خرید اینترنتی تور قشم

خرید اینترنتی تور قشم

1402/05/21 -




توضیحات

خرید اینترنتی تور قشم : شروع یک ماجراجویی منحصر به فرد و ارزان. خرید تور ارزان قشم انتخابی مناسب برای افرادی‌ست که به دنبال تجربه متفاوت جنوب گردی هستند که در دل آن مسافران لحظه آخر می‌توانند تفریحات جذابی همانند طبیعت گردی، کمپینگ و همچنین تفریحات آبی لاکچری غواصی را هم تجربه کنند. شکم گردی در حین سفر و میل کردن غذاهای محلی قشم یکی از لذت‌های به یادماندی سفر به جزیره قشم است که ازلذیذترین این غذاها می‌توان به کلمبا، موفلک و .... اشاره کرد.

تور های قشم

تور قشم به دو شکل تور هوایی و تور زمینی فروخته می‌شود. در تور هوایی خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و احتمالا رزرو گشت جزیره برای شما انجام می‌شود. در تور زمینی شما مسیر شهرتان تا بندرعباس را با
خرید تور ارزان قشم قطار یا وسیله شخصی خود و عمومی طی می‌کنید. سپس از بندرعباس با قایق خرید اینترنتی تور قشم عازم قشم خواهید شد.

راهنمای سفر با تور قشم

راهنمای سفر با تور قشمجزیره قشم از مقاصد گردشگری جنوب ایران است که در استان هرمزگان و تنگه هرمز قرار دارد. تور قشم از جمله محبوب‌ترین تورهای داخلی ایران است و به خاطر جاذبه های گردشگری قشم که تنوع زیادی دارند،
این جزیره به یکی از قطب‌های گردشگری جنوب ایران بدل شده است.قشم از شمال به بندرعباس و از شمال شرق به جزیره هرمز، از شرق به جزیره لارک، از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب غرب به جزایر ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ و از مرکز با بندر لنگه هم مرز است در مقایسه با جزیره‌هایی که در خلیج فارس قرار دارند، قشم بزرگترین جزیره محسوب می‌شود و خرید اینترنتی تور قشم بیشترین سواحل را دارد. به خاطر بی‌نظیر بودن و خاص بودن جاذبه های گردشگری قشم،قیمت تور قشم نوروز ۱۴۰۲ این جزیره به مقصد عجایب خرید تور ارزان قشم هفتگانه نیز تور قشم نوروز مشهور شده است.

قبل از سفر با تور قشم این نکات را در نظر بگیرید

  • پیش از خرید تور قشم درجه هوا را بررسی کنید تا لباس مناسب همراه داشته باشید.
  • در کل قشم آب و هوای گرم و مرطوبی دارد و اگر طاقت گرمای هوا را ندارید در فصل تابستان به قشم سفر نکنید.
  • به هرکجا که سفر می‌کنید فراموش نکنید که باید به آداب و رسوم و مردم محلی احترام بگذارید.
  • تور ارزان قشم را می‌توانید در تابستان و آخر اسفند بخرید.
  • اگر از پرواز می‌ترسید و یا می‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید می‌توانید زمینی به قشم سفر کنید؛ بلیط اتوبوس بندرعباس و یا بلیط قطار بندرعباس را می‌توانید از سایت علی بابا بخرید و از آنجا با کشتی به قشم بروید.
  • اگر تور زمینی قشم را می‌خواهید بخرید می‌توانید خودرو خود را هم با قطار ببرید.
  • برای خرید تور ارزان قشم باید تور لحظه آخری قشم و پروازهای چارتر قشم را انتخاب کنید.

 

با تور قشم هوایی کمی بیشتر هزینه کنید تا بسیار کمتر خسته شوید!

پیشنهاد اول ما به شما تور قشم هوایی است، زیرا اختلاف قیمت چندانی نسبت به سفر زمینی ندارد و کوتاه‌تر و راحت‌تر نیز هست. پرواز قشم را شرکت‌های قشم ایر، وارش، تابان، معراج و ایران ایر اجرا می‌کنند که قشم ایر و
خرید تور ارزان قشم ایران ایر پرواز های محبوب مسافران قشم است.
هتل‌های قشم

هتل‌های قشم

  • برای اقامت در قشم چند انتخاب پیش روی شما قرار دارد : هتل، سوئیت، اقامتگاه بومگردی و چادر.
  • اگر می‌خواهید سفری با کیفیت را تجربه کنید ما با توجه به آب و هوای قشم به شما هتل را پیشنهاد خرید اینترنتی تور قشم می‌دهیم.
  • جزیره قشم هتل 5 ستاره قیمت تور قشم نوروز ۱۴۰۲ ندارد ولی تعدادی هتل 5 ستاره در دست ساخت است که با آخرین متدهای روز طراحی شده‌اند، می‌توان هتل‌ها را در تور قشم در دسته‌های ارزان، اقتصادی و لوکس دسته بندی کرد.

سفر به قشم به قصد سفر و تفریح

اگر قصد دارید تا زمان زیادی را در قشم سپری کنید، تورهای هوایی بهترین گزینه محسوب می‌شود؛ ولی چرا؟ از مهمترین علت این امر می‌توان به زمان کمتری دانست که توریستان در هوایپما قرار دارند. اما هزینه آن بیشتر از
قیمت تور قشم نوروز ۱۴۰۲ تورهای زمینی است!مدت زمانی که توریستان در تورهای هوایی سپری می‌کنند، حدودا 120 دقیقه است و با توجه به فصل‌های سال، قیمت و هزینه تورهای قشم هم تغییر می‌کند

در سفر با تور قشم این کاراها را تجربه کنید.

  • بازدید از طبیعت بکر جنگل‌های حرا
  • غواصی در دریای خروشان خلیج فارس
  • خوردن ماهی‌های تازه به صورت کبابی و دیگر خوراکی‌های محلی
  • تجربه سافاری در میان شن‌های صحرای قشم
  • ماجرا جویی در دل دره ستارگان
  • بازدید از عجایب هفتگانه قشم

بهترین زمان خرید تور قشم

قشم در مناطق گرمسیری ایران واقع شده و دارای اقلیم آب و هوایی گرم و مرطوب می‌باشد. دمای هوای این جزیره در طول سال به طور متوسط حدود 26 درجه سانتی‌گراد است. لازم به ذکر است که متوسط حداقل و حداکثر دمای روزانه این جزیره به ترتیب 18 و 33 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. گرم‌ترین ماه سال در قشم تیر ماه و سردترین ماه‌ها در این جزیره دی و بهمن هستند. آذر تا فروردین ماه، بهترین زمان سفر به قشم و پرگردشگرترین ماه های سال در این جزیره هستند، چرا که در این بازه زمانی آب و هوای قشم در بهترین حالت خود قرار دارد، از طرفی متقاضیان خرید اینترنتی تور قشم خرید تور قشم باید توجه داشته باشند که در این زمان قیمت تورهای قشم گران‌تر از همیشه می‌باشد قیمت تور قشم نوروز ۱۴۰۲ و اگر قصد سفر ارزان خرید تور ارزان قشم به قشم داشته باشید.

رستوران، مراکز تفریحی و گردشگری قشم

رستوران قشمقشم جزو شهرهایی است که هنوز بکر مانده و موجی از حس خوب و آرامش در این جزیره حکم فرماست. قیمت کرایه خودرو در این جزیره نسبت به کیش ارزان است ( حدودا 350 هزار تومان) از این رو به راحتی میتوانید با رنت
خرید تور ارزان قشم خودرو جاذبه‌های زیبای شهر را بگردید. برای خوردن غذاهای خوشمزه در قشم رستوران‌های زیر جزو بهترین انتخاب‌ها هستند.

  • رستوران بومی خاله
  • رستوران حاج غفور قشم
  • رستوران قلعه قشم
  • رستوران آبشار قشم
  • رستوران شب های دفاری قشم
  • رستوران الوند
  • فست فود شاورما
  • رستوران نعیم
  • فست فود لبنانب فطائر

قیمت تور قشم

همانطور که می دانید قیمت تور قشم براساس قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان، زاگرس و ...) به مقصد این جزیره و همچنین انتخاب هتل محل اقامت شما که 4،3 یا 5 ستاره همراه با وعده های
ناهار و شام و... باشد، محل قرارگیری هتل رزرو شده و موارد دیگر در آن متفاوت و متغییر می شود و نیز علاوه بر این دو فاکتور مهم و اساسی که تاثیر زیادی در قیمت تور قشم شما دارند، در ادامه تعداد روزهای مدت اقامت در تورقیمت تور قشم نوروز ۱۴۰۲ شما و فصلی که برای سفر انتخاب می کنید، نیز می توانند نرخ تور قشم را دچار تغییراتی قابل ملاحظه ای کنند.

تور قشم لحظه آخری و ارزان

جزیره قشم بزرگ ترین جزیره ایران و از شناخته شده ترین جزیره های کشورمان می باشد که در استان زیبای هرمزگان جای خوش کرده است. در یک کلام، قشم برای گردشگران شگفت ‌انگیز و رویایی است! طبیعت قشم آن قدرجذاب، بکر و فوق ‎‌العاده جذاب است که از تماشای مناظر و جذابیت ‌های آن اصلا سیر نخواهید خرید اینترنتی تور قشم شد.تور ارزان قشم را عمدتا در روزهای گرم تابستان و روزهای آخر اسفند ماه می توانید به راحتی خریداری کنید. اگر اهل تور لحظه آخری قشم هم که باشید، چمدانتان می بایستی آماده باشد، چرا که به محض اینکه تور لحظه آخری قشم تور قشم هوایی را به قیمت مناسب پیدا کردید، راهی این مقصد جذاب شوید.

تور قشم ارزان هوایی

بهترین روش سفر به قشم می تواند روش تور قشم هوایی باشد که شما براحتی با خریدن بلیط هواپیما و رزرو هتلتان راهی این مقصد جذاب می شوید، اما شاید نسبت به تور قشم زمینی کمی گرانتر باشد ولی سفری آرامش تور قشم هوایی بخشی را پیش روی خواهید داشت.در ادامه قیمت بلیط هواپیما قشم از اصلی ترین و مهمترین مواردی است که قبل از سفر دغدغه بسیاری از مسافران و گردشگران است. آژانس نامی گشت، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما با بهره‌ گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ و تور قشم هوایی کادری متخصص و مجرب، بستری کاربردی و ساده را برای شما عزیزان فراهم آورده تا با ارائه خدمات باکیفیت، بتوانید تجربیات عالی داشته باشید.

رزرو تور قشم ارزان با خرید همزمان پرواز و هتل

ممکن است قصد خرید تور قشم ارزان را داشته باشید، اما برای زمان مورد نظر شما تور لحظه آخری موجود نباشد. در این حالت پیشنها ما به شما خرید پرواز و هتل قشم است. برای خرید تور ترکیبی دلخواه قشم کافی ست وارد سایت همکوچ شوید، مبدا خود را مشخص کرده و جزیره قشم را به عنوان مقصدتان انتخاب کنید.

جاذبه های دیدنی جزیره قشم

سفر به جزیره قشم می تواند یکی از بهترین تجربه های گردشگری شما در داخل ایران باشد. قشم به عنوان بزرگ ترین جزیره جنوبی ایران، جاذبه های دیدنی بسیاری را در دل خود جای داده است.

غار نمک قشم

غار نمکی یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی تور قشم است. این جاذبه دیدنی زیبایی های بسیاری را در دل خود جای داده است و بازدید از آن یکی از بهترین تجربه ها در سفر به قشم محسوب می شود. وجود رگه های سفید نمک تور قشم هوایی بر بدنه این کوه از دور منظره ای زیبا را نمایان می سازد

جزیره هنگام

اگرچه جزیره هنگام در فاصله 2 کیلومتری جزیره قشم واقع شده است، اما یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی تور قشم محسوب می شود. برای رسیدن به این جزیره باید سوار بر قایق هایی که در جزیره ی قشم هستند شوید تا بعد ازطی مسیری کوتاه به هنگام برسید. در مسیر حرکت به سمت این جزیره، اولین چیزی که توجه تان را جلب می کند، شن های تمیز و براق و آب های آبی و بی نهایت زیبایی است که در زیر انوار طلایی خورشید درخشششان ده ها برابرتور قشم هوایی می شود. یکی از هیجان انگیزترین بخش سفر به جزیره هنگام دیدن صدف های رنگارنگ و صخره های صدف نشان است.

دره ستاره ها در قشم

دره ستاره را می توان معروف ترین جاذبه دیدنی در تور قشم دانست. این دره یکی از هفت عجایب قشم محسوب می شود و به خاطر شکل خاصی که دارد، وزش باد در آن باعث ایجاد صداهایی عجیب می شود. شاید به همین دلیل است تور قشم هوایی که به آن دره ستاره ها می گویند! این دره با قدمتی بیش از دومیلیون سال، زیبایی خیره کننده ای دارد و هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

جاذبه های تور قشم از تهران

جزیره قشم یکی از زیباترین مقصد‌های گردشگری کشورمان است. با خرید تور قشم از تهران می‌توانید از ده‌ها جاذبه طبیعی و گردشگری جزیره دیدن کنید. تفریحات و جاذبه های آن به اندازه‌ای متنوع هستند که می‌توانند پاسخگوی همه تور قشم هوایی سلیقه‌ها باشند. جاذبه‌های طبیعی مانند دره ستارگان، سواحل خلیج فارس، غار نمکدان، جنگل‌های حرا و... در انتظار گردشگران هستند تا زیبایی‌های جهان، را دوباره تعریف کنند.

مراکز خرید درگهان قشم

درگهان بخشی از جزیره قشم است که اجناس به صورت آزاد وارد می‌شوند و با قیمتی بسیار ارزان‌تر به فروش می‌رسند. علاوه بر این می‌توانید بهترین کالاهای برند و خارجی را نیز پیدا کنید. در ادامه پر طرفدارترین مراکز خرید درگهان قشم تور قشم هوایی را آورده‌ایم. این بازارها بسیار نزدیک به هم ساخته شده‌اند و به راحتی می‌توانید به تمام مراکز خرید این منطقه دسترسی داشته باشید.

کلام آخر...

اگر قصد سفر در داخل کشور و مناطق جنوبی کشور را دارید ژیشنهاد ما به شما سفر با جزیزه بسیار زیبا و باصفای قشم هست تا از طبیعت بکر و جاذبه های دیدنی این جزیره استفاده کنید تا خاطرات به یاد ماندنی برای شما فراهم آورد و اگر تور قشم هوایی قصد خرید دارید باز توصیه ما به شما جزیره قشم هست به علت منطقه آزاد بودن این جزیره اجناس مورد نظر شما بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از پایتخت و بقیه نقاط کشور هست.

منبع : بهترین تجربه سفر با آژانس مسافرتی همکوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود