تور کیش از تبریز هتل داریوش

تور کیش از تبریز هتل داریوش

1402/05/21 -




توضیحات

تور کیش از تبریز هتل داریوش : برای معرفی هتل داریوش کیش در ابتدا بهتر است از شکل و شمایل این هتل مجلل و زیبا بگوییم؛ هتلی که شکوه و عظمتش از همان بدو ورود دامن‌گیرتان می‌شود. هتل داریوش با سر‌ستون‌هایی به شکل تخت جمشید، عظمت دوران هخامنشیان را در ذهن مسافران تداعی می‌کند. هتلی زیبا که در زمینی به وسعت ۱۲۳ هزار مترمربع ساخته شده است. این هتل شاهکاری در میان سایر هتل های کیش است که در سال ۱۳۸۲ به بهره برداری رسید. همه ۱۶۸ واحد اقامتی هتل داریوش کیش، مجلل و دوست‌داشتنی هستند؛ به گونه‌ای که در انتخاب آن‌ها عاجز می‌شوید. از جمله اتاق‌های هتل داریوش کیش می‌توان به اتاق‌های دو نفره رو به باغ، اتاق‌های دو نفره رو به دریا، سوئیت آتوسا رو به باغ و رو به دریا و سوئیت رویال رو به باغ و رو به دریا اشاره نمود.

مالک هتل داریوش کیش

سازنده این هتل، حسین ثابت بکتاش، سرمایه دار بزرگ مشهدی می باشد که در پروژه های مختلف هتل سازی در ایران و حتی خارج از کشور مثل جزایر قناری فعالیت داشته است. این هتل در سال 82 با ایده گرفتن از المان های تاریخی تمدن ایران ساخته شده است که جزو علایق حسین ثابت بوده است. البته این هتل امروز به شرکت هواپیمایی زاگرس واگذار شده است.

امكانات اتاقها هتل داریوش کیش

امكانات اتاقها هتل داریوش کیش امكانات اتاقها هتل داریوش کیش[/caption]

هتل مجلل و تاریخی داریوش دارای امکاناتی فوق العاده و بی نظیر اعم از فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن است که با مهمان نوازی خود چشم هر بیننده ای را مسحور کرده و سفری پر از هیجان و به یادماندنی را در ذهن مسافران عزیز به جای خواهد گذاشت در این قسمت از مطلب به برخی از این امکانات پرداخته شده است.

اتاق های هتل داریوش

اتاقهای هتل داریوش کیش با ظرافت و زیبایی خاصی از کنده کاری های هنری آذین شده اند و همچنین بنای آن شامل دکوراسیون قدیمی از سنگ های مرمر و مجسمه های شیر تاریخی ساخته شده است که زیبایی بی نظیر خود را به جلوه میگذارد. همه اتاقها مجهز به تراس زیبا، خدمات اتو کردن، نظافت همیشگی اتاق، تهویه مطبوع، کمدهای جالباسی و کفش، میز تحریر و تلویزیون دارای شبکه های ماهواره ایی، یخچال، تلفن، چای و قهوه ساز حرفه ای، دوش، وان حمام و سرویس بیدار باش تسهیلات اتاق vip و .... است که تمام آسایش را برای مسافران فراهم نموده در مطلب ذیل به چند مورد از اتاقهای هتل داریوش اشاره شده است.

 

چند مورد از اتاقهای هتل داریوش

  • سوییت رویال لوکس چهار نفره روبه دریا
  • سوییت رویال لوکس چهار تخته روبه باغ
  • سوییت آتوسا یک خوابه روبه باغ و روبه دریا
  • دو نفره دبل روبه دریا و روبه باغ
  • اتاق دو نفره استاندارد روبه دریا و روبه باغ
  • سوییت استودیو

امکانات هتل داریوش

  • رستوران ها و کافی شاپ ها (رستوران اصلی هتل داریوش کیش آپادانا میباشد)
  • اتاق های کابانا (دو تخته، سه تخته)
  • اتاق کابانا نمای دریا
  • اتاق کابانا حمام سانروف
امکانات ورزشی هتل داریوش امکانات ورزشی هتل داریوش[/caption]

امکانات ورزشی هتل داریوش

  1. استخر روباز ویژه آقایان و خانم ها
  2. سوناخشک و بخار، جکوزی
  3. باشگاه بدنسازی
  4. سالن ماساژ
  5. زمین بازی تنیس، پینت بال، سالن بیلیارد
  6. کلوپ ورزش های آبی

 

خدمات رفاهی و بانکی

هتل داریوش حداکثر امکانات را برای رفاه حال مسافران فراهم کرده است که به چند موارد از آن در اینجا اشاره شده است.

  • اینترنت پر سرعت در اتاق ها و لابی
  • ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت
  • تاکسی سرویس
  • خشکشویی
  • سالن زیبایی مخصوص آقایان
  • فروشگاه و غرفه
  • انبار چمدان
  • صندوق امانات
  • تسهيلات

امتیازات هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش با موقعیت شیک و منحصر بفرد خود میهمانان عزیز را از تفریحات آبی مانند قایق سواری در دریاچه ی زیبای هتل بهره مند میسازد این هتل همچنین با داشتن یکی از جذاب ترین سایت های غواصی در جزیره، امکان غواصی اختصاصی را نه تنها برای مسافران فراهم نموده است بلکه این فرصت را همراه با مربیان مجرب و حرفه ایی جهت دیدن منظره های زیبای زیر دریا را برای افراد مختلف بوجود آورده است. از دیگر امتیازات یا خدمات ویژه این هتل شامل پارک دلفین ها، بلیط باغ پرندگان، کشتی تفریحی و کنسرت ها، کلاسیک شو و گشت و گذار دور جزیره زیبای کیش میباشد.

دسترسی های نزدیک هتل بزرگ داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش کیش در میدان داریوش و در بخش شمال شرقی جزیره کیش قرار دارد و به همین دلیل از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار است. معمولا مسافران تور کیش به دنبال خرید و گردش در مراکز خرید کیش هستند. اگر می‌خواهید خرید به سبک قدیمی را تجربه کنید بازار عرب‌ها و بازار پارس خلیج فارس بهترین انتخاب‌ها هستند. فاصله هتل بزرگ داریوش تا این بازار عرب‌ها 12.4 کیلومتر و تا بازار پارس 11.7 کیلومتر که حتما باید این مسیر را با ماشین طی کنید.

  • از مراکز خرید نزدیک به هتل می توان به مرکز خرید سارینا یک در فاصله یک کیلومتری، بازار پردیس یک در فاصله 1.1 کیلومتری، مرکز خرید کوروش در فاصله 2.4 کیلومتری هتل بزرگ داریوش اشاره کرد که هر کدام از آنها با کمی پیاده روی در دسترس هستند.

جزیره زیبای کیش مروارید خلیج فارس

[caption id="attachment_114417" align="alignnone" width="300"]جزیره زیبای کیش مروارید خلیج فارس جزیره زیبای کیش مروارید خلیج فارس[/caption]

توجه ویژه گردشگران ایرانی و خارجی سبب شده تا جزیره کیش تبدیل به یکی از لاکچری‌ترین تفریحگاه‌های کشور شود؛ در اصل همین نگاه ویژه تمامی اتفاقات خوب این جزیره را رقم زده است که نظیر آن، ساخت اقامتگاه‌های لوکس و لاکچری در جزیره کیش است. امروزه هتل های کیش در لیست زیباترین و بهترین هتل های کشور جای گرفته‌اند و از به‌روزترین تجهیزات دنیا نیز بهره‌مند هستند. در میان آن‌ها بد نیست نیم‌نگاهی به هتل داریوش کیش داشته باشیم. این هتل مجلل و زیبا دارای چندین سالن پذیرایی باشکوه است. رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش منوهای جذابی دارند که محال است مزه آن‌ها از زیر زبانتان برود. حالا که بحثمان به رستوران‌ ها و کافه‌ های هتل داریوش کیش کشیده شد، بهتر است با هر کدام از آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

  • کمتر کسی است که اسم هتل داریوش کیش به گوشش نخورده باشد. این هتل شیک و پنج ستاره با معماری خاص و منحصربه‌فردش، به نوعی بازسازی آثار باستانی ایران به نظر می‌رسد. از تخت جمشید گرفته تا پاسارگاد و سایر مکان‌های تاریخی و ارزشمند ایران هر کدام نمادی در این هتل بی‌نظیر و لاکچری دارند. این تنها هتلی در ایران است که چنین ویژگی جذابی را دارد و مسافران را به حال‌وهوای گذشته‌های پرشکوه ایران باستان می‌برد..

معرفی تور کیش از تبریز

تور کیش از تبریز هتل داریوش، بهترین گزینه برای سفر به کیش از شهر تبریز است. سفر به کیش و رزرو تور کیش از تبریز به همراه اقامت در هتل داریوش می تواند بسیار آسان و سریع انجام شود. برای این کار کافی است از طریق یک آژانس مسافرتی معتبر برای خرید و رزرو تور کیش از تبریز اقدام کنید. رزرو تور کیش از تبریز و اقامت چند روزه در هتل داریوش کیش می تواند یک خاطره ی زیبا برای شما و خانواده تان ایجاد کند. اگر قبلا به کیش سفر کرده اید و خاطره ی اقامت در هتل داریوش کیش را داشته اید، با امکانات منحر به فرد این هتل پنج ستاره آشنا هستید و اگر می خواهید برای اقامت در کیش از بین هتل های مجلل، بهترین هتل را انتخاب کنید، آشنایی با ویژگی های هتل داریوش کیش، می تواند به شما کمک کند. از ویژگی های هتل ترنج کیش می توان به اتاق های لوکس جهت اقامت مسافران، فاصله ی بسیار کم هتل از مکان های مهم تفریحی و تجاری جزیره مانند بازار مرجان، اسکله تفریحی، بازار زیتون، کیبل اسکی، بازار پردیس، بازار مریم، پارک سیمرغ و ... اشاره کرد. وجود کافی شاپ و رستوران های بین المللی و اماکانات تفریحی موجود در هتل نیز از ویژگی های دیگر هتل داریوش کیش است.

رزرو تور کیش از تبریز هتل داریوش

با معرفی هتل داریوش کیش و امکانات آن می توان اقامت در هتل داریوش را یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت در کیش دانست. و این یکی از دلایل مهم رضایت مسافران در همراهی با تور کیش شرکت مسافربری هم کوچ است. آژانس مسافرتی هم کوچ با سال ها تجربه در زمینه ی تورهای مسافرتی به دنبال ارائه ی بهترین امکانات با قیمت مناسب به مسافرین محترم است. شما با رزرو تور کیش از تبریز هتل داریوش و همراهی با این تور مسافرتی می توانید خاطره ی خوش سفر به کیش را چند برابر کنید.
تورهای لحظه ی آخری سفر به کیش از تبریز هتل داریوش و تورهای ارزان و اقتصادی سفر به کیش از تبریز هتل داریوش از دیگر خدمات متمایز شرکت آژانس مسافربری هم کوچ است که برای ارائه به مسافرین محترم در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال سفر به کیش و اقامت در هتل پنج ستاره و مجلل هستید، رزرو تور کیش از تبریز هتل داریوش در فصل هایی مانند پاییز و زمستان می تواند بسیار مناسب باشد. قیمت تور کیش از تبریز هتل داریوش در فصل پاییز به دلیل بازگشایی مدارس بسیار مناسب تر است. قیمت مناسب و آب و هوای خوب فصل پاییز و جشنواره های پاییزه در کیش، از مهم ترین دلایل رزرو تور کیش از تبریز به همراه اقامت در هتل داریوش است.

سخن آخر

به یاد داشته باشید که این هتل دارای اتاق‌های همکف با پنجره‌های بلند است که کابانا نام دارند. اتاق‌های کابانای هتل داریوش رو به باغ یا دریا هستند و شما می‌توانید از میان این اتاق‌ها و سوئیت‌ها، مورد مناسب خود را انتخاب کنید و از طریق همکوچ آن را برای اقامت رویایی در کیش رزرو نمایید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود