با ارزان ترین هتل های تور کیش آشنا شوید

1402/05/21 -




توضیحات

سلام به همراهان عزیز سایت! همان طور که می دانید، یکی از مهم ترین و پر هزینه ترین بخش های یک تور و یا یک سفر شخصی، مربوط به رزرو هتل و اقامتگاه است. در این مقاله می خواهم شما را ارزان ترین هتل های تور کیش آشنا کنم تا بتوانید سفری خوش ولی در عین حال ارزان و مقرون به صرفه تری داشته باشید.شما با رزرو یک هتل ارزان قیمت می توانید تا حدود زیادی هزینه هایتان را کاهش دهید و برای تجربه یک سفر خوب و خوش گذراندن حتما نیازی است که هزینه های زیادی را مصرف کنیم.

ارزان ترین هتل های تور کیش

هتل لیلیوم

هتل لیلیوم

یک هتل چهار ستاره با کلی امکانات رفاهی و هم چنین قیمتی مناسب و مقرون به صرفه است و یکی از مزیت های رزرو تور کیش در این هتل، فاصله کم با دریا، نزدیکی به مراکز خرید و سایر امانات رفاهی مدرن درون هتل است.

هتل لوتوس

یکی از ارزان ترین هتل های تور کیش است. هتلی سه ستاره است. نمایی به سبک هخامنشیان دوره باستان دارد. از امکانات رفاهی این هتل می توان به سرویس خواب راحت، داشتن محوطه سرسبز، اینترنت رایگان، انواع غذاهای ایرانی و خارجی، کافی شاپ و نزدیکی به مراکز خرید و ساحل مرجانی کیش را نام برد.

هتل جام جم

این هتل سه ستاره، به مراکز خرید کیش و اسکله تفریحی آن بسیار نزدیک است و امکاناتی از جمله وعده رایگان صبحانه،کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، اینترنت و.. را در خود جای داده است.

هتل شایگان

هتلی چهار ستاره است و در لیست ارزان ترین هتل های تور کیش قرار دارد. این هتل در فاصله کمی از اسکله تفریحی و سواحل خلیج فارس قرار گرفته است و شما در آن می توانید غواصی کنید. این هتل همچنین امکانات رفاهی فوق العاده ای  نظیر اینترنت، استخر و جکوزی، رستوران و کافی شاپ، سالن بیلیارد و سالن کنسرت دارد. شما با پرداخت کم ترین هزینه برای اقامت در این هتل می توانید نهایت لذت را سفر خود ببرید.

هتل گراند

هتل گراند

می توان گفت که این هتل جزو ارزان ترین هتل های تور کیش است. این هتل، سه ستاره است و امکانات رفاهی نظیر  اینترنت بی سیم، کافی شاپ و رستوران، صبحانه رایگان، فضای سبز ، زمین بازی و... در آن قرار گرفته است و به مراکز خرید و اسکه تفرحی نیز بسیار نزدیک است.

هتل خاتم

این هتل ارزان قیمت، دو ستاره است. به مراکز خرید نزدیک است، امکانات رفاهی خوبی دارد و می تواند انتخابی ارزان قیمت و مقرون به صرفه برای شما باشد. این هتل امکانات رفاهی نظیر رستوران و کافی شاپ،فضای سبز، صندوق امانات و... است.

هتل آفتاب شرق

در فهرست ارزان قیمت ترین هتل های تور کیش قرار گرفته و هتلی سه ستاره است و امکانات رفاهی نظیر  رستوران و کافی شاپ، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، ویلچر، صنوق امانات و... را در خود جای داده است.

هتل گلدیس

این هتل ارزان قیمت نیز سه ستاره است و امکانات رفاهی خوبی دارد. امکانات رفاهی این هتل شامل رستوران، پارکینگ، اینترنت، صندوق امانات، زمین ورزشی، فضای سبز، کافی شاپ و... است.

هتل شایلی

یک هتل سه ستاره ارزان قیمت است که امکانات رفاهی زیادی را برای مسافران خود تدارک دیده است . از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به اینترنت بی سیم، رستوران، ترانسفر فرودگاهی و... اشاره کرد.

هتل جام جم

به مراکز تفریحی و خرید نزدیک است. از جمله ارزان ترین هتل های تور کیش است که شامل امکاناتی مانند صبحانه، سرویس خواب و... است.

هتل پانیذ

جزو ارزان ترین هتل های تور کیش است. دو ستاره است و شامل امکانات رفاهی همچون  رستوران، کافی شاپ، لابی، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار و ... است.

هتل آنا

ارزان ترین هتل های تور کیش

یک هتل سه ستاره ارزان قیمت است. به مراکز خرید نزدیک است. اینترنت وای فای دارد دارد و رستوران و کافی شاپ و فضای سبز.

هتل ققنوس

این هتل، دو ستاره است و امکانات رفاهی نظیر اینترنت،رستوران و کافی شاپ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فضای سبز، آتلیه عکاسی و... دارد.

برای رزرو تور ارزان قیمت کیش می توانید به سایت هم کوچ مراجعه کرده و  تور مورد نظر خود را با قیمت و کیفیتی مناسب رزرو کنید.

کلام آخر

از شما دوستان عزیز ممنونم که تا پایان مقاله با سایت خود همراه بودید. در این مقاله شما شما را با هتل های ارزان قیمت کیش آشنا کنم. اگر می خواهید در طول سفر هزینه کم تری به شما تحمیل شود، می توانید یکی از این هتل ها را  انتخاب و رزرو کنید و در عین حال از سفر خود به جزیره مرجانی کیش، نهایت لذت را ببرید.

سفری خوب و خوش را برایتان آرزومندم...

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود