خرید تور استانبول

خرید تور استانبول

1402/05/21 -




توضیحات

خرید تور استانبول : استانبول، قلب ترکیه، یکی از فوق‌العاده‌ترین مقاصد توریستی در جهان شناخته می‌شود. از کوچه‌های رنگارنگ منطقه فاتح آن گرفته تا زیبایی تنگه بسفر در شب، همه‌وهمه این شهر را مبدل به جذاب‌ترین مکان ترکیه کرده‌اند. همچنین از آنجایی که تور استانبول نسبت به سایر تورهای اروپایی ارزان‌تر ارائه می‌شود، افراد زیادی به ویژه ایرانیان را جذب خود می‌کند. ولیکن برای خرید تورهای استانبول چه باید کرد؟ زیرا تنوع این تورها بالا بوده و در قیمت‌های گوناگونی عرضه می‌شوند. همچنین قبل از هر خریدی بهتر است یک آشنایی کلی با این شهر توریستی داشته باشید و از قیمت تور استانبول آگاه شوید.

خرید تور استانبول

اطلاعات مهم شهر استانبول

شهر دوست‌داشتنی استانبول در شمال غربی منطقه مرمر ترکیه قرار گرفته و دارای مساحت 831/1 کیلومتر مربع است. بخش قدیمی استانبول روی هفت تپه بنا شده که همگی در میان دیوار دفاعی شهر قرار‌ داشته‌اند. بلندترین نقطه استانبول تپه کاملیکا (Camlica Hill) یا به ترکی چاملیچا تِپِسی (Çamlıça Tepesi) نام دارد که حدود 267 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. در ادامه می‌توان گفت جمعیت این شهر طبق آمار سرشماری که در سال 2016 میلادی انجام شده 14804116 نفر بوده است.

توجه داشته باشید که استانبول دارای 3 فرودگاه به اسم‌های “فرودگاه آتاتورک” و “فرودگاه صبیحه گوکچن” و در نهایت “فرودگاه استانبول” که به تازگی تاسیس شده است، می‌باشد. هر چند که پروازهای بین‌المللی در فرودگاه استانبول انجام می‌شوند ولی فرودگاه آتاتورک دارای موقعیت جغرافیایی بهتری بوده و به مکان‌های مهم شهر نزدیک‌تر می‌باشد برعکس فرودگاه جدید استانبول، کمی دورتر از شهر است.

  • زبان رسمی: ترکی
  • پول رایج: لیر ترکی (TRY)، هر 1 لیر ترکیه (2,000 تومان)
  • دین رسمی: ترکیه کشوری سکولار است و بنابراین در این سرزمین چیزی به نام دین رسمی وجود ندارد. با این حال بیشترین جمعیت مذهبی این کشور، یعنی 97% را مسلمانان تشکیل داده‌اند که اغلب آن ها سنی مذهب هستند و شیعه ها در اقلیت قرار دارند.
  • سوغات شهر: قهوه، ادویه، شیرینی پسته‌ای، باقلوا و راحت القلوم، قهوه جوش، پوشاک، زیورآلات و …
  • پیش شماره ترکیه: 90+
  • پیش شماره استانبول: 212 و 216
  • پلیس: 155
  • آمبولانس: 112
  • آتش‌ نشانی: 110
  • امنیت ساحل:158

چرا باید به استانبول سفر کنیم؟

شهر استانبول یکی از دیدنی‌ترین شهرهای جهان است. در دل این شهر، آثار تاریخی تمدن‌های بزرگ جهان مثل عثمانی و بیزانس وجود دارد. این شهر زیبا و تاریخی جزء معدود شهرهای جهان است که در ۲ قاره اروپا و آسیا قرار گرفته‌است. شهر استانبول با توسعه بسیار خوبی که در زمینه گردشگری داشته‌است امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی را برای گردشگران ایجاد کرده است. از طرفی نزدیک بودن کشور ترکیه به ایران و عدم نیاز به صدور ویزا برای ورود به این کشور و شهر استانبول باعث می‌شود که سفر به شهر استانبول ترکیه نسبت به شهرهای دیگر جهان برای ما ایرانی‌ها آسان تر باشد.
در شهر استانبول می‌توانید موزه گردی کنید، می‌توانید به کاخ‌ها و قلعه‌های تاریخی بروید، می‌توانید پاساژ گردی کنید و پاساژهای مدرن و بازارهای قدیمی شهر استانبول را از نزدیک ببینید. شهر استانبول برای کسانی که به شکم گردی علاقه دارند نیز مقصد ایده آلی برای سفر کردن است. شما در این شهر خرید تور استانبول می‌توانید خوراکی‌های مختلف ترکی اعم از باقلواهای خوشمزه ترکی، لاهماجون، سیمیت،‌بورک، مِنمِن را امتحان کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید .

بهترین زمان سفر به استانبول

بهترین زمان برای تور گردشگری استانبول از مارس تا می (فروردین تا خرداد) و بین سپتامبر و نوامبر (مهر تا آذر) است. در این تاریخ ها معمولا ازدحام در جاذبه های گردشگری شهر قابل کنترل است. همچنین نرخ اتاق ها متوسط بوده و دمای روز معمولا معتدل رو به سرد می‌باشد. در همین حال، دسامبر تا فوریه (دی تا اسفند) ارزان‌ترین ماه ‌ها برای بازدید هستند، اما شرایط بارانی، برفی و سرد استانبول به این معنی است که در طول اقامت خود باید لباس های گرم بپوشید.

بهترین زمان سفر به استانبول 

در سفر به استانبول چقدر پول لازم داریم؟

یکی از عبارات رایجی که امروز در هرجایی اعم از پیامک های تبلیغاتی، فضای مجازی، بیلبوردها و ... مشاهده می کنیم "تور استانبول" یا همچنین "تور لحظه آخری برای سفر به استانبول است اما در مرحله اول باید بدانید چقدر پول نیاز دارید؟ شما باید برنامه ریزی کنید که روزانه حدود 805 لیر(99 دلار) برای تعطیلات خود در استانبول هزینه کنید ، که متوسط ​​قیمت روزانه براساس هزینه های سایر بازدیدکنندگان است.مسافران در گذشته به طور متوسط ​​202 لیر (25 دلار) برای وعده های غذایی یک روزه و 47 لیر(5/79 دلار) برای حمل و نقل محلی هزینه کرده اند. همچنین ، متوسط ​​قیمت هتل در استانبول برای یک زوج 995 لیر (122 دلار) است. بنابراین ، یک سفر به مدت دو هفته به استانبول به طور متوسط ​​11264 لیر(1355 دلار) هزینه دارد. تمام این قیمت های متوسط ​​سفر از سایر مسافران جمع شده است تا به شما کمک کند تا بودجه سفر خود را برنامه ریزی کنید.

بهترین هتل را انتخاب کنید !

تعداد بیشمار هتل های استانبول، طیف وسیعی را شامل می شوند. از هتل های بی ستاره و ارزان قیمت گرفته، تا قصرهای عثمانی کنار بوسفور که حالا به هتل های لوکس تبدیل شده اند. از هتل های کوچک در مناطق تاریخی و قدیمی استانبول گرفته، تا برج های بلند مرتبه در محله های جدید و مدرن. خلاصه اینکه با هر سلیقه ای می توانید هتل تور استانبول خود را انتخاب کنید.استانبول شهریست پر از جاذبه و جاهای دیدنی. در طول سفر و تور استانبول، مدت زمان زیادی را در هتل نخواهید ماند. بیشتر زمان سفرتان را خارج از هتل خواهید بود. منطقه ی هتل شما در تور استانبول بسیار مهم است. و در کیفیت تور استانبول شما تاثیرگذار است. هرچند همچنان کیفیت هتل را هم باید خرید تور استانبول بررسی کنید.

ویژگی‌های تور خوب استانبول

در صورتی که تور هزینه وعده های غذایی شما را نیز پرداخت کند، هزینه خوراک شما کمتر از زمانی خواهد شد که خودتان بخواهید همان غذا را سفارش دهید. همچنین بسیاری از تورها دارای برنامه گردش مشخص بوده و هزینه ورودی جاهای دیدنی استانبول و یا شهر مقصد شما را تهیه می کنند. در این حالت نیز هزینه شما برای ورودی مکان های گردشگری کمتر خواهد شد.نکته مهم دیگر در انتخاب تور برای سفر به ترکیه، توجه به تجربه تور لیدر همراه شما است. یک تور لیدر خوب و موفق می تواند تا حد زیادی کیفیت سفر شما را تضمین کند. بنابراین سعی کنید قبل از خرید تور ترکیه، راجع تورهای ترکیه به تور لیدرهای سفر خود نیز کمی تحقیق کنید. اگر از جمله افرادی هستید که از صبح از هتل بیرون می زنید و شب به آن بر می گردید، خرید توری که وعده های غذایی به مسافران می دهد اشتباه است. شما احتمالا زمان کافی برای بازگشت به هتل را ندارید و ترجیح می دهید هر جا که هستید، از رستوران و یا غذاهای خانگی چیزی میل کنید. در این حالت رزرو غذای هتل تنها ضرر مالی برای شما خواهد داشت.

جاهای دیدنی معروف استانبول

شهر استانبول مقصد بسیار جذاب برای افرادی است که به تاریخ فرهنگ و هنر علاقه زیادی دارند. افرادی که دوست دارند در دل تاریخ قدم بزنند و امپراتوری عثمانی و بیزانس را از نزدیک ببینند؛ البته منظورمان آثار تاریخی به‌جای‌مانده از این تمدن‌های بزرگ است. جاهای دیدنی معروف استانبول آن‌قدر زیاد است که معرفی تک‌تک آن‌ها در اندازه این مقاله نمی‌گنجد و ما مجبوریم تنها به معروف‌ترین جاهای دیدنی این شهر بسنده کنیم.

در ادامه با معروف‌ترین جاهای دیدنی شهر استانبول آشنا می‌شویم:

  1. بازار ادویه استانبول یا بازار مصری‌ها
  2. قلعه یدیکوله استانبول یا قلعه هفت برج
  3. موزه هنر مدرن استانبول
  4. موزه پرا استانبول
  5. مسجد رستم پاشا
  6. مسجد سلیمانیه
  7. کاخ دلما باغچه
  8. میدان اسب‌دوانی استانبول یا میدان هیپودروم
  9. کلیسای چورا
  10. موزه باستان‌شناسی استانبول
  11. آب‌انبار باسیلیکا
  12. برج گالاتا
  13. بازار بزرگ استانبول
  14. مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی
  15. مسجد ایاصوفیه

جاهای دیدنی معروف استانبول
تور استانبول ارزان

پیدا کردن تور ارزان استانبول کار سختی نیست تنها باید چند نکته را رعایت کنید. قبل از هر چیز شما با انتخاب پروازهای ایرانی و همین‌طور صندلی‌های معمولی می‌توانید در هزینه سفرتان صرفه جویی کنید. موضوع بعدی انتخاب هتل است که اکثر افراد بیشتر به ستاره‌های آن توجه می‌کنند. درست است که هتل‌هایی با ستاره بیشتر گران‌تر هستند اما بد نیست بدانید برخی هتل‌ها تنها به دلیل موقعیت‌شان در شهر هزینه بیشتری دارند مثلا هتل‌های پنج ستاره نزدیک میدان تکسیماز هتل‌های پنج ستاره مناطق دیگر گران‌تر هستند. پس هم با انتخاب هتل‌های 3 یا 4 ستاره و هم با انتخاب مناطقی که کمتر مورد توجه هستند می‌توانید در این مورد صرفه جویی کنید. از طرفی تور ارزان استانبول را بیشتر می‌توانید در اوایل مهر با شروع مدارس و یا فصل‌های سردتر پیدا کنید خرید تور استانبول چون در این زمان، حجم مسافران کاهش می‌یابد.

قیمت تور استانبول تحت تأثیر چه عواملی است؟

قیمت تور استانبول مانند همه تورهای گردشگری، تحت تأثیر قیمت بلیط هواپیما و هتلی است که در برنامه سفر آن تور گنجانده شده‌است. یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت تور استانبول تأثیر گذار می‌گذارد آژانس گردشگری عرضه کننده تور است. مثلاً ممکن است در یک روز خاص، دو تور استانبول که ممکن است بلیط هواپیما و هتل آن‌ها یکسان باشد، به دلیل آنکه توسط دو آژانس گردشگری مختلف عرضه می‌شوند قیمت متفاوتی داشته باشند. البته این عامل ممکن است تأثیر زیادی بر روی قیمت تورها نداشته باشد و تفاوت قیمتی که ایجاد می‌کند اندک باشد.عامل دیگری که بر روی قیمت نهایی تورهای گردشگری تأثیر گذار است، زمان است. به‌طورکلی مقاصد گردشگری در زمان‌های خاصی از سال بیشترین تقاضا را دارند و تعداد گردشگران در آن زمان بیشتر از همیشه است و اصطلاحاً به آن "High season" می‌گویند مانند تور استانبول نوروز. از طرفی، در بعضی از اوقات سال تقاضای زیادی برای سفر کردن به این مقاصد وجود ندارد و تعداد گردشگران در کم ترین میزان خود قرار می‌گیرند و اصطلاحاً به این زمان‌ها "Low season" می‌گویند مانند تور استانبول شهریور. شهر استانبول نیز از این قاعده استثنا نیست.اگر بخواهید تور خود را در فصلی از سال خریداری کنید که میزان تقاضا برای سفر به شهر استانبول کم شده‌است، می‌توانید هزینه کمتری برای آن پرداخت کنید. از طرفی اگر در زمان‌هایی از سال قصد خرید تور استانبول ترکیه را داشته باشید که میزان تقاضا برای سفر به این شهر زیاد است، مبلغ بیشتری را باید پرداخت کنید. بنابراین این موضوع که شما در چه فصلی از سال، قصد خرید تور ترکیه استانبول را داشته دارید بر روی قیمت نهایی این تور تأثیر گذار است با خواندن این مقاله با موارد مختلفی مانند معرفی ویژگی های تور استانبول، قیمت تور استانبول، اطلاعات مهم شهر استانبول، مراکز تفریحی و مراکز خرید، جاذبه های تاریخی و توریستی شهر استانبول، دلایل سفر به استانبول، بهترین زمان سفر به استانبول و خرید تور استانبول و ... آشنا شده اید. در ادامه سعی می کنیم ویژگی های تور استانبول آژانس مسافرتی هم کوچ و دلایل متمایز بودن خرید تور استانبول از سایت هم کوچ را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید تور استانبول هم کوچ

شما می توانید با توجه به تجربه ی سفرهای قبلی، مسافرت را تورهای مسافرتی خارج از کشور را مورد بررسی قرار دهید. اگر قبلا با یک آژانس مسافرتی سفر کرد ه اید و از مسافرت با این تور مسافرتی راضی بودید، همراهی با همان آژانس مسافرتی برای مسافرت های بعدی نیز می توان یک انتخاب مناسب برای شما باشد.
شما با مراحل و شرایط همراهی با آژانس مسافرتی مورد نظر خود، آشنا هستید و می توانید با خرید تور استانبول از سفر کردن به این شهر توریستی لذت ببرید.اگر هنوز هم در مورد تور مسافرتی و آژانس مسافرتی برای خرید تور استانبول تصمیم قطعی نگرفته اید، بهترین راه می تواند تماس با مشاورین آژانس های مسافرتی باشد.اگر می توانید به صورت حضوری به آژانس های مسافرتی سری بزنید، حتما این کار را انجام دهید. ولی اگر محدودیت زمان دارید، بهترین راه برقراری تماس تلفنی و دریافت مشاوره ی تلفنی در مورد خرید تور استانبول است.ما در آژانس مسافرتی هم کوچ نیز آماده ی ارائه مشاوره رایگان حضوری و تلفنی به مخاطبان محترم سایت هم کوچ هستیم.تلفن های آژانس مسافرتی هم کوچ در سایت موجود است. شما می توانید با شماره تلفن های هم کوچ تماس حال کرده و اطلاعات مورد نظر خود برای خرید تور استانبول ا دریافت کنید.

نظر مسافران هم کوچ درباره خرید تور استانبول

اگر راهی برای برقراری ارتباط با مسافران قبلی تور استانبول وجود داشته باشد تا بتوان از این افراد در مورد تجربه ی آن ها از خرید تور استانبول و مسافرت با تورهای استانبول سوالاتی پرسید، می تواند یک دید مناسب برای سفر به استانبول و خرید تور استانبول در اختیار کسانی که قصد سفر به استانبول را دارند، قرار دهد.جالب است بدانید این امکان وجود دارد. سایت های مسافرتی مانند سایت هم کوچ دارای بخش نظرات هستند. شما می توانید با مطالعه ی این بخش، از نظرات مسافران قبلی تور استانبول آگاه شوید.در بخش نظرات معمولا افراد نظرات واقعی خود را اعلام می کنند. غرضی در کار نیست و انتقادات و پیشنهادات ارائه شده در این بخش واقعی است.حتما این بخش را مورد مطالعه قرار دهید. راه حل بهتر این است که بخش نظرات را در سایت های مختلف مورد بررسی قرار دهید.مقایسه ی نظرات مختلف تورهای مسافرتی مختلف می تواند دید وسیع تری به شما بدهد. اینکه قیمت یک تور مانند تور استانبول مناسب است یا خیر، بهترین زمان سفر به استانبول کدام است؟ بهترین هتل ها برای اقامت در استانبول کجاست، بهترین مراکز خرید در استانبول در کدام خیابان هستند و ... همه اط مواردی است که با مطالعه ی بخش نظرات می توان به آن دست یافت.

سخن آخر

اگر به دنبال بهترین آفر برای خرید تور استانبول هستید ، حتما با ما تماس بگیرید. 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود