خرید تور استانبول با تخفیف ویژه

خرید تور استانبول با تخفیف ویژه

1402/11/02 - تور مسافرتی

با توجه به نوسان ارزهای خارجی امکان برگزاری تورهای اقساطی تا اطلاع ثانوی فراهم نمیباشد




توضیحات

خرید تور استانبول : یکی از بهترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای سفر به استانبول، رزور و خرید تور به صورت اقساطی است. این نوع تورها از مزیت‌‌های خوبی برخوردارند که به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با تورهای اقساطی استانبول آشنا شوید.

تور استانبول

توجه توجه:بنا به نواسان ارز های خارجی تا اطلاع ثانوی هیچ تور بصورت اقساط ارائه نمیشود

 

در چه شرایطی بهتر است تور اقساطی استانبول بخریم؟

اگر می‌خواهید به استانبول سفر کنید ولی نگران هزینه‌های سفر خود هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما تور استانبول را به صورت اقساطی رزرو کنید زیرا با این کار لازم به پرداخت هزینه‌های تور به صورت یکجا نیستید و می‌توانید آن‌را به صورت اقساطی رزرو کنید.

استانبول

استانبول ( نام قدیمی اش همان قسطنطنیه است که شوخی می کنیم ) پرجمعیت ترین شهر ترکیه است. وزنه اقتصادی و فرهنگی کشور ترکیه است. این افتخار را دارد که بزرگترین کلان شهر اروپا باشد . استانبول در کنار تنگه بسفر واقع شده است که در واقع مرز اروپا و آسیا است. بدین ترتیب استانبول در دو قاره آسیا و اروپا دامن گسترانیده است. به جز تنگه بسفر ، دریای مرمره و دریای سیاه در کنار این شهر ساحل دارند. بخش غربی استانبول در بخش اروپایی واقع شده است. بخش شرقی نیز در قاره آسیاست. وسعت این شهر حدود 1540 کیلومتر مربع است.

بهترین زمان خرید ارزان2023 در استانبول

اگر به دنبال خرید ارزان در استانبول هستید، باید در فصل حراجی ها یا فستیوال های خرید کوله بار سفر ببندید. به طور کلی در روزهای مناسبتی خاص مانند عید نوروز، روز ولنتاین، روز زن، جشن استقلال ترکیه و مناسبت های مذهبی، مراکزخرید ترکیه تخفیف های قابل توجهی را ارائه می دهند.

تورهای تخفیف دار استانبول
اینجا کلیک کنید

آیا تور استانبول تابستان 1402 همانند تابستان سال‌های گذشته گران است؟

اختلاف قیمت تور تابستان استانبول به زمان سفر شما بستگی دارد. در صورتی که در زمان سفر شما در استانبول نمایشگاه برگزار شده باشد، هزینه تور استانبول شما نسبت به دیگر تایم‌ها بیشتر است. اما اگر در زمان سفر رویداد خاصی در استانبول نباشد، هزینه تور استانبول تابستانی شما از تورهای استانبول در دیگر تایم‌ها کمتر می‌باشد. هرچند که در فصل تابستان قیمت تور استانبول بالاتر است اما همه چیز به شرایط هتل‌ها و ایرلاین‌ در پساکرونا بستگی دارد.

انواع تورهای قسطی استانبول

برای اینکه شرایط تور اقساطی استانبول برای همه مناسب باشد، ما تور استانبول از دم قسط را هم به صورت تور هوایی قسطی استانبول و هم به صورت تور زمینی قسطی استانبول برگزار می‌کنیم. می‌توانید بسته به این‌که از چه سبک خرید تور استانبول قسطی سفری خوشتان می‌آید و ترجیحی که برای نحوه سفر به استانبول دارید و هم قیمتی که برای تور اقساطی استانبول مد نظر دارید، یکی از انواع تورهای قسطی را برای سفر انتخاب کنید.

تورهای هوایی قسطی استانبول

اگر ترجیح می‌دهید که در سریع‌ترین حالت ممکن و به آسان ترین روش به استانبول برسید و روزهایی که در اختیار دارید را تماما به تفریح و خرید در استانبول اختصاص دهید، سفر هوایی به استانبول برای شما بهترین گزینه است. حالا اگرخرید تور استانبول قسطی می‌خواهید این سفر هوایی به استانبول را با کمترین بودجه ممکن تجربه کنید، راه حل ما برای شما این است که تور هوایی استانبول از دم قسط را برای خودتان رزرو کنید


تورهای هوایی قسطی استانبول

آب و هوای استانبول کی خوبه؟

از نظر آب و هوا بهترین زمان سفر به ترکیه بهار و پاییز می باشد ولی از آن جایی که این کشور تفریحات آبیِ بسیار محبوبی دارد، در فصل تابستان می توانید به تفریحات مهیج در شهرهای ساحلی بپردازید و لذت کافی ببرید.

آیا برای سفر به استانبول ترکیه نیاز به ویزا داریم؟

برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارید ولی توجه داشته باشید پاسپورتی که ارائه می دهید باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. به طور کلی از زمان ورود به ترکیه در صورتی که نخواهید مشغول به کار یا تحصیل شوید، این امکان را دارید خرید تور استانبول قسطی که تا ۹۰ روز در این کشور بمانید.

نمای زیبا شهر استانبول

توجه توجه:بنا به نواسان ارز های خارجی تا اطلاع ثانوی هیچ تور بصورت اقساط ارائه نمیشود

تماشای قصر توپکاپی یا سرای توپکاپی در تور استانبول اقساطی

این کاخ با شکوه در کنار تنگه بسفر توسط سلطان محمد فاتح در قرن ۱۵ ساخته شد. حیاط‌های مجللی که با کاشی کاری پیچیده‌ی دست‌ساز ساخته شده‌اند . و اتاقهای تزئین شده نمونه‌های بی‌نظیری از تلفیق ذوق و هنر هستند. دیوان اول مشهورترین بخش این کاخ و حرمسرای زنان پادشاهان عثمانی بوده است. در دیوان دوم می‌توانید در آشپزخانه‌های وسیع کاخ قدم بزنید .و به تماشای جلال و هیبت فضای داخلی شورای شاهنشاهی بایستید. دیوان سوم شامل خرید تور استانبول قسطی اتاق‌های شخصی سلاطین بوده است. مجموعه‌ی چشمگیر از یادگارهای حضرت محمد (ص) خزانه داری امپراتوری نیز در دیوان سوم قرار داردند.

چرا تور استانبول لحظه آخر را بخریم؟

در سایت لحظه آخر متناسب با همه اقشار جامعه تورهای گردشگری وجود دارد. تور استانبول نیز در این سایت در انواع مختلف هوایی، زمینی و لحظه آخری برگزار می شود؛ تورهای لحظه آخری به سبب آفرهای ویژه ای که دارد، با قیمت بسیارخرید تور استانبول قسطی مناسبی در اختیار گردشگران قرار می گیرد. همچنین تورهای زمینی هم نسبت به تورهای هوایی ارزان تر هستن

مسجد زیبای استانبول

تور زمینی استانبول، انتخابی مناسب برای سفری ارزان

تور استانبول زمینی نسبت به تور هوایی هزینه بسیار کمتری دارد و مسافران جهت حمل بار با محدودیت حجم مواجه نیستند اما ایراد این نوع تور زمانبر بودن آن است به همین دلیل این تور برای افرادی که برنامه ریزی خاصی دارند مناسب خرید تور استانبول قسطی نیست. فاصله زمینی تهران تا استانبول 2000 کیلومتر معادل 35 ساعت است

مزایای رزرو تور استانبول اقساطی چیست؟

مهم‌ترین مزیت رزرو تور به صورت اقساطی این است که دیگر لازم نیست به صورت یکجا هزینه‌های سنگین برخی از تور‌هارا پرداخت کنید و این موضوع به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت هر توری را که که می‌خواهید انتخاب کنید و سپس اقدام به رزرو آن به صورت اقساطی کنید. همچنین یکی دیگر از مزیت‌های رزو تورها به صورت اقساطی این است که می‌توانید تورهارا با همان کیفیت تور معمولی رزرو کنید و دیگر نگران پایین بودن کیفیت خدمات ارائه شده در تور اقساطی نباشید.

تور گروهی استانبول (زمینی و هوایی)

شاید بسیاری از ما ترجیح دهیم که سفرهای داخلی را خودمان برگزار کنیم و آن را به آژانس‌های مسافرتی نسپاریم. اما در مورد سفرهای خارجی این مساله کاملا متفاوت خواهد بود. در درجه اول باید بدانید که یک آژانس مسافرتی برگزار کننده تور استانبول، از تخفیف‌های خاص هتل و بلیت هواپیما برخوردار خواهد بود و این تخفیف در نرخ تور آنها نیز اعمال می‌شود. به این طریق، سفر با تور استانبول برای شما بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود