خرید آنلاین تور قشم

خرید آنلاین تور قشم

1402/05/21 -




توضیحات

خرید آنلاین تور قشم : تورهای قشم دست شما را مستقیم و راحت در دست قشم می‌گذارند. اگر تصمیم به خرید تور قشم گرفتید نگران رزرو اقامت و رفت و برگشتتان نباشید،بلکه فقط حواستان را به گشت و گذارها و تفریحاتتان در سفر بدهید. اگر بار اولی است که می‌خواهید به قشم سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به تورهای قشم بیندازید و اولین سفرتان را با تور قشم تجربه کنید که خیالتان بابت اقامت و بلیط راحت باشد.

خرید آنلاین تور قشمقشم

جزیره ی زیبای قشم که دارای طبیعت منحصر به فرد و بکری است قدمتش به دوران ساسانیان می رسد و به عنوان بزرگترین جزیره ی ایران شناخته شده است.این جزیره دارای سواحلی وسیع و متنوع است.ساحل آن مرجانی ، صخره ای و شنی ست.اگر بخواهید با هواپیما و به صورت هوایی به قشم سفر کنید مدت یک ساعت و نیم در راهید اگر قطار را برگزینید 19 ساعت تا بندر عباس در مسیرید و با خودروی شخصی 14 ساعت
در راه هستید.قشم علاوه بر تفریحات آبی و غواص که دارد به دلیل قدمت نواحی تاریخی دیدنی جذابی نیز دارد.مردم قشم که در نواحی جنوبی کشور هستند مانند دیگر ساکنین جنوب کشور به زبان فارسی صحبت می کنند و لهجه ی بندری دارند.جشن ها و آیین های سنی و مذهبی جایگاه ویژه ای در این جزیره دارند ،جالب ترین و مهم ترین آنها عبارتند از : مولودی خوانی، قبله دعا، نوروز صیاد و زنبیل گردانی است.از سوغات و صنایع دستی آن می توان نان تمشی زیور آلات دست ساز از سنگ و صدف و خورش قلیه ماهی و چاشنی های تند نام برد.و از جاذبه هلی دیدنی آن می توان به دره ی ستارگان ، جزیره هنگام ، جنگل حراء ،لافت و جزیره هرمز اشاره کرد.

بازار قشم آب و هوای قشم

آب و هوای قشم گرم و مرطوب است در فصول مختلف دمای هوا بسیار متغیر می باشد.کم کم هوا از خرداد ماه شروع به گرم شدن می کند، در سه ماه تابستان به اوج خود می رسد. اما بهترین زمان سفر با تور لحظه آخری قشم اواخر زمستان و فصل بهار می باشد.

جاذبه های گردشگری قشم

جزیره قشم بزرگترین جزیره کشورمان می باشد که دارای شگفتیهای بیشماری است. جزیره عجایب هفتگانه لقبی است که به این جزیره زیبا داده اند. جذابیت ها و اماکن دیدنی و گردشی قشم عبارتند از: سواحل جزیره، ژئوپارک قشم، جنگل های حرا( مانگرو)، دره ستارگان، غار نمک و ..

طبیعت قشم

مراکز خرید قشم

یکی از بهترین لذت های سفر برای بسیاری از افراد خرید کردن می باشد. در مراکز خرید قشم می توانید از مارک و برند های معروف و گران قیمت تا اجناس ارزان قیمت بیابید ولیجزیره قشم به ارزان بودن قیمت ها معروف است.مراکز خرید قشم عبارتند از:
سیتی سنتر قشم

مرکز خرید ستاره قشم

مجتمع تجاری دو دلفین درگهان قشم

مجتمع تجاری دریا قشم

مجتمع تجاری زمرد قشم

مرکز خرید فردوسی قشم

مرکز خرید خلیج فارس قشم

مرکز خرید پردیس قشم

تفریحات آبی

در سراسر جزیره می توانید به سراغ کلوپ های تفریحات آبی بروید و لحظاتی سرشار از آدرنالین را تجربه کنید. در این جزیره امکاناتی نظیر غواصی، شاتل، جت اسکی و … وجود داردکه هر کدام تجربه ای متفاوت برای شما در تور قشم خواهند بود.

نخلستان های زیبای جزیره قشم

در این جزیره درخت نخل نماد زندگی است و مردم برای آن ارزش زیادی قائل هستند. هر سال جشن خرما پزان در تابستان و در تور قشم برگزار می ‌شود. بیش از 890 هکتار از زمین ‌های جزیره‌ قشم زیر کشت خرما قرارگرفته‌ اند. این خرماهای مرغوب به 20 نوع تقسیم می‌ شوند که معروف‌ ترین آن‌ ها شیخ کمالی، هلیلی، مردا سنگ و مصلی هستند.نخلستان های زیبای جزیره قشم

جزیره هرمز و هنگام قشم

جزیره هرمز و هنگام از جزیره‌های همسایه قشم هستند پیشنهاد می کنم با خرید تور قشم حتما به این جزایر سری بزنید چون مناظر تماشایی زیادی برای دیدن دارد. دره ستارگان،بومیان این منطقه بر این باورند که این دره به علت برخورد یک ستاره به صخره در این منطقه به وجود آمده است. این دره به مرور زمان بر اثر فرسایش تغییر شکل داده که شبیه اشکال خاصی در آمده است. اکنون معدن خاک سرخ هرمز دارای بهترین خاک سرخ دنیا است و یکی از بهترین مکان های گردشگری در تور قشم به حساب می‌آید

تنگه چاه کوه

مجموعه ای از کوه ها و صخره هاست که در بین آنها چاه هایی وجود دارد که تصاویر بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. این فضا به علت چاه هایی که عمق آن با هم متفاوتاست بسیاربرای ثبت عکس در خرید تور قشم مناسب است. مجموعه ای از کوه ها و صخره هاست که در بین آنها چاه هایی وجود دارد که تصاویر بسیار زیبایی را ایجاد کرده است. این فضا به علت چاه هایی که عمق آن با هم متفاوت است بسیار برای ثبت عکس در خرید تور قشم مناسب است.

دره تندیس تور قشم

این دره بی شباهت به دره ستارگان نیست. مجموعه ای از کوه ها و صخره هایی که بر اثر فرسایش شبیه به تندیس شده است. روی زمین صدف های بیشماری را می‌بینید که به علت وجود دریا در گذشته در این منطقه به جا مانده است. این دره بی شباهت به دره ستارگان نیست. مجموعه ای از کوه ها و صخره هایی که بر اثر فرسایش شبیه به تندیس شده است. روی زمین صدف های بیشماری را می‌بینید که به علت وجود دریا در گذشته در این منطقه به جا مانده است.

غار نمکدان

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری موجود در تور قشم غار نمکدان است، شما در این غار قندیل های زیبای نمک را می بینید که با اشکال خاصی کنار هم قرار دارند. لایه های روی هم رفته نمک در این غار که به علت قدمت طولانی آن به وجود آمده تصویر چشم نوازی را ایجاد کرده است.

دره مجسمه ها

یکی از جاهای دیدنی قشم و هرمز که با خرید تور قشم می توانید ببینید دره مجسمه هاست که اگر کمی قوه تخیلتان را کار بیندازید می توانید اشکال حیوانات و تصاویر مختلفی رادر آن ببینید.همانطور که می دانید سفر به قشم از دو راه هوایی و زمینی امکان پذیر است. سفر هوایی به قشم بسیار راحت تر و سریع تر انجام می شود و مسافران می توانند با آسودگی بیشتری به قشم سفر کنند. قیمت تور هوایی قشم نسبت به تور زمینی بیشتر است که این قیمت در مقایسه با امکانات و خدمات تور قشم هوایی، بسیار مناسب است.اگر می خواهید زمان کمتری را در راه سفر باشید، بهترین راه انتخای تور قشم هوایی است. برای رزرو تور قشم هوایی باید به چند نکته توجه داشته باشید. اول اینکه تورهای قشم هوایی در فصل بهار و به خصوص در ایام نوروز بسیار پرطرفدار هستند و سریع تر رزرو می شوند.پس اگر قصد همراهی با تور قشم هوایی در نوروز را دارید، باید برای رزرو کردن تور قشم سریع اقدام کرده و تور نوروزی خود به قشم را انتخاب کنید.اگر در رابطه با تور نوروزی به قشم نیاز به مشاوره دارید، می توانید با مشاورین ما در آژانس مسافرتی هم کوچ تماس حاصل کنید. این بهترین راه برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد تورهای مسافرتی مانند تور قشم هوایی است.دره ززیبای قشم

مراحل رزرو تور قشم هوایی

یکی از وظایف تورهای مسافرتی، آسان کردن مراحل سفر برای مسافران محترم است. مراحل رزرو تور قشم هوایی در هم کوچ نیز بسیار آسان است.برای رزرو تور قشم و رزرو هتل در قشم به مدارکی نیاز است که با وجود این مدارک می توانید به راحتی از طریق تماس تلفنی و یا از طریق ثبت نام اینترنتی، نسبت به رزرو تور قشم هوایی اقدام کنید.هر تور مسافرتی، برای راحتی حال مسافران و تامین امنیت و آرامش آن ها، شرایط و قوانینی را در نظر گرفته است. برای همراهی با تور قشم هوایی و آشنایی با مراحل رزرو تور قشم هوایی می توانید با ما در سایت هم کوچ تماس حاصل کنید.شرکت تورهای مسافرتی باتجربه مانند هم کوچ راحت ترین شرایط را برای رزرو تور قشم هوایی برای مسافران خود در نظر گرفته اند.

امکانات تور قشم هوایی هم کوچ

آژانس مسافرتی هم کوچ، برگزار کننده ی انواع تورهای داخلی و خارجی مانند تور قشم هوایی است. تجربه بالا و سابقه ی خوب هم کوچ در برگزاری تورهای مختلف، از دلایل محبوبیت تور قشم هوایی هم کوچ است.
قیمت تور قشم هوایی در هم کوچ نسبت به امکانات و خدمات این تور مسافرتی بسیار مناسب است و در قیمت تورهای مسافرتی هم کوچ بهترین شرایط برای مسافران در نظر گرفته شده است.برای آشنایی با امکانات تورهای مسافرتی مانند تور قشم هوایی می توانید با ما تماس حاصل کنید. از امکانات تور قشم هوایی هم کوچ می تواند به تامین امنیت و آسایش مسافران اشاره کرد.همراهی با بهترین پروازهای کشور مانند هواپیمایی ماهان برای تامین رفاه حال مسافران سفر به قشم در نظر گرفته شده است.قوانین استرداد بلیط مناسبی برای مسافران تور قشم هوایی در نظر گرفته شده است. اقامت در بهترین هتل های قشم با بهترین قیمت از دیگر ویژگی ها و امکانات تور قشم هوایی هم کوچ است. ما در هم کوچ در کنار شما هستیم تا بهترین خاطرات را در سفر قشم برای شما ایجاد کنیم.

منبع : بهترین تجربه سفر با آژانس مسافرتی همکوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود