تضمین قیمت تور کیش از تهران

تضمین قیمت تور کیش از تهران

1402/05/18 -




توضیحات

تضمین قیمت تور کیش از تهران : سفر به کیش یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر به مروارید زیبای خلیج فارس به حساب می‌آید. تورهای ارزان یالحظه‌ای، تورهایی هستند که تا آخرین روزهای پیش از عزیمت موفق به تکمیل ظرفیت خود نمی‌شوند. به این ترتیب، آژانس‌های گردشگری برای
پر کردن تور و جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی، این ظرفیت خالی را با قیمتی به مراتب ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر از بهای اصلی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

تضمین قیمت تور کیش از تهران

تور کیش دقیقه 90

تور کیش لحظه آخری یا دقیقه 90 به تورهایی گفته میشود که زمان کمی تا پرواز فاصله دارند و به علت خالی بودن بخشی از ظرفیت پرواز یا هتلبا قیمتی پایین تر از تورهای عادی به فروش میرسند و در اصطلاح عامیانه به تور کیش دقیقه 90 معروف شده اند.

قیمت تور کیش چگونه محاسبه میشود؟

در مجموع تورهای کیش با متوسط قیمت 750 هزار تومان تا 2 میلیون و صد هزار تومان از هتل های 2 ستاره مانند پانیذ تا هتل دریای 5 ستاره ترنجمتغیر و به زمان انجام تور و نوع هتل وابسته است.

جاذبه های تفریحی تور کیش

  • کشتی یونانی
  • شهر زیرزمینی کاریز
  • بوستان آهوان کیش
  • ساحل مرجان

قیمت تور کیش از تهران ارزان

قیمت تور کیش از تهران ارزان درست مانند سایر تورها به عوامل مختلفی بستگی دارد. از این جمله می‌توان به خط هوایی، نوع هتل‌، مدت اقامت، تاریخ عزیمت و امکانات و خدمات ویژه‌ای اشاره کرد که آژانس برگزار کننده تور در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

زمان مناسب برای سفر به کیش

شما به ما بگویید از کیش چه می­ خواهید تا ما به شما بگوییم چه زمانی را برای سفر انتخاب کنید. زمان سفر به کیش کاملاً به هدف شما از رفتن به این جزیره بی نظیر بستگی دارد. تابستان بهترین فصل شنا و ورزش های آبی در کیش است، اما اگر گرمایی هستید، فصل دیگری را انتخاب کنید. پاییز فصل باران های پیاپی و تخفیفات ویژه است. مسافران زمستان می­ توانتد آرامش را در لحظاتی خلوت تجربه کنند.

تور کیش از تبریز

در مسیر تبریز به کیش روزانه می توانید شاهد دو یا سه پرواز باشید. با این وجود نمی توان در این مسیر انتظار عرضه تورهای لحظه آخری و ارزان قیمت را داشت. البته رزرو این تورها در زمان های خاصی مانند فصل امتحانات و ماه رمضان دور از انتظار نیست. این تور به سبب مسافت بالای بین مبدأ و مقصد،اغلب به صورت هوایی برگزار می گردد.

سفر با رزرو تور لحظه آخری و ارزان

انتخاب یک اقامتگاه ارزان قیمت تنها راهکار برای کاهش قیمت تور کیش نیست. شما می توانید با رزرو دو تور ارزان و لحظه آخری سفر خود را به صرفه تر
کنید. به یاد داشته باشید می توانید با صرفه جویی در هزینه سفر برای استفاده از تفریحات کیش پول بیشتری ذخیره کنید.
تور کیش از تهران

رزرو اینترنتی تور کیش از تهران

با انتخاب هر یک از وسیله های نقلیه، می توانید در نمودار قیمتی، نرخ تور تا 30 روز آینده را مشاهده کنید و سپس ارزانترین آن ها را برای خود رزرو کنید.به طور پیش فرض تور داخلی برای شما فعال است و شما تنها کافی است در کادر موجود، تهران را در قسمت مبدا و کیش را در فیلد مقصد انتخاب کنید.همچنین در این صفحه می توانید وسیله نقلیه مورد نظر خود و تعداد مسافران را وارد کنید. سپس تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص نموده و در نهایت بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

تور کیش از کرمان

بهترین روش برای سفر به کیش از کرمان رزرو تور هوایی است. فاصله هوایی کیش تا کرمان ۶۴۵ کیلومتر است و پرواز در این مسیر در سریع ترین حالت خود یک ساعت و ربع زمان می برد. در سفرهای زمینی مسیرهای متفاوتی پیش پای شماست که طی کردن آنها ۶ تا ۷ ساعت طول می کشد.

تورهای کیش را آنلاین رزرو کنید!

برای رزرو تورهای کیش نیازی به بیرون آمدن از منزل ندارید. کافی است در همان جایی که هستید به اینترنت متصل شوید و با جستجوی تور از مبدأ موردنظر خود به لیستی طولانی از تورهای مختلف دست پیدا کنید. در حال حاضر سایت های گردشگری خرید تور کیش آنلاین را در خدمات خود گنجانده اند وبرای هر کدام از آنها آفرهای ویژه را در نظر گرفته اند.

تور کیش از تهران ارزان

قیمت تور کیش از تهرانمسافران تور ارزان کیش از تهران با پرداخت کم‌ترین قیمت ممکن و در عین بهره بردن از مزایای یک سفر مقرون به‌صرفه می‌توانند از امکانات و خدمات مسافرتی لوکس و عالی بهره‌مند شوند. با استفاده از تورهای لحظه آخری، مسافران می‌توانند سفری غیر منتظره را تجربه کنند. بنابراین، پیش‌بینی نشده بودن را می‌توان یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این سفر دانست.

تجربه بهار در زمستان کیش

شاید تصورتان این باشد که زمستان کیش را در خلوت­ ترین زمان خود خواهید دید. اما بدانید که این فصل یکی از پربازدیدترین فصل­ های کیش است. اگر دوست دارید زمستانی بهاری را تجربه کنید، زمان مناسب برای سفر شما زمستان است. در این فصل با آب و هوایی متفاوت با دیگر مناطق روبرو خواهید شد.

تور هوایی کیش از تهران

یکی از رایج ترین و بهترین روش های سفر به کیش، استفاده از تور هوایی است که امروزه نیز در بین گردشگران از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است. قیمت تور هوایی تهران کیش در هر شرکت هواپیمایی، با توجه به نوع هواپیما و خدماتی که در آن ارائه می شود، تعیین می شود. همچنین با رزرو تور کیش از تهران هوایی، علاوه بر راحتی در طول سفر، می توانید نسبت به دیگر وسایل حمل و نقل، سریع تر به مقصد خود برسید.

تابستان کیش و تفریحات آبی در کیش سرسبز

دوستداران ورزش­ های آبی و علاقه­ مندان به کشتی سواری حتما تابستان را برای سفر خود انتخاب کنند؛ البته به شرط آنکه گرمایی نباشند. تابستان فصل برگزاری جشنواره­ ها و فستیوال­ های کیش است، فصل برگزاری کنسرت­ های متنوع، جنگ­ های شبانه، کارناوال­ ها و جوایز ویژه.

تور اقساطی کیش از تهران

تور اقساطی کیش از تهران یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین تورهای گردشگری در میان کارمندان، بازنشستگان و صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ است.شرایط اقتصادی امروز و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها از مهم‌ترین دلایلی است که سفر کردن را برای طیف گسترده‌ای از مردم به امری غیر ممکن تبدیل کرده است.
این در حالی است که با استفاده از تور قسطی کیش از تهران همه افراد می‌توانند از مزایای سفر به این جزیره شگفت‌انگیز برخوردار شوند.
تور لحظه آخری کیش از تهران

تور کیش از مشهد

پس از تهران، کلان شهر مشهد بیشترین تعداد پرواز را به جزیره دارد. در طول روز بیش از ۲۰ سفر هوایی بین کیش و مشهد انجام می شود و این آمار بالا شانس رزرو توررهای ارزان و لحظه آخری را نیز افزایش می دهد.

منبع : بهترین آژانس مسافرتی در ایران

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود