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آب های آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎

هتل ترنج چه خدماتی ارائه نمی دهد؟

از آنجایی که هر هتلی در جهان سیاست کاری و گردشگری خاص خود را دارد، برخی خدمات هتل ترنج ارائه نمی شوند که به شرح زیر هستند :

پارک کودک
گیم نت
آژانس مسافرتی
اتاق سیگار
آسانسور
فکس
صرافی
مرکز خرید
آرایشگاه
زمین تنیس
پله اضطراری
کافی نت
فروشگاه

اطلاعات کامل هتل ترنجفاصله­ هتل ترنج تا مکان های مهم جزیره کیش :

آدرس هتل:پکیش-جاده جهان-بعد از میدان جاسک-هتل ترنج.

فاصله­ زمانی هتل ترنج با مراکز مهم جزیره کیش به صورت زیر است :

فاصله تا شهر باستانی حریره: 10 دقیقه با ماشین
فاصله تا بولینگ مریم: 16 دقیقه با ماشین
فاصله تا اسکله تفریحی کیش: 17 دقیقه با ماشین
فاصله تا ساحل مرجان: 19 دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک دلفین­‌های کیش: 20 دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه کیش: 9 دقیقه با ماشین
فاصله تا مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 کیش: 16 دقیقه با ماشین
فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان جزیره کیش: 16 دقیقه با ماشین
فاصله تا مرکز خرید مروارید کیش: 14 دقیقه با ماشین
فاصله تا مرکز خرید مرجان کیش: 17 دقیقه با ماشین

اطلاعات هتل ترنج جزیره کیشخدمات و امکانات رفاهی هتل ترنج کیش

در این هتل نیز می توان تمام امکاناتی که یک مسافر در طول اقامت خود ممکن است به آن نیاز پیدا کند، را مشاهده کرد. از جمله امکاناتی که در این هتل ارائه شده است می توان به سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، مسیر دوچرخه‌ سواری، اورژانس،
خدمات اجاره خودرو، خدمات لاندری، کانتر گردشگری، سالن بازی ساحلی، سالن بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی، سالن ماساژ، روم سرویس، استخر و سونا بخار و جکوزی نیز اشاره کرد.

موقعیت جغرافیایی هتل ترنج

این هتل در شمال غربی جزیره کیش (خلیج فارس، ایران) واقع شده است موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و ویژه هتل ترنج کیش، با زیبایی فوق العاده آن هنگام غروب خورشید و طلوع خورشید شب هایی خاطره انگیز در کنار منظره فوق العاده ای از
دریا، مرجان ها، امواج، ساحل، فضاهای سبز و غیره رقم می زند. در کل فلسفه طراحی و ساخت هتل ترنج ، جهت جذب پرندگان مهاجر و توجه ویژه به حفظ اکوسیستم های طبیعی و محیط زیست با توجه به موقعیت جغرافیایی آن صورت گرفته است.
سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط هواپیما چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع : مسافرتی دلنشین با آژانس مسافرتی همکوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود