تور کیش هتل داریوش

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تور کیش هتل داریوش نوروز

تور کیش هتل داریوش نوروز

1402/06/16 - تور مسافرتی

سفر به جزیره کیش در ایام نوروز یکی از  بهترین سفر هایی است که می توانید به جزیره کیش داشته باشید. هتل داریوش سالانه استقبال بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی می کند. سفر در ایام نوروز یکی از هیجانی ترین و بهترین سفری است که میتوانید داشته باشید. شور و شوق و حس و حال سفر در ایام نوروز با سفر در ایام دیگر به جزیره متفاوت تر است.




توضیحات

تور کیش هتل داریوش نوروز

تور کیش هتل داریوش نوروز : سفر به جزیره کیش در ایام نوروز یکی از  بهترین سفر هایی است که می توانید به جزیره کیش داشته باشید. هتل داریوش سالانه استقبال بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی می کند. سفر در ایام نوروز یکی از هیجانی ترین و بهترین سفری است که میتوانید داشته باشید. شور و شوق و حس و حال سفر در ایام نوروز با سفر در ایام دیگر به جزیره متفاوت تر است.

تور کیش هتل داریوش نوروز

هتل 5ستاره کیش یکی از لوکس ترین و مدرن ترین هتل های جزیره کیش و ایران می باشد. این هتل زیبا الهام گرفته از تخت جمشید و در متراژ 12 هکتار در سال 1385 ساخته شد. بازسازی هتل داریوش در سال 1398 انجام شد. هتل داریوش زیبای جزیره کیش در منطقه شرقی جزیره کیش و در نزدیکی ساحل مرجان  و مراکز خرید قرار گرفته است. هتل داریوش به دلیل امکانات و خدماتی که برای گردشگران ارائه می کند کمی گران تر از بقیه ایام است.
هتل داریوش نوروز

رستوران ها و اتاق های هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش دارای 3رستوران و 2 کافی شاپ است که گردشگران برای صرف نهار و شام و همچنین برای سرو نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای خوشمزه می توانید استفاده کنید. تمامی تور های کیش دارای امکانات صبحانه های متنوع به صورت سلف سرویس خدمت میهمانان عزیز سرو می شود.

رستوران 

نهار و شام هتل در رستوران های آپادانا و پاسارگاد به صورت تنوع بالایی منویی و سرو غذاهای محلی ، غذاهای دریایی و ایرانی می باشد.

کافی شاپ

هتل داریوش دارای 2 کافی شاپی است که در منوی خود انواع دسرهای شیرین و خوشمزه ، انواع نوشیدنی های سرد و گرم است که کافی شاپ اولی در قسمت لابی هتل در با ظرفیت 150نفر آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد. کافی شاپ دوم در قسمت استخر رو باز است که برای رفاه حال گردشگران قرار گرفته شده است.

بهترین زمان خرید تور کیش نوروز

برای رزرو تور نوروز بستگی به خودتان دارد چه زمانی اقدام به خرید کنید. اگر سفر را برای نیمه اول فروردین میخواهید به دلیل تعداد  بالای گردشگران به جزیره کیش بهتر است برای خرید تور نوروز در اواسط بهمن تا اسفند اقدام کنید. و اگر برای نیمه دوم قسد سفر به جزیره کیش را دارید اواخر اسفند تا اوایل فروردین اقدام به خرید تور نوروز کنید.
بهترین زمان خرید تور کیش نوروز

قیمت تور کیش هتل داریوش نوروز

هتل داریوش به دلیل امکانات و خدماتی که برای گردشگران ارائه می کند کمی گران تر از بقیه ایام است. برای خرید تور قیمت مناسب بهتر از امکانات و خدماتی که برای مسافران ارائه می دهند ، کمتر باشد و همچنین مدت زمان اقامت کمتر باشد مثلا اقامت 3شب و 4 روز برای تور کیش هتل داریوش نوروز کافی است. اگر به دنبال تور ارزان در نوروز هستید بهتر است در نیمه دوم فروردین اقدام به سفر با تور کیش هتل داریوش نوروز کنید.

آب و هوای کیش در نوروز

آب وهوای جزیره کیش در ایام نوروز معتدل است نه سرد و نه گرم باد خنک در سواحل خلیج فارس لحظات زیبایی را برای گردشگران عزیز به رقم می اورد. البته آب و هوای جزیره قابل پیش بینی نیست ولی میی توانید با تماس به مشاوران سایت هم کوچ میتوانید قبل رزرو تور نوروز از آب و هوای جزیره اطلاعات لازم را داشته باشید.

سفر نوروز با تور هوایی یا زمینی

بهترین و راحت ترین وسیله نقلیه برای سفر به جزیره کیش تور هوایی است قیمت نسبتا بالایی دارد نسبت به تور زمین ولی برای صرفه جویی در وقت و برای کسانی که از شهر ها دور قصد سفر به جزیره کیش را دارند انتخاب درستی است. تور زمینی برای شهر های نزدیک مقرون به صرفه و انتخاب مناسبی است. 

ویژگی های تور کیش در نوروز

جزیره کیش در همه ایام آرام و سکوتی پابرجاست حتی بعضی از تفریحات آبی و مراکز خرید هم تعطیل هستند. اما در تعطیلات نوروز ، جزیره کیش حال و هوای متفاوت و لذبخشی دارد. از تفریحات آبی گرفته تا مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری و تفریحات کشتی های تفریحی تا نیمه های شب و شلوغ بودن رستوران ها و کلوپ ها و غیره. در کنار همه شادی ها قدم زدن در سواحل و نسیم خنکی همراه باد است ، لحظات خوشی را برایمان رقم می زند.
سخن آخر
برای سفر به جزیره کیش در هتل داریوش در ایام نوروز بهتر است این مقاله را مطالعه کنید تا اطلاعاتی کامل از جزیره کیش در نوروز ، هتل داریوش و انواع تور ها در ایام نوروز را داشته باشید.مشاوران  سایت هم کوچ اطلاعات کامل تر و جامع تری از تمامی تور ها در زمان های مختلف از سال اختیارتان قرار می دهند و همچنین برای خرید تور های مختلف می توانید از سایت هم کوچ دیدن فرمایید و اقدام به خرید تور مورد نظر کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود