تور هتل ترنج كيش از تهران

تور هتل ترنج كيش از تهران

1402/05/17 -




توضیحات

تور هتل ترنج كيش از تهران

تور هتل ترنج كيش از تهران : هتل ترنج کیش یک مجموعه گردشگری 5 ستاره است که در شمال غرب جزیره کیش، در سواحل مرجانی خلیج فارس قرار دارد. هتل ترنج را میتوان از لوکس ترین هتل های کیش دانست. این هتل در میان گردشگران بین المللی از شهرت زیادی برخوردار است. این هتل منحصر بفرد در میان هنرمندان و شخصیت های مهم داخلی نیز بسیار شناخته شده است. هتل ترنج با توجه به موقعیت جغرافیایی خود مناظر بسیار زیبا و لحظات شگفت انگیزی را برای مهمانان فراهم آورده است.

هتل ترنج از تهران


تور هتل ترنج كيش از تهران

از ویژگی های خاص این هتل میتوان به کف شیشه ای اتاق ها اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر است. استخر، سونا و جکوزی، سالن بازی ساحلی، ماساژ، رستوران خورشید رو به دریا، مرجان ها، استخر بر بام هتل و... تنها بخشی از امکانات هتل ترنج است. تور کیش هتل ترنج کیش ترانسفر رفت و برگشت فروگاهی VIP، صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، وایبال ساحلی، سالن بدنسازی، خانه کودک از امکانات رایگان هتل ترنج میباشد! تور کیش هتل ترنج

درباره هتل ترنج

هتل پنج ستاره ترنج کیش : تور کیش هتل ترنج یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران بر روی آب است که در شمار معدود هتل‌های دریایی جهان قرار می‌گیرد. هتل ترنج از هتل‌های لوکس جزیره کیش است که در دو فاز ساخته شده است، فاز اول آن سوئیت‌هایی ساخته شده بر روی آب است که از تصویر کلی آن، طرح یک بته جقه را بر آب‌های خلیج فارس ترسیم کرده است و فاز دوم هتل ساختمانی طبقاتی در ساحل جزیره است.

  • این هتل در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی، در سال 1392 شروع به احداث و در سال 1394 به بهره برداری رسید. هتل ترنج، اولین هتل روی آب، خاورمیانه و تور کیش هتل ترنج کیش است که نمونه اش را فقط در جزایر مالدیو و کارائیب می‌توان دید. این هتل جزو بهترین هتل‌های کیش است که بهترین امکانات تجهیزات هتلی در کیش را در بر دارد. تور هتل ترنج كيش از تهران

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش : تور کیش هتل ترنج با طراحی بی‌نظیری که دارد توانسته است به یکی از خاص‌ترین هتل‌های ایران تبدیل شود. این هتل فقط دارای یک طبقه می‌باشد که اتاق‌های آن بر روی آب قرار گرفته‌اند. امروزه تقریبا ۴ سال از ساخت این هتل‌ها می‌گذرد و از جمله هتل‌های تازه تاسیس به شمار می‌آید. گردشگرانی که قصد اقامت در هتل ترنج را کرده‌اند می‌توانند شاهد معماری و طراحی مدرن و به روز آن شوند. با اینکه هزینه این اقامتگاه نسبت به جاهای دیگر بیشتر است ولی اطمینان داشته باشید که ارزش امتحان کردن را دارد.تور کیش هتل ترنج کیش  هرگز از اقامت خود در این هتل پشیمان نخواهید شد.

هتل ترنج

اتاق های هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش دارای 100 سوئیت ویلایی است که بر روی اسکلتی چوبی قرار دارند. متراژ این اتاق‌ها 40 متر، 60 متر و 120 متر است و نام‌های آن‌ها به ترتیب رو به ترنج، رو به دریا و رو به غروب است. این هتل، دارای سوئیت‌های فلت، سوئیت 1 خوابه رویال، سوئیت 2 خوابه رویال و سوئیت امپریال است. امکانات اتاق‌ها شامل تخت هایی نرم، سیستم تهویه مطبوع، حمام به همراه ملزومات شخصی، سشوار، وان جکوزی و دریچه شیشه‌ای در کف اتاق برای مشاهده آب است. تور هتل ترنج كيش از تهران اتاق‌های این هتل هر کدام چشم انداز خاص خود را دارند. ویوی رو دریا، ویوی رو به غروب خورشید، رو به دریاچه و... از جمله این موارد هستند.

قیمت رستوران هتل ترنج کیش

هتل ۵ ستاره ترنج کیش دارای ۳ رستوران است که با آشپزهای حرفه‌ای غذاهایی تور کیش هتل ترنج لذیذ را به گردشگران خود ارائه می‌دهد. قیمت رستوران هتل ترنج کیش نسبت به سایر رستوران‌ها گران‌تر است اما تنوع غذایی بالا (ایرانی و فرنگی) و کیفیتی بی‌نظیر دارد. تور کیش هتل ترنج کیش صبحانه هتل ترنج کیش به صورت بوفه است و دارای صبحانه های سرد و گرم است. هتل ترنج کیش بیش از 50 نوع صبحانه مختلف همراه با نوشیدنی های متفاوت را عرضه می کند.

  • این تنوع بالا در صبحانه باعث انرژی بیشتر گردشگران می‌شود. ۲ کافی شاپ در هتل ترنج کیش وجود دارد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دمنوش، دسر، کیک ها و غیره را سرو می‌کنند. کافی شاپ هتل ترنج کیش یکی از بهترین مکان های محبوب در این هتل است. در این کافی شاپ علاوه بر پخش موسیقی زنده، صدای امواج خلیج فارس نیز شنیده می‌شود که باعث تور کیش هتل ترنج جذاب‌تر شدن آن شده است.

مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش

تور هتل ترنج كيش از تهران : مرکز خرید پردیس در سال ۱۳۷۱ با معماری منحصر به فرد در شرق جزیره کیش احداث شده است و از آن موقع تاکنون دوستداران خرید را به سوی خود جلب می کند. این مرکز خرید با ۲۰۰ واحد تجاری در دو طبقه به فروش انواع پوشاک آقایان، بانوان و کودکان، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل برقی خانگی، عینک، کیف، کفش، ساعت و ... فعالیت دارد. اگر به دنبال لباس ورزشی مارک دار هستید، مرکز خرید پردیس برایتان بهترین گزینه خواهد بود. تور کیش هتل ترنج کیش در مرکز خرید پردیس علاوه بر خرید می توانید به رستوران، کافی شاپ، فست فود، کافی نت، آژانس مسافرتی و نمازخانه دسترسی داشته باشید.

مرکز خرید پردیس
تور هتل ترنج كيش از تهران ادامه

در پی استقبال از این مرکز خرید، در سال ۱۳۷۸ تصمیم بر گسترش این مجموعه گرفته شد و با احداث مرکز تجاری پردیس ۲ محلی برای فروش برند های روز دنیا انتخاب گردید. مرکز خرید پردیس ۲ نسبت به پردیس ۱ دارای بافت جدیدتری است که با طراحی بسیار شیک در ۴ طبقه ساخته شده و دارای ۲۳۰ غرفه تجاری مشغول فروش انواع وسایل مارک دار با برند معتبر و خاص خارجی هستند. یکی از زیبایی های مرکز خرید پردیس وجود ۴ درخت نخل طبیعی است که با زیبایی خود دل هر بیننده ای را می برند.

  • بعد از خرید در این مرکز تجاری می توانید برای رفع خستگی به کافی شاپ بروید و خودتان را به نوشیدنی ها و خوردنی های خوشمزه مهمان کنید، مطمئنا این مرکز خرید برای هر سلیقه ای مناسب است.
    نشانی: کیش، میدان پردیس
    ساعت کاری: صبح ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱:۴۵ ظهر و عصرها نیز از ساعت ۵ تا ۱۱:۳۰ شب

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون یکی از مجلل‌ترین مجتمع‌های جزیره کیش است که در سال ۱۳۹۱ احداث شده است. پاساژ دامون کیش دارای ۹۸ واحد تجاری و ۱۰ واحد خدماتی مجزا است و مسافران برای خرید اجناسی از قبیل انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی و محصولات کامپیوتری، مواد غذایی و همچنین طلا و جواهرات به آن مراجعه می‌کنند.
نکته قابل توجه درباره مرکز خرید دامون، وجود زمین پاتیناژ (پیست اسکی روی یخ) در طبقه دوم مجتمع است. بسیاری از کاربران هم بعد از گشت و گذار و خرید، به پیست اسکی روی یخ مراجعه کرده تا هیجان تمرین در این سالن ورزشی را تجربه کنند.

  • علاوه بر این، فود کورت تور کیش هتل ترنج واقع در بام مرکز خرید دامون کیش هم طرفداران زیادی دارد و عده قابل توجهی از مسافران، برای صرف وعده‌های غذایی متفاوت، به این مجتمع تجاری مراجعه می‌کنند.
    نشانی مرکز خرید دامون کیش: کیش، خیابان وصال
    ساعت کاری: صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۲ ظهر و عصرها نیز از ساعت ۵:۳۰ تا ۱۱:۳۰ شب

 

[caption id="attachment_114109" align="aligncenter" width="300"]مرکز خرید دامون مرکز خرید دامون[/caption]

 

مرکز خرید سارینا ۱ و ۲ کیش

یکی دیگر از مراکز خرید در جزیره کیش مجموعه ای از دو مرکز خرید متفاوت با نام های سارینا ۱ و سارینا ۲ است که می توانید خرید خود را از هر کدام که مایلید انجام دهید؛ مجموعه سارینا ۱ به عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش با نمایی فوق العاده و باشکوه در ۱۰ طبقه ساخته شده اما فقط ۲ طبقه آن کاربرد تجاری دارد. همچنین محل قرارگیری این مرکز خرید به نحوی است که به هر نقطه از جزیره کیش به راحتی دسترسی خواهید داشت. همچنین مرکز خرید پردیس با چشم اندازی منحصر به فرد است دارای یکی از بزرگترین و مجهزترین فودکورت های کشور است.

  • علاوه بر موارد ذکر شده می توانید به پوشاک زنانه، مردانه، کیف و کفش، روسری، لوازم برقی و خانگی، سالن سینما ۴ بعدی، پارکینگ اختصاصی و هایپر مارکت دسترسی داشته باشید که هر کدام در طبقه مجزا قرار گرفته اند. در تور کیش هتل ترنج کیش چندین سال اخیر نیز مرکز سارینا ۲ به عنوان مرکز خرید جدید و مجلل با معماری ایرانی همراه با تزئینات سنگی احداث شده است و بی شک بازدید از این مجموعه تور کیش هتل ترنج برایتان فرصتی عالی در خرید مرغوب ترین کالاها خواهد بود. هر چند هنوز فرایند ساخت بخش‌هایی از آن در حال انجام است.
    نشانی مرکز خرید سارینا ۱: کیش، میدان سیری
    نشانی مرکز خرید سارینا ۲: کیش، میدان امیرکبیر
    ساعت کاری: صبح ها از ساعت ۹ تا ۱:۳۰ ظهر و عصرها نیز از ساعت ۴:۳۰ تا ۱۰:۳۰ شب

مرکز خرید مریم کیش

این مرکز خرید بسیار کوچک بوده اما در مقابل دارای محیطی بسیار شیک و خلوت است. در مرکز خرید مریم می توانید جنس های مرغوب با کیفیت عالی تهیه کنید. همچنین در رستوران زیبای این مجموعه انواع غذاهای خوشمزه را در مقابل چشم انداز دل انگیزی از خلیج فارس نوش جان کنید. در هنگام ورود، ماکتی از یک هواپیمای مسافربری را خواهید دید که از سقف بلند این مجموعه آویزان است و نظر گردشگران را به سوی خود جلب می کند و این ماکت برای کودکان بسیار جالب خواهد بود. تور کیش هتل ترنج کیش
نشانی مرکز خرید مریم: کیش، تقاطع خیابان‌های سنایی و دریا
ساعت کاری: به صورت یکسره از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

مرکز خرید مروارید کیش

مروارید به عنوان قدیمی ترین مرکز خرید در کیش است که دلیل اصلی شهرت آن نیز به خاطر تور کیش هتل ترنج سبک معماری خاصش است. بدین صورت که مرکز خرید مروارید دارای ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه است و از هرکدام به قسمت های گوناگونی از کیش دسترسی خواهید داشت، همچنین سنگ کاری، گچ بری و مس کاری های بکار رفته در این مرکز خرید گویی بازدیدکنندگان را به زمان هخامنشیان می برد. اسامی بازارچه های مرکز خرید مروارید به نام های آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران و بیستون هستند.

  • جالب است بدانید که در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه و غیره تهیه کنید و اینکه به رستوران و کافی شاپ زیبایی نیز دسترسی داشته باشید. تور هتل ترنج كيش از تهران 
    نشانی مرکز خرید مروارید: کیش، بلوار مروارید
    ساعت کاری: صبح ها از ساعت ۹ تا ۱:۳۰ ظهر و عصرها نیز از ساعت ۵:۳۰ تا ۱۱ شب

مرکز خرید کوروش برند سنتر کیش

کوروش برند سنتر یکی از مجلل ترین مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۹۶ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است. کوروش برند سنتر، خانه بسیاری از مجلل‌ترین برند‌های پوشاک جهان است و کاربران می‌توانند محصولاتی با کیفیت بالا و هزینه‌ مناسب را در این مجتمع خریداری نمایند. تور کیش هتل ترنج کیش
آدرس: جزیره کیش، خیابان جهان، میدان پارس

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال کیش در یکی از بهترین مناطق این جزیره قرار گرفته است. نمای خارجی و معماری منحصربفرد رویا مال کیش، اولین ویژگی آن است که کاربران را مجذوب خود می‌کند. مرکز خرید شیک و مدرن رویال مال در سال ۱۳۹۴ در جزیره کیش افتتاح شده و امروزه یکی از برترین مراکز خرید کیش به شمار می رود، همچنین به عنوان یکی از مراکز نمایندگی های برندهای خارجی در کیش است. این مرکز تجاری در ۵ طبقه ساخته شده و تور کیش هتل ترنج در زمینه انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، کیف و کفش، مواد غذایی، لوازم ورزشی فعالیت دارد.

  • با خیال راحت می توانید به این مرکز مراجعه کرده و اجناسی با قیمت های متناسب تهیه کنید. تور هتل ترنج كيش از تهران علاوه بر این، رستوران و کافی شاپ مرکز خرید رویا مال هم گزینه‌ای مناسب برای صرف ناهار، شام و یا میان وعده است که لحظات سفر را خوشمزه تر هم می‌کند.
    نشانی: کیش، خیابان رودکی
    ساعت کاری: صبح ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱:۳۰ ظهر و عصرها نیز از ساعت ۵ تا ۱۰:۳۰ شب

بازار مرجان کیش

در منطقه ساحلی کیش به مرکز خریدی به نام بازار مرجان دسترسی خواهید تور کیش هتل ترنج داشت که با معماری بسیار شیک و مدرن در میان مسافران محبوبیت دارد. همچنین یک آکواریوم در بازار مرجان وجود دارد که با ۸۰۰ گونه آبزی، ۳۹ آب نما و ۴۲۰ پروژکتور این بازار را رنگارنگ کرده اند و برای عکاسی گزینه بسیار مناسبی هستند. مرکز خرید مرجان در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج فارس قرار گرفته است و نزدیکی آن به اقامتگاه‌ها و هتل‌های متعدد، سبب شده تا مشتریان زیادی در طول سال داشته باشد.

  • تور هتل ترنج كيش از تهران این بازار خرید، دارای ۲۶۰ واحد تجاری مجزا است که بیش از نیمی از آن، در زمینه عرضه پوشاک و لوازم منزل مشغول به فعالیت هستند. تور کیش هتل ترنج کیش
    نشانی بازار مرجان کیش: کیش، خیابان جهان
    ساعت کاری: صبح ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۲ ظهر و عصرها نیز از ساعت ۵ تا ۱۱ شب

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش از طریق معماری منحصر بفردی که دارد، از سایر مجتمع‌های تجاری و اداری جزیره متمایز شده است. این پاساژ در دو طبقه مجزا احداث شده است و جمعا دارای ۹۶ تجاری و ۱۲ واحد اداری است. برگزاری جشنواره‌های فروش و قرعه کشی‌های متعدد هم سبب استقبال گسترده کاربران از این مجتمع تجاری شده است.
آدرس: جزیره کیش، بلوار ساحل
 

مرکز خرید زیتون کیش

بازار پارس خلیج فارس

مرکز خرید پارس خلیج در محلی دورتر از قسمت مرکزی جزیره واقع شده است. این مرکز خرید در سال ۱۳۷۰ بعد از معرفی شدن کیش به عنوان منطقه آزاد تاسیس شده است. بازار پارس با ۱۵۰ غرفه به عنوان یکی از بهترین بازارهای کیش محسوب می شود و در این بازار کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌ بازی، تلفن همراه می توانید تهیه کنید. توجه داشته باشید تور هتل ترنج كيش از تهران  که اجناس این بازار نسبت به دیگر جاها دارای قیمت های مناسب تری است که برایتان خریدی عالی رقم خواهد خورد.
نشانی بازار پارس: کیش، میدان سعدی، نرسیده به نیایش
ساعت کاری: صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱ ظهر و عصرها نیز از ساعت ۴ تا ۱۰ شب

بازار ونوس

بازار ونوس کیش در سال ۱۳۷۵ افتتاح شده و دارای دو طبقه با ۳۴۰ واحد تجاری فعال است. تور کیش هتل ترنج در این بازار انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم خانگی عرضه می شوند و در طبقه بالا نیز دفاتر اداری، خدماتی، رستوران و … دایر هستند. همچنین یکی از دلایل شهرت این بازار وجود ساحل و اسکله‌ تفریحی جزیره و بولینگ مریم است که پیشنهاد می کنیم در هنگام سفرتان به جزیره کیش حتما از این مرکز خرید بازدید داشته باشید و سفر خاطره انگیزی را تجربه کنید.
نشانی بازار ونوس: کیش، خیابان سنایی
ساعت کاری: صبح ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱:۳۰ ظهر و عصرها نیز از ساعت ۵:۳۰ تا ۱۰:۳۰ شب

سفر به کیش یک تفریح عالی به حساب می آید. یکی از پرطرفدارترین تورهای سفر به کیش، تور هتل ترنج کیش از تهران است. شما می توانید با استفاده از خدمات تور هتل ترنج کیش، یک سفر عالی و به یاد ماندنی به جزیره ی زیبای کیش داشته باشید. اگر خاطره ی همراهی با تور هتل ترنج کیش از تهران را داشته اید، خواندن ادامه ی مطلب، می تواند شما را به سفر مجدد به کیش ترغیب کند و اگر برای اولین بار قصد سفر به کیش و همراهی با تور هتل ترنج کیش از تهران را دارید، لطفا با خواندن ادامه مطلب با ما همراه باشید.
سایت هم کوچ، برگزار کننده ی انواع تورهای مسافرتی مانند تور مسافرتی به جزیره ی کیش است. امکانات تور هتل ترنج کیش از تهران در سایت هم کوچ، یکی از دلایل انتخاب این تور در بین مسافران سفر به کیش است. از امکانات این تور مسافرتی پرطرفدار، می توان به امنیت سفر، لیدرهای توانمند در طول سفر، رزرو سریع و آسان تور هتل ترنج کیش از تهران و دسترسی سریع به مراکز خرید و آشنایی با مکان های جذاب جزیره ی کیش اشاره کرد. تمام این امکانات در کنار یکدیگر، می تواند یک سفر عادی را به یک سفر هیجان انگیزو خاطره انگیز تبدیل کند. امنیت سفر یکی از خواسته های همیشگی مسافران است که آژانس مسافرتی هم کوچ سعی کرده است این خواسته ی مسافران را تامین کرده و از استرس مسافران در طول سفر، کاسته شود. وجود تور لیدر در حین سفر نیز می تواند حس آرامش و اطمینان در مسافران تور ایجاد کند. به خصوص در سفرهای اول به جزیره ی کیش، بودن شخصی آشنا به محیط و اوضاع منطقه ، بازارها و مراکز تفریحی و ... می تواند احساس راحتی بیشتری در حین همراهی با تور هتل ترنج کیش از تهران و یا هر طور مسافرتی دیگری ایجاد کند. اگر در رابطه با تور هتل ترنج کیش از تهران به مشاوره نیاز دارید و یا می خواهید اطلاعات بیشتر در رابطه با تورهای مسافرتی کیش کسب کنید، لطفا با شماره تلفن های آژانس مسافرتی هم کوچ تماس حال کنید.

ویژگی های تور هتل ترنج کیش از تهران

از ویژگی های تور هتل ترنج کیش می تواند به ارزان و اقتصادی بودن تور نیز اشاره کرد. با توجه به قرار گرفتن در فصل پاییز و شروع بهترین زمان برای مسافرت به کیش و استفاده از تورهای مسافرتی، شرکت هواپیمایی هم کوچ سعی کرده است، بهترین و بیشترین امکانات را با بهترین قیمت در اختیار مسافرین تور هتل ترنج کیش از تهران قرار دهد. اقامت در هتل ترنج کیش یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد تور کیش از تهران است. هتل ترنج کیش یک از هتل های بی نظیر و پنج ستاره ی جزیره ی کیش است. اقامت در این هتل پنج ستاره یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به جزیره است که شرکت مسافرتی هم کوچ این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان از طریق تماس تلفنی و یا از طریق سایت آژانس مسافرتی، تور هتل ترنج کیش از تهران را رزرو کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود