رزرو آنلاین هتل ترنج کیش

رزرو آنلاین هتل ترنج کیش

1402/05/21 -




توضیحات

رزرو آنلاین هتل ترنج کیش : هتل ترنج یکی از هتل های ۵ ستاره کیش است که در شمال غربی این جزیره و در منطقه‌ای بکر قرار گرفته است. مجموعه گردشگری ترنج دارای۲ فاز است که فاز اول شامل هتل روی آب و فاز دوم شامل هتل ساحلی است که البته فاز دوم فعلا در حال احداث است. می‌توان هتل ترنج را اولین هتل روی آب ایران به‌شمار آورد که شباهت زیادی به هتل‌ های مالدیو دارد. سوئیت‌های هتل ترنج شامل واحدهای ۴۰ متری، ۶۰ متری و ۱۲۰ متری می‌شود که به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و وی‌آی‌پی دو خوابه نامیده می‌شود. این سوئیت‌ها همگی دارای کف شیشه‌ای هستند که می‌توان از اتاق به تماشای خلیج فارس و زیبایی‌های آن نشست. این سوئیت‌ها از طریق اسکله چوبی به یکدیگر متصل شده‌‌اند و نحوه قرارگیری آن‌ها کنار هم، به گونه‌ای است که اگر از بالا به این مجموعه نگاه کنید، تصویر بته جقه‌ای را در آب‌های نیلگون خلیج فارس مشاهده خواهید کرد.

رزرو آنلاین هتل ترنج کیشهتل ترنج کیش

سازندگان این مجموعه تمام تلاش خود را کرده‌اند که هتل را مطابق با استانداردهای محیط زیستی بنا کنند تا آسیبی به محیط زیست و طبیعت بکر منطقه وارد نشود. از امکانات هتل ترنج می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ روی دریا، فست‌فود ساحلی، روم سرویس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه بوفه، سرویس روزانه به مراکز خرید سالن اسپا و ماساژ با کف شیشه‌ای، باشگاه روی آب، خانه بازی کودک، سالن بیلیارد و ... اشاره کرد که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

هتل ترنج کیشرزرو هتل ترنج کیش

با رزرو هتل ترنج کیش در یکی از رویایی‌ترین هتل های پنج ستاره ایران و در منطقه‌ای بکر، اقامت کنید. این هتل مجلل در سال 1394 فعالیت خود را بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس آغاز کرد.این هتل با طراحی منحصر به فرد و خاص، توجه گردشگران و مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. هتل ترنج در واقع اولین هتل دریایی ایران شناخته می‌شود که با حفظ اکوسیستم طبیعی و با دقت به استانداردهای حفظ محیط زیست، در یکی از زیباترین سواحل کیش قرار گرفته است. گردشگرانی که به دنبال اقامتی لوکس و متفاوت در جنوب ایران و رزرو هتل های کیش هستند،بی‌شک انتخاب و رزرو هتل دریایی ترنج کیش بهترین گزینه برای آنها خواهد بود.

معرفی هتل ترنج کیش

این هتل لوکس کیش در شمال غرب جزیره قرار دارد. خوب است بدانید برای انتخاب مکان مناسب ساخت هتل دریایی ترنج کیش تحقیقات گسترده‌ای در اطراف جزیره صورت پذیرفته و موقعیت جغرافیای کنونی هتل، به دلیل یکدست بودن سطح دریا از ساحل خلیج فارس تا حدود هزار متر، انتخاب شده است. از لحاظ علمی، این منطقه هیچ وقت دارای طوفان یا موج شدید نخواهد بود،چراکه اختلاف سطح بعد از هزار متر، در دریا یک موج‌شکن طبیعی ایجاد می‌کند. این هتل برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ هرچه بیشتر زیستگاه طبیعی مجموعه، دو جزیره مصنوعی در نزدیکی خود ساخته است.

معماری هتل ترنج کیش

وقتی به عکس های هتل ترنج کیش نگاه می‌کنید، معماری آن نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. هتل دریایی ترنج با معماری اصیل خود که الهام گرفته از نمادهای ایران باستان بوده،به خوبی توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این هتل پنج ستاره در دو فاز تعریف شده؛ فاز اول آن به عنوان یک هتل دریایی روی آب قرار دارد و فاز دوم آن که در حال حاضر، در دست ساخت است، هتل طبقاتی ساحلی محسوب می‌شود.هنگامی که به تصایر هتل از بالا نگاه می‌کنید، طراحی مجموعه هتل دریایی ترنج کیش را به شکل بته‌جقه می‌بینید. طرح بته‌جقه به معنای سرو خمیده و در گذشته نماد تمدن ایران بوده و یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین طرح‌های ایران باستان است. نکته حائز اهمیت هتل که مورد استقبال مسافران زیادی قرار گرفته، دریچه‌های شیشه‌ای کف اتاق و بالکن سوئیت‌های دریایی است که تصویر بی‌نظیری از دریای آبی خلیج فارس را به میهمانان هدیه می‌دهد.
 

امکانات هتل ترنج کیش

هتل دریایی ترنج یکی از مجهزترین هتل ‌های کیش محسوب می‌شود که جهت رفاه حال مسافران خود تجهیزات و امکانات بسیار باکیفیتی در اختیار آنها قرار می‌دهد. با رزرو هتل ترنج کیش
می‌توانید از امکاناتی مانند سالن بدنسازی، آتلیه، سالن بیلیارد، اتاق بازی کودکان، کرایه اتومبیل، خدمات لاندری، روم سرویس، سالن کنفرانس، اورژانس، سالن اسپا و ماساژ و دوچرخه سواری، بهره‌مند شوید. سالن بازی ساحلی این مجموعه دارای تفریحاتی چون ایرهاکی، فوتبال‌دستی و سالن بیلیارد است.
خدمات رایگان هتل شامل صبحانه بوفه، ناهار، استخر و سونا بخار و جکوزی، سرویس مرکز خرید، والیبال ساحلی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، مینی‌بار و اینترنت می‌شود. اگر به دنبال
اطلاعات بیشتری در این باره هستید، با شماره تلفن هتل ترنج کیش تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با مراجعه به آدرس سایت هتل ترنج کیش (toranj-hotel.com) درباره امکانات این هتل
بیشتر بدانید.

معرفی کافه و رستوران هتل ترنج کیش

با رزرو هتل ترنج کیش می‌توانید از کافی شاپ و رستوران دریایی و ساحلی آن استفاده کنید. رستوران هتل ترنج کیش با انواع غذاهای سنتی و ایرانی، غذاهای بین‌المللی، فست فود و غذای دریایی از میهمانان پذیرایی می‌کند. مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل 5 ستاره کیش و صرف غذا در رستوران‌های این مجموعه داشته‌اند، از کیفیت بالای غذا، برخورد محترمانه پرسنل و سرویس‌دهی آن‌ها ابراز رضایت کرده‌اند. کافه‌ های هتل ترنج نیز با ارائه انواع دم‌نوش، چای، قهوه، میان وعده‌های متنوع، آبمیوه و... در 24 ساعت شبانه‌روز، بهترین‌ها را برای مسافران تدارک می‌بینند.
کافه و رستوران هتل ترنج کیش

رستوران تاج ترنج

رستوران تاج ترنج یکی از رستوران ‌های هتل بوده که روی اسکله چوبی بنا شده و چشم‌اندازی رو به غروب خورشید دارد. این رستوران مکان مناسبی برای صرف صبحانه و عصرانه محسوب می‌شود. عصرانه در رستوران تاج ترنج به صورت بوفه ارائه می‌شود که تنوع خوبی دارد. گردشگران علاقمند به غذاهای بین ‌المللی می‌توانند در این رستوران در کنار صرف غذایشان، از منظره غروب خورشید نیز نهایت لذت را ببرند.

رستوران خورشید

اگر می‌خواهید تجربه متفاوتی از رستوران هتل ترنج کیش داشته باشید، رستوران لوکس خورشید که روی آب قرار دارد را از دست ندهید. این رستوران، کف شیشه‌ای داشته و مسافران می‌توانند همزمان با صرف غذا، از منظره زیبای دنیای زیر آب و موجودات دریایی دیدن کنند. برای رسیدن به این رستوران باید از مسیر اسکله چوبی کنار سوئیت‌های دریایی عبور کنید. غذاهای این رستوران نیز به صورت سلف سرویس در انواع غذاهای ایرانی، سالاد، سوپ، میوه و... ارائه می‌شود.

رستوران ساحلی

یکی دیگر از رستوران‌های باکیفیتی که با رزرو هتل ترنج کیش می‌توانید از آن استفاده کنید، رستوران ساحلی است. رستوران ساحلی این هتل با وعده‌های ناهار و شام، با انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی از گردشگران و میهمانان مجموعه پذیرایی می‌کند.

کافه گلف

کافه گلف، یکی از دنج‌ترین فضاهای هتل دریایی ترنج کیش است که روبه‌روی لابی هتل قرار دارد. در این کافه انواع غذاهای فرنگی، نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌های خوشمزه سرو می‌شود.
این کافه با داشتن پنجره‌های بزرگ شیشه‌ای، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به سوئیت‌های روی آب دارد. میهمانان همچنین می‌توانند از پشت‌بام این کافه با فضای سبز نیز استفاده کنند.

لمکده ساحلی

لمکده ساحلی هتل ترنج کیش دارای فضایی آرام و دنج است که چشم‌اندازی رو به دریا دارد. مسافرانی که طرفدار فضاهایی با حس و حال سنتی هستند می‌توانند روی تخت‌های چوبی این لمکده در کنار ساحل زیبای خلیج فارس استراحت کنند و وقت بگذرانند.
لمکده ساحلی

کافی‌ شاپ ساحلی

در صورت رزرو هتل ترنج کیش می‌توانید از یک کافی شاپ ساحلی که درست کنار لمکده قرار دارد، لذت ببرید. این کافی شاپ با انواع قهوه، دمنوش، کیک و میان‌وعده‌های رنگارنگ از میهمانان پذیرایی می‌کنند. منوی پذیرایی این کافه نیز به کافه گلف شباهت دارد.

پارکینگ هتل دریایی ترنج کیش

گردشگران و مسافرانی که با ماشین شخصی به جزیره سفر می‌کنند، می‌توانند خودرو خود را در پارکینگ فضای باز هتل پارک کنند. این پارکینگ با ظرفیت 50 خودرو، به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد.

اتاق های هتل ترنج کیش

برای رزرو هتل ترنج کیش در حال حاضر می‌توانید از میان 100 واحد اقامتی با ابعاد 120، 65 و 40 متر با منظره‌ رو به غروب خورشید و دریا گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. با رزرو هتل ترنج انواع اتاق دو تخته رو به دریا و رو به غروب، سوئیت رویال رو به دریا و رو به غروب و سوئیت امپریال در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. گردشگران می‌توانند بسته به سلیقه و نوع نیازشان اتاق خود را انتخاب کنند. تمامی سوئیت‌ها و اتاق‌های مجموعه دارای قاب شیشه‌ای کف اتاق هستند.

سوئیت امپریال هتل ترنج کیش

شاید بتوان گفت خاص‌ترین و متفاوت‌ترین سوئیت این هتل، سوئیت امپریال است. این سوئیت یک نشیمن، دو اتاق خواب مستر و دو بالکن دارد. در یکی از این بالکن‌ها وان حمام وجود دارد که میهمانان می‌توانند با چشم‌انداز رو به دریا، به استراحت و ریلکس کردن در آن بپردازند. سوئیت امپریال با مساحت 120 مترمربع، بزرگ‌ترین و در عین حال گران قیمت‌ترین سوئیت هتل ترنج محسوب می‌شود.

سوئیت رویال رو به غروب هتل ترنج کیش

سوئیت‌ های رویال هتل دریایی ترنج کیش یکی دیگر از سوئیت‌های این مجموعه هستند که چشم‌اندازی رو به غروب خورشید دارند. این سوئیت‌ها‌ با 60 متر مربع مساحت، ظرفیت اضافه کاناپه تخت‌خواب‌شو نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهند. تراس کوچک و دوست‌داشتنی این سوئیت مکان بسیار مناسبی برای تماشای آبی دریا و غروب دل‌انگیز است. هزینه رزرو سوئیت رویال رو به غروب بالاتر از سوئیت رویال رو به دریا محاسبه می‌شود.
اتاق های هتل ترنج

سوئیت رویال رو به دریا هتل ترنج کیش

این سوئیت نیز مانند سوئیت رویال رو به غروب، مساحتی 60 مترمربعی دارد. نورپردازی زیبای این واحد با ترکیب رنگ‌های ملایم، محیطی آرام را برای میهمانان فراهم آورده است. چشم‌انداز پنجره و بالکن سوئیت، رو به آب‌های آزاد خلیج همیشه فارس بوده و آرامشی مثال‌زدنی را به مسافران هدیه می‌دهد.

اتاق دو تخته در هتل ترنج کیش

اتاق های دو تخته این هتل قیمت مناسب‌تری نسبت به سوئیت‌های مجموعه دارند. ابعاد این اتاق‌ها هر کدام 40 متر مربع بوده و به صورت یک تخت دبل یا دو تخت توئین هستند. اتاق های هتل ترنج کیش از لحاظ طراحی داخلی با یکدیگر تفاوتی ندارند و فقط چشم‌انداز آن‌ها متفاوت است. اتاق‌های رو به غروب کمی گران‌تر از اتاق های رو به دریا هستند.حتما با خواندن این مقاله با ویژگی های هتل ترنج کیش آشنا شده اید. طراحی زیبا، معماری منحر به فرد، اتاق ها سوئیت های مجلل روی آب و رستوران های لوکس هتل ترنج و ... بخشی از ویژگی های هتل ترنج کیش است. این هتل پنج ستاره بهترین و مجلل ترین امکانات را برای مسافران جزیره ی کیش در نظرگرفته است.آشنایی با انواع اتاق ها و سوئیت های هتل ترنج و امکانات هر اتاق می تواند در انتخاب اتاق مناسب و رزرو هتل ترنج کیش به شما کمک کند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های هتل ترنج کیش و اتاق های هتل ترنج، پیشنهاد می کنیم مقاله های مرتبط با هتل ترنج کیش را مطالعه بفرمایید.

قوانین رزرو هتل ترنج کیش

آشنایی با قوانین و ویژگی های هتل ترنج کیش می تواند به راحتی سفر و در رزرو هتل ترنج کیش به ما کمک کند. رزرو تمام اتاق ها از یک سری قوانین مشترک پیروی می کند که به آن قوانین هتل یا قوانین رزرو هتل گفته می شود. از قوانین هتل ترنج کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از قوانین لغو رزرو می توان به امکان لغو رزرو تا 72 ساعت قبل از ورود مهمان با کسر 50 درصد هزینه و امکان لغو رزرو از 48 ساعت تا 24 ساعت قبل از ورود مهمان با کسر هزینه ی یک شب اقامت اشاره کرد.

برای اثبات محرمیت در رزرو اتاق مشترک نیاز به مدارک شناسایی مانند شناسنامه، کارت ملی و یا صیغه نامه معتبر دارید.

اقامت کودک زیر 5 سال در هر اتاق رایگان است و برای اقامت دو کودک زیر 5 سال، سرویس اضافه شارژ می شود.

همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی برای کلیه ی مهمانان ضروری است.

لازم به ذکر است تمام قوانین هتل برای تامین امنیت و آرامش مسافران هتل در نظر گرفته شده است.

رزرو هتل ترنج کیش هم کوچ

رزرو تور کیش و هتل ترنج کیش یکی از تورهای پرطرفدار مسافرتی سایت هم کوچ است. اگر علاقه به سفر دارید و از بین سفرهای داخل کشور می خواهید به جزیره ی کیش سفر کنید. برای اقامت در یک هتل لوکس، پیشنهاد ما اقامت در هتل ترنج کیش است.این هتل، یکی از گران ترین و لوکس ترین هتل های جزیره ی کیش به حساب می آید. امکانات این هتل پنج ستاره بی نظیر است و آن را به یکی از اولویت های مسافران کیش تبدیل کرده است.رزرو هتل ترنج کیش از طریق سایت مسافربری هم کوچ بسیار آسان است. برای مشاهده ی تورهای هتل ترنج کیش، قیمت تور هتل ترنج و تخفیف های ویژه تور هتل ترنج کیش می توانید با مشاورین آژانس مسافرتی هم کوچ تماس حال کنید. مشاورین هم کوچ بهترین و بروزترین اطلاعات درباره ی رزرو هتل ترنج کیش را در اختیار شما قرار خواهند داد.اگر هنوز هم برای رزرو هتل ترنج کیش در بین هتل های 5 ستاره ی جزیره ی کیش تردید دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت رسمی هتل ترنج کیش نیز سری بزنید. شما می توانید نظرات مسافرین هتل ترنج کیش را نیز مطالعه کنید. امکانات و کیفیت خدمات ارائه شده توسط هتل ترنج کیش بی نظیر است.

منبع : مسافرتی دلنشین با آژانس مسافرتی همکوچ

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود