تور نوروزی استانبول 1401

تور نوروزی استانبول 1401

1402/05/21 -




توضیحات

همان طور که می دانید، استانبول یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای ترکیه و همچنین یکی از بزرگترین شهرهای جهان به حساب می آید. مقصد بسیاری از گردشگران در ایام نوروز و سایر روزهای سال است و می توان گفت که تور استانبول جزو یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی به شمار می آید. در این مقاله شما را به تور نوروزی استانبول خواهیم برد.استانبول شهری است پر از جاذبه های تاریخی و گردشگری.مکانی است که می تواند توجه تمام گردشگران با همه نوع سلیقه و ذائقه ای را به خود جلب کند. جایی است پر از مکان های جذاب و تفریحی برای گردشگران خود.این شهر، پر است از مساجد قدیمی باشکوه، هتل های لوکس، مراکز خریدو.... و از نظر جذب گردشگران در جهان موفق شده تا رتبه سوم در جهان را از آن خود کند. اگر شما هم علاقه مند به سفر با تور نوروزی استانبول در سال 1401 هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

تور نوروزی استانبول 1401

همان طور که می دانید، کشور ترکیه مشابهات فرهنگی زیادی با کشور ایران دارد و عید نوروز تنها مختص به کشور ایران و مردمان آن نیست. در کشور ترکیه نیز مانند کشور ایران، نوروز در آن جشن گرفته می شود؛ آن ها به مناسبت رسیدن عید نوروز به جشن و پایکوبی می پردازند، آتش بازی می کنند، رقص و پایکوبی می کنند و همانند ما به دید و بازدید و مهمانی می روند.اگر تا به حال فرصت نکرده اید و یا به هر دلیل دیگری نتوانسته اید تا به همراه تور استانبول به این شهر زیبا سفر کنید، تور نوروزی استانبول 1401 بهترین فرصت است تا به این شهر زیبا و پرگردشگر سفر کرده تا علاوه بر گشت و گذار نوروزی خود، با آداب و رسوم مردم مهمان نواز ترکیه در ایام نوروز بیشتر آشنا شوید.

فستیوال های نوروزی تور استانبول

هر ساله فستیوال و مراسمات نوروزی زیادی به خصوص در شهر گردشگر پذیر استانبول برگزار می شود. به همین دلیل، در این شهر، هرساله و به مناسبت عید نوروز و آغاز فصل زیبای بهار، در این شهر فستیوال های نوروزی برپا می شود.

فستیوال های تور نوروزی استانبول

از جمله این فستیوال های نوروزی می توان به فستیوال کتاب، فستیوال رقص،فستیوال گل، و... می توان اشاره کرد، اما قبل از سفر با تور نوروزی استانبول لازم است تا اطلاعات مختصری را در مورد شرایط سفر با تور ترکیه در نوروز را به شما بگوییم.

آب و هوای استانبول در نوروز

اگر شما هم مانند خیلی از گردشگران دیگر نوروز و فصل بهار را برای سفر با تور استانبول انتخاب کرده اید، باید به شما بگویم که بهترین کار ممکن را انجام داده اید! زیرا آب و هوای شهر استانبول در فصل بهار، بسیار مطبوع و دل پذیر است.

آب و هوای استانبول در نوروز

بهتر است این موضوع را هم بدانید که فصل بهار در شهر استانبول از میانه ماه آوریل و یا همان انتهای فروردین ماه در ایران آغاز می شود و اگر می خواهید علاوه بر تفریح و گشت و گذار در این شهر با آداب و رسوم نوروزی مردم استانبول بیشتر آشنا شوید، بهتر است در سفر خود با تور نوروزی استانبول ، این نکته نیز مدنظرتان باشد.

هزینه سفر با تور نوروزی استانبول

چه در سفر خود با تور نوروزی استانبول و چه در سفر خود با سایر تورها، مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، توجه به میزان هزینه سفر است. شما در سفر خود با تور استانبول باید هزینه هایی نظیر هزینه اقامتگاه، هزینه خورد و خوراک، بلیط، تفریح و گشت و گذار، خرید سوغاتی و... را مد نظر قرار دهید.

البته ما به صورت جامع و کامل در رابطه با هزینه تور ترکیه و سفر به این کشور را در مقالات قبلی گفته ایم.

توجه داشته باشید که هر چه اقامتگاه شما به مراکز تفریحی و خرید در استانبول نزدیک تر باشد و یا در فصل های گردشگرپذیرتر به این شهر سفر کنید، بالطبع هزینه بیشتری نیز باید بپردازید.

مراکز خرید استانبول در فصل بهار

اگر در اوایل فروردین ماه قصد سفر با تور نوروزی استانبول را دارید، لازم است این موضوع را هم به شما بگویم که مراکز خرید شهر استانبول در اوایل فروردین، اجناس خود را قیمت بالاتری عرضه می کنند؛ زیرا نزدیک نوروز است و در این کشور نیز مانند کشور ایران و در نزدیکی های نوروز و فصل بهار، قیمت اجناسی مانند پوشاک و...نسبت به سایر فصول بالاتر است؛ اما اگر اهل بازارگردی باشید و به قول معروف، بازار را زیر پایتان بگذارید! می توانید کالای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تر نیز پیدا کنید.

سفر به کام...

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود