بهترین هتل های کیش

بهترین هتل های کیش

1402/05/22 -




توضیحات

بهترین هتل های کیش

در جزیره کیش هتل‌های فراوانی وجود دارد که امکانات متفاوت آن‌ها حتما شما را سردرگم می‌کند. پس قصد داریم در این مقاله مفید شما را با بهترین هتل‌های کیش که دارای استانداردهای جهانی است و مسافران زیادی به این هتل‌ها می روند آشنا کنیم. همیشه در خرید تور کیش خود دقت نمایید که بهترین نرخ را با بهترین پرواز دریافت کنید. امکانات در هتل‌‌‌‌‌های‌ کیش بسیار متفاوت است که شما با مراجعه به صفحه هتل‌های کیش می‌توانید تمامی عکس‌های هتل‌های کیش را با امکانات آن مشاهده نمایید. در ادامه می پردازیم به بهترین هتل‌های کیش که در رتبه بندی بهترین هتل‌‌‌ها مقام بالایی دارند.

1. هتل ترنج کیش :

هتل ترنج یکی از بهترین و در واق لوکس ترین هتل کیش است که بر روی آب قرار دارد. مسافران زیادی این هتل را می پسندند که علت آن جاذبه‌ها و دیدنی‌های این هتل است.هتل ترنج کیش، اولین هتل دریایی در خاورمیانه است. این هتل یک هتل پنج ستاره است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است. ویلاهای بهم پیوسته هتل ترنج، نمایی شبیه به بته‌جقه به وجود آورده است. اتاق‌های این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه‌ای است. چشم‌انداز این اتاق‌ها از دریا و غروب آفتاب فراموش‌ نشدنی و وصف‌ناپذیر است. در ساخت هتل ترنج مسائل محیط‌‌زیستی به خوبی در ساخت آن رعایت شده است. در این هتل دو جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی ساخته شده است.
 
هتل ترنج کیش

2. هتل مارینا پارک کیش :

یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش هتل مارینا پارک است که می‌توان گفت این هتل نیز جزو بهترین هتل‌های کیش است که توریست‌های زیادی به این هتل می روند. هتل مارینا پارک هتلی 5 ستاره است. معماری منحصر به فرد این هتل و امکاناتی چون غواصی، جت اسکی، چندین استخر آب شیرین، سالن ماساژ تایلندی، رستوران اختصاصی بام و اسکله اختصاصی با قایق از ویژگی‌هایی هستند که این هتل را از سایر هتل‌های این جزیره متمایز می‌کنند. اگر شما علاقه‌ای به خرید نداشته باشید ممکن است نیازی به خروج از محوطه این هتل پیدا نکنید. مهمانان در این هتل می توانند از خدمات کرایه ماشین در شهر بدون راننده نیز بهره ببرند.
هتل مارینا کیش

3. هتل داریوش کیش :

هتل داریوش کیش که به معماری و طراحی بی نظیر خود در کیش معروف است یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره جزیره کیش می‌باشد. این هتل به ساحل شرقی جزیره کیش نزدیک است و امکاناتی چون غواصی اختصاصی، استخر روباز برای آقایان، رستوران‌های متنوع، زمین تنیس، اینترنت در لابی، سالن ورزش و سالن بیلیارد دارد. با اقامت در هتل داریوش می‌توانید از تورهای باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و آکواریوم‌ها بهره ببرید. ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق در هتل داریوش ۱۲ می‌باشد. هتل داریوش ترانسفر را تا قبل از ساعت ۲۱ می‌پذیرد.
هتل داریوش کیش

4. هتل بین المللی کیش :

هتل بین المللی کیش یکی از جدیدترین و لوکس ترین هتل‌های 5 ستاره کیش است این هتل موقعیت مکانی و امکانات رفاهی مناسبی دارد. هتل بین المللی کیش اتاق‌های مختلفی را دارد از جمله اتاق های یک تخته و دو تخته رو یه دریا و رو به باغ که اتاق های رو به دریای آن حسی دل انگیز به گردشگران مهمانان این هتل می دهد. هتل بین المللی کیش بسیار نزدیک به فرودگاه کیش است و در کل به علت موقعیت مکانی آن دسترسی خوبی به تمامی مراکز تفریحی، گردشی و خرید کیش دارد. امکانات تفریحی این هتل کامل است و امکاناتی درخور یک هتل 5 ستاره را دارا می باشد.
هتل بین المللی کیش

5. هتل ایران کیش :

هتل ایران کیش با طراحی منحصر به فرد و بی‌نظیر خود یکی دیگر از هتل‌های کیش است که امکانات نسبتا خوب را دارا می باشد. رستوران هتل ایران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت بوفه آزاد و معمولی پذیرای مهمانان و گردشگران جزیره کیش می‌باشد. کافی شاپ هتل ایران در لابی واقع شده است. این کافی‌شاپ با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی‌ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده‌ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان خواهد داشت. هتل ایران یکی از ارزان ترین هتل های کیش و ارزان ترین تورهای کیش است که نسبت به خدماتی که به مسافران می دهد ویژگی‌های بسیار خوبی دارد.
هتل ایران کیش

6. هتل پارمیس کیش :

هتل پارمیس کیش پرطرفدارترین هتل کیش است که نیز این هتل از بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش است.هتل پارمیس دارای زیربنایی با مساحت ۱۷۵۰۰ مترمربع بوده و ۱۵۲ اتاق و ۱۴ سوئیت و ۲ پنت هاوس دارد. با اقامت در این هتل شما می‌توانید اتومبیل‌های روز را سوار شده و از امکانات رایگانی مانند استخر، سونا و جکوزی استفاده کنید. به علاوه پرسنل مجرب در زمینه هتل‌داری و کادر خوش‌برخورد در این هتل پنج ستاره، رفاه و آسایش شما را در سفر با تور کیش تضمین خواهد کرد. صبحانه و ناهار این هتل به صورت بوقه و رایگان سرو می‌شود. علاوه بر این‌ها، سرو آب‌معدنی، میوه، چای و قهوه هم به صورت رایگان انجام می‌شود. اقامت برای کودکان زیر پنج سال در هتل پارمیس رایگان است.
هتل پارمیس کیش

7. هتل فلامینگو کیش :

هتل فلامینگو کیش یکی از بهترین هتل‌های کیش است که با این که 4 ستاره است اما در رده بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش است. هتل Flamingo در جزیره کیش واقع شده است که در نزدیکی هتل و مرکز خرید و مراکز تفریحی قرار دارد. سوئیت‌ها از جمله لوکس‌ترین استراحتگاه های شهر هستند. هر یک در واقع یک آپارتمان خصوصی با اتاق ناهار خوری، یک یا دو اتاق خواب، اتاق نشیمن و یک آشپزخانه کاملاً مجهز است. سوئیت‌های هتل فلامینگو خانه‌ای را برای بازرگانان و خانواده‌ها فراهم می‌کند، زیرا برای نیازهای مذاکرات تجاری و سرگرمی مناسب است و می توانید اقامتی مناسب و خوبی را داشته باشید. برای اقامت در جزیره کیش یکی از فاکتورهای مهم، انتخاب هتل است که هتل 4 ستاره فلامینگو کیش بهترین خدمات را نسبت به قیمت آن به مسافران خود ارایه می دهد.هتل فلامینگو کیش

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود