تور کیش هتل داریوش

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تخفیف ویژه هتل داریوش کیش

تخفیف ویژه هتل داریوش کیش

1402/05/18 -

جزیره کیش یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران است و به عنوان یکی از توریستی‌ترین مناطق ایران دارای هتل‌های فراوان و متنوعی برای اقامت این تعداد گردشگر است. بنابراین می‌توان بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های ایران را در بین هتل کیش پیدا کرد. یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های ایران هتل بزرگ داریوش کیش است...




توضیحات

تخفیف ویژه هتل داریوش کیش : جزیره کیش یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران است و به عنوان یکی از توریستی‌ترین مناطق ایران دارای هتل‌های فراوان و متنوعی برای اقامت این تعداد گردشگر است. بنابراین می‌توان بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های ایران را در بین هتل کیش پیدا کرد. یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های ایران هتل بزرگ داریوش کیش است. این هتل پنج ستاره به عنوان یک هتل ساحلی لوکس با امکانات و سرویس‌های پرشمار و متنوع از پرطرفدارترین هتل‌های کیش به شمار می‌آید. هتل داریوش کیش در سال 1382 در 12 هکتار مساحت و در ضلع شمال شرقی جزیره احداث شده و در سال 1395 با هدف ارائه خدمات بهتر و به‌روزرسانی امکانات قابل ارائه‌بازسازی‌شد. معماری و دکوراسیون هتل داریوش کیش که اصلی‌ترین مشخصه این هتل است، الهام گرفته از سبک معماری هخامنشی است. در جای‌جای این هتل تندیس‌ها، ستون‌ها و سنگ‌نگاره‌هایی وجود دارند که همگی برگرفته از کاخ‌های آپادانا و تچر در تخت جمشید هستند. به همین دلیل است که از این فضا با عنوان هتل-موزه نیز یاد می‌شود.

تخفیف ویژه هتل داریوش کیش	 

اتاق‌های هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در ساختمان سه طبق اصلی خود مجموعاً دارای 193 باب اتاق به صورت اتاق‌های دو تخته استاندارد و لوکس رو به باغ و رو به دریا و سوئیت‌های دو و چهار نفره لوکس و رویال، رو به باغ و رو به دریاست. در سوئیت‌های هتل داریوش اتاق نشیمن و اتاق خواب به صورت مجزا وجود دارد. این هتل در محوطه و خارج از ساختمان اصلی خود نیز دارای تعدادی اتاق و سوئیت نوساز فلت است که به نام کابانا معروف هستند. اتاق‌ها و سوئیت‌های کابانا به صورت دو تخته و سه تخته طراحی شده‌اند و دارای امکاناتی مانند حمام سانروف (بدون سقف) هستند که می‌تواند بسیار جذاب باشد! امکانات رفاهی و خدمات در تمام این اتاق‌ها و سوئیت‌ها به صورت کامل در اختیار مهمانان هتل قرار داده‌می‌شود. سرویس خواب و مبلمان شیک و راحت، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، شبکه های پخش فیلم و ماهواره خبری، مینی‌بار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سشوار، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم رایگان از جمله امکانات و سرویس‌هایی است که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل داریوش ارائه می‌شود.در این مطلب سعی داریم تا با ارائه اطلاعات دقیق و جامع درباره این هتل کم نظیر در سطح جهانی، یاری رسان افرادی باشیم که قصد رزرو این مجموعه را دارند.

تخفیف ویژه هتل داریوش  

موقعیت جغرافیایی هتل

مجموعه اقامتی هتل داریوش در شمال شرق جزیره کیش در موقعیتی بسیار عالی قرار دارد. مهمانان این هتل علاوه بر اقامت در کنار سواحل نیلگون   خلیج فارس و بهره بردن از چشم اندازه امواج آرامش بخش ودسترسی راحت به دریا، امکان دسترسی راحت و سریع به سایر جاذبه های گردشگری، تفریحی و همچنین بازارها و مراکز جزیره را هم دارند. برای مثال از میان دیدنی ها و جاذبه های گردشگری فراوانی که تنها در فاصله کمتر از کیلومتری این واحد اقامتی قرار دارند می توان به مواردی مانند پلاژ آقایان، پارک هنگام، میدان و بازار پردیس، رویال مال، کیبل اسکی و فلای برد اشاره کرد.

هتل داریوش کیش 

خدمات ویژه هتل داریوش کیش

از امکانات فوق‌العاده هتل بزرگ داریوش می‌توان به استخر رو باز، سالن بیلیارد، زمین پینت بال مجهز، زمین تنیس، سالن بدنسازی با مدرن‌ترین تجهیزات، آرایشگاه، غواصی در آب‌های خلیج فارس، ماساژ تایلندی با بهره گیری از کادری حرفه‌ای، ماساژ پا با ماهی و آتلیه عکاسی برای ثبت لحظات تکرارنشدنی اشاره کرد.

جاذبه های اطراف هتل داریوش کیش

اکثر مسافران جزیره به قصد تفریح و خرید به کیش می آیند، بنابراین این موضوع برایشان اهمیت دارد که هتل محل اقامتشان دسترسی خوبی به مراکز تجاری و اماکن تفریحی کیش داشته باشد. هتل داریوش کیش در مرکز جزیره قرار دارد، همین امر سبب شده که مسافران به راحتی بتوانند به اماکن تفریحی و مراکز تجاری کیش دسترسی داشته باشند از جمله ساحل بی نظیر خلیج فارس، پلاژ بانوان، بازار پردیس ۲، مجتمع تجاری سارینا ۱، مرکز خرید مرجان، بازار پانیذ، بازار مریم و... .
همچنین هتل داریوش در مسیر دوچرخه سواری قرار دارد، به همین دلیل میهمانان در صورت تمایل می توانند از هتل دوچرخه گرفته و در این مسیر دوچرخه سواری کنند و از منظره ی آبی بی کران دریای جنوب کشورمان لذت برده و بوی آن را استشمام کنید، علاوه بر این چون فاصله هتل از اسکله تفریح فقط چند کیلومتر است، میهمانان با رکاب زدن می توانند به این اسکله رفته و اوقات خوشی را داشته باشند.
پرسنل مجرب، امکانات مطلوب، فضای تمیز و مرتب در کنار قیمت هتل داریوش کیش به نسبت خدمات ارائه شده بی تردید از جاذبه های این هتل است؛ هتلی که با معماری منحصر به فرد خود در مرکز جزیره کیش خود نمایی می کند. به طوری که از بدو ورود حیاط زیبا مجموعه و معماری باشکوه لابی هتل، نظر شما را جلب خواهد کرد.
تخفیف ویژه هتل داریوش جزیره کیش

اتاق ها و سوئیت های هتل داریوش کیش

واحدهای اقامتی هتل به تفکیک چشم انداز دریا یا باغ هتل امکان رزرو دارد، اگر از طبیعت بیشتر لذت می برید اتاق ها و سوئیت های رو به باغ برای شما مناسب است، اگر چشم انداز دریا را ترجیح می دهید فضاهای اقامتی رو به خلیج فارس را انتخاب کنید.
تاق های هتل داریوش کیش شامل اتاق های دو نفره، سوئیت آتوسا یک خوابه و سوئیت استودیو می شود، تمام فضاهای اقامتی هتل تراس داشته و اگر تمایل به رزرو اتاق های رو به دریا داشته باشید، می توانید از تماشای آب های نیلگون در هر ساعت شبانه روز لذت ببرید. لازم به ذکر است که سوئیت های کابانا هتل داریوش کیش در داخل ساختمان اصلی نبوده و در محوطه هتل قرار گرفته اند. اتاق های کابانا هتل داریوش کیش در قالب کابانا دونفره با صبحانه و ناهار و کابانا دونفره با حمام سانروف عرضه شده اند.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود