رزرو هتل داریوش کیش

رزرو هتل داریوش کیش

1402/05/17 -




توضیحات

رزرو هتل داریوش کیش

رزرو هتل داریوش کیش : اگر میخواهید به کیش سفر کنید ، حتما در مورد هتل داریوش شنیده اید. این هتل با معماری زیبای خود زبانزد همه گردشگران است و ما در این مقاله شما را با این هتل مجلل آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

رزرو هتل داریوش
موقعیت جغرافیایی هتل

مجموعه اقامتی هتل داریوش در شمال شرق جزیره کیش در موقعیتی بسیار عالی قرار دارد. مهمانان این هتل علاوه بر اقامت در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس و بهره بردن از چشم اندازه امواج آرامش بخش ودسترسی راحت به دریا، امکان دسترسی راحت و سریع به سایر جاذبه های گردشگری، تفریحی و همچنین بازارها و مراکز جزیره را هم دارند. برای مثال از میان دیدنی ها و جاذبه های گردشگری فراوانی که تنها در فاصله کمتر از 2 کیلومتری این واحد اقامتی قرار دارند می توان به مواردی مانند پلاژ آقایان، پارک هنگام، میدان و بازار پردیس، رویال مال، کیبل اسکی و فلای برد اشاره کرد.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش با الهام از تخت جمشید علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است. با اقامت در این هتل دسترسی مهمانان به مراکز خرید و ساحل جزیره کیش به آسانی امکان‌پذیر است؛ همچنین هتل دارای فضاهای گردشی و ورزشی بی‌نظیری است که چشم هر بیننده‌ای را مسحور می‌کند. قیمت تور کیش هتل داریوش در سه طبقه با 168 باب اتاق بنا شده است و دارای استقبال رایگان فرودگاهی می‌باشد.

اینجا مصداق بارز "رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر درون" است. بله! دقیقا از نمای بیرونی هتل می‌توان فهمید که چه زیبایی‌هایی در انتظارتان است. از کنار حوض و آب‌نما رد می‌شوید و درحالیکه محو معماری هتل شده‌اید وارد لابی هتل می‌شوید. می‌توانید با هماهنگی قبلی از امکان ترانسفر هتل استفاده کنید تا بدون معطلی به استقبال‌تان بیاید. وارد لابی که می‌شوید، نقش و نگار و معماری به سبک هخامنشیان را می‌توانید روی دیوار و سقف‌ها مشاهده کنید.

چرا هتل داریوش کیش را انتخاب کنیم؟

هتل سه طبقه داریوش با سبک معماری منحصر به فرد هخامنشیان، برخوداری از امکانات و تجهیزاتی بر اساس آخرین تجهیزات روز دنیا و استانداردهای بین المللی هتلداری، داشتن پرسنلی حرفه ای و مجرب، امکانات تفریحی و گردشگری عالی، دسترسی سریع به ساحل و جاذبه های گردشگری جزیره، چشم انداز عالی به ساحل خلیج فارس، محیطی آرام و دلنشین، غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی بسیار خوش طعم، اتاق هایی مجهز و بسیار دنج و ... به یکی از محبوب ترین هتل های جزیره کیش تبدیل شده است که می تواند گزینه عالی برای اقامت در این جزیره باشد.

برای مشاهده انواع هتل در کیش اینجا کلیک کنید.

خدمات ویژه هتل داریوش کیش

از امکانات فوق‌العاده هتل بزرگ داریوش می‌توان به استخر رو باز، سالن بیلیارد، زمین پینت بال مجهز، زمین تنیس، سالن بدنسازی با مدرن‌ترین تجهیزات، آرایشگاه، غواصی در آب‌های خلیج فارس، ماساژ تایلندی با بهره گیری از کادری حرفه‌ای، ماساژ پا با ماهی و آتلیه عکاسی برای ثبت لحظات تکرارنشدنی اشاره کرد. هتل پنج ستاره لوکس داریوش اقامتی رویایی و خاطره‌انگیز را در جزیره زیبای کیش با تمام امکانات رفاهی رقم خواهد زد.

هتل داریوش

اتاق‌های هتل داریوش چگونه‌اند؟

حالا که با معماری کلی هتل داریوش آشنا شدیم، خوب است به اتاق‌های آن بپردازیم. هتل داریوش دارای دارای 184 واحد اقامتی اعم از سوئیت‌ها و اتاق‌های مختلفی است که می‌توان به این موارد اشاره کرد: اتاق دو نفره دوبل رو به باغ، اتاق دو نفره دوبل رو به دریا، سوئیت‌های دو نفره دوبل رو به باغ، سوئیت‌های دو نفره دوبل رو به دریا، سوئیت‌ استودیو، سوئیت آتوسا یک خوابه رو به باغ، سوئیت آتوسا یک خوابه رو به دریا، اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا و سوییت رویال لوکس چهار تخته رو به باغ. تمامی این اتاق‌ها به سرویس‌هایی چون بالکن، تلویزیون هوشمند، سرویس حمام، وان جکوزی و … مجهز هستند. ب

به یاد داشته باشید که این هتل دارای اتاق‌های همکف با پنجره‌های بلند است که کابانا نام دارند. اتاق‌های کابانای هتل داریوش رو به باغ یا دریا هستند و قیمت تور کیش در هتل داریوش شما می‌توانید از میان این اتاق‌ها و سوئیت‌ها، مورد مناسب خود را انتخاب کنید.

چقدر از هتل داریوش فاصله دارد؟

هتل داریوش تا …

  • مرکز شهر کیش ← 20 دقیقه پیاده روی
  • فرودگاه کیش ← 8 دقیقه با ماشین

مراکز خرید کیش

  • هتل داریوش تا بازار مریم ← 8 دقیقه با ماشین
  • هتل داریوش تا بازار پانیذ و پردیس 1 و 2 ← 12 دقیقه پیاده
  • هتل داریوش تا ساحل مرجان و بازار مرجان ← 6 دقیقه با ماشین
  • هتل داریوش تا بازار ونوس ← 6 دقیقه با ماشین
  • هتل داریوش تا بازار مروارید ← 6 دقیقه پیاده
  • هتل داریوش تا بازار و رستوران پدیده ← 19 دقیقه با ماشین
  • هتل داریوش تا بازار ماهی فروشان و بازار عرب‌ها ← 19 دقیقه با ماشین

جاذبه‌های مهم کیش

  • هتل داریوش تا بولینگ مریم ← 7 دقیقه با ماشین
  • هتل داریوش تا کشتی یونانی ← 20 دقیقه با ماشین
  • هتل داریوش تا شهر زیر زمینی کاریز ← 12 دقیقه با ماشین
  • هتل داریوش تا درخت سبز ← 15 دقیقه با ماشین
  • هتل داریوش تا پیست کارتینگ ← 5 دقیقه با ماشین
  • هتل داریوش تا تور سافاری پارس ← 21 دقیقه با ماشین
  • هتل داریوش تا پارک دلفین و باغ پرندگان ← 7 دقیقه با ماشین
  • هتل داریوش تا اسکله تفریحی ← 5 دقیقه با ماشین

مهم ترین امکانات هتل داریوش کیش

هتل داریوش به دلیل ویژگی های بی نظیری و ساختار تاریخی و منحصر به فردی که دارد خود به تنهایی از برترین جاذبه های گردشگری کیش محسوب می شود. این هتل زیبا با برخورداری از مدرن ترین و مجزترین امکانات و خدمات رفاهی شرایطی را فراهم نموده که گردشگران در جزیره کیش بتوانند اقامتی راحت و دل نشین را تجربه نمایند. تور هتل داریوش از برترین امکانات هتل داریوش کیش می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • رستوران آپادانا
    این رستوران شیک و مجلل تنها رستوران هتل پنج ستاره داریوش است که در طبقه همکف هتل قرار دارد. این رستوران زیبا ارائه دهنده انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم اصیل ایرانی است. البته تنوع غذاهای فرنگی نیز در رستوران آپادانا بالا است. گردشگران می توانند ضمن رزرو هتل داریوش کیش از فضای فوق العاده جذاب و دلنشین رستوران نیز استفاده نمایند و با صرف غذا در کنار دوستان و همراهان خود لحظات به یادماندنی را برای خود رقم بزنند.
  • کافی شاپ هتل
    کافی شاپ هتل داریوش نیز یکی از زیبا ترین کافی شاپ های جزیره کیش است که دارای دکوراسیونی بسیار شیک و چیدمانی عالی است. این کافی شاپ که در طبقه همکف هتل واقع شده ارائه دهنده انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر، ساندویچ، پیتزا و ... می باشد و محل مناسبی برای قرارها و دور همی های دوستانه است.
  • امکانات تفریحی و ورزشی
    هتل داریوش دارای امکانات تفریحی و ورزشی متنوعی است که از جمله آن ها می توان به غواصی اختصاصی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، ماساژ تایلندی، استخر روباز آقایان و بانوان، قایقرانی و پینت بال، سالن بدنسازی، گیم نت، مسیر دوچرخه سواری، فضای سبز و باغ و ... اشاره نمود.
  • سالن همایش
    سالن همایش هتل نیز همانند سایر بخش های آن مجهز به آخرین تجهیزات صوتی و تصویری است. این سالن با ظرفیت بالا و فضای لوکس و مدرن، چیدمانی منظم و عالی مکان فوق العاده ای برای برگزاری انواع همایش ها، سمینارها، جشن ها و ... است و سالانه همایش های ملی و بین المللی متعددی در این سالن برگزار می شود.
  • ترانسفر رایگان
    گردشگران با رزرو هتل داریوش کیش می توانند از خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان تا درب هتل نیز استفاده نمایند. در واقع هتل داریوش تمامی امکانات لازم را برای داشتن سفری لذت بخش، آسان و به یادماندنی را برای گردشگران فراهم نموده است.

قیمت تور کیش از تهران هتل داریوش

قیمت تور کیش هتل داریوش مناسب است. هتل داریوش کیش قیمت نسبتا گران تری از هتل های چهار ستاره و پنج ستاره های معمولی دارد ولی در مقایسه با هتلی مثل هتل ترنج کیش که امکانات کمتری دارد، قیمت آن مناسب تر است. قیمت تور کیش 4 و شب و 5 روز طبیعتا گران تر از تور سه روزه در می آید. نرخ تور کیش هتل داریوش نوسان زیادی دارد و با توجه به امکانات هتل و تعداد ستاره هایش فرق می کند. قیمت تور کیش در هتل داریوش با توجه به امکاناتی که ارئه می کند واقعا منصفانه است.

برای مشاهده قیمت تور کیش اینجا کلیک کنید.

قوانین کنسلی هتل داریوش کیش

در صورتی که به هر علتی قصد کنسلی هتل را داشته باشید، هیچ‌گونه کارمزدی از شما دریافت نخواهد کرد و درخواست‌تان را ثبت می‌کند. با این حال بهتر است قبل از رزرو شرایط کنسلی هتل داریوش را بدانید. بر طبق قوانین هتل داریوش مهلت کنسلی رزرو قبل از ورودتان به هتل خواهد بود که مطابق با شرایطی بوده که در تأییدیه رزرو شما آمده است. در صورت کنسلی بعد از مهلت تعیین شده بایستی هزینه یک شب اقامت در هتل را بپردازید.

قوانین هتل داریوش

قوانین هتل داریوش کیش

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد شد.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع است.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی است.
  • پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 7 سال رایگان، بین 7 تا 12 سال نیم‌بها و بالای 12 سال نفر اضافه محاسبه می‌شود.

اگر محل اقامت در جزیره ی کیش برای شما مهم است، پیشنهاد می کنیم، هتل داریوش کیش را برای اقامت انتخاب کنید. اگر استفاده از خدمات ویژه ب هتل و امکانات رفاهی و تفریحی هتل اقامتی برای شما مهم است، دوباره پیشنهاد می کنیم با تور هتل داریوش کیش سفر کنید.

اگر دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید و مراکز مهم جزیره مانند مراکز تفریحی برای شما مهم است، دوباره پیشنهاد ما هتل داریوش کیش برای اقامت مسافران جزیره است.
در بخش های قبلی مقاله به طور مفصل در مورد این بخش ها و دلایل رزرو تور هتل داریوش کیش صحبت شده است. هتل داریوش کیش از هر لحاظ می تواند یک انتخاب مناسب برای اقامت در جزیره ی کیش باشد.

تور اقتصادی هتل داریوش کیش

قیمت یک تور بر اساس ویژگی های مختلفی تعیین می شود. به طور مثال فاصله مبدا سفر از مقصد، ویژگی های محل اقامت مسافران تور، طول سفر، نوع اتاق انتخاب شده برای اقامت در هتل، امکانات تور مانند تور لیدر و ترانسفر رفت و برگشت و ... همه در تعیین قیمت نهایی تور مسافرتی تاثیرگذار خواهد بود.

در تعیین قیمت تور هتل داریوش کیش نیز تمام این موارد تاثیر گذار است. قیمت تور هتل داریوش کیش نسبت به سایر تورهای کیش قیمت بیشتری دارد. زیرا این هتل یکی از هتل های فوق العاده برای اقامت در جزیره است.
همراهی با تور هتل داریوش کیش و اقامت در هتل داریوش کیش، از تورهای مسافرتی خوبی است که نمی توان این فرصت را با اقامت در هتل دیگری در کیش جایگزین کرد.
آشنایی با ویژگی های هتل داریوش، امکانات اقامتی مناسب، امکانات تفریحی عالی، کافه و رستوران ها متنوع، معماری عالی و بی نظیر هتل برای اقامت و عکاسی، فضای باز و فضای سبز اطراف هتل و ... از مواردی است که باعث جذب مسافران به جزیره ی کیش و اقامت در تور هتل داریوش می شود.


قوانین استرداد مناسب و قوانین اقامتی هتل داریوش نیز به نفع مسافران محترم بوده و در جهت تامین رفاه حال مسافرین محترم، وضع شده است. درباره ی قوانین هتل صحبت کرده ایم، اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید با مشاورین سایت هم کوچ تماس حال کنید. ما در هم کوچ از ابتدای سفر تا انتها در کنار شما خواهیم بود و بهترین لحظات را در طول سفر برای شما آرزومندیم.


اگر با تمام این توضیحات و آشنایی با ویژگی های منحصر به فرد تور هتل داریوش کیش، هنوز هم برای رزرو تور تردید دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت های دیگر نیز مراجعه کنید و تجربه ی سایر مسافران به جزیره ی کیش و اقامت در هتل داریوش کیش را نیز مطالعه بفرمایید.
اکثر نظرات مسافران تور هتل داریوش کیش، صادقانه بوده و تعریف و یا انتقاد از خدمات و یا ویژگی های تور هتل داریوش کیش بدون جهت گیری است.

خواندن نظرات مسافرین قبلی هتل داریوش کیش می تواند اظلاعاتی در اختیار شما قرار دهد که هیچ سایت مسافرتی دیگری نمی تواند آن را در اختیار شما قرار دهد. خواندن دیدگاه مسافران و کسانی که قبلا تجربه ی سفری که شما قصد آن را دارید، داشته اند، می تواند در تصمیم گیری شما تاثیر مثبتی داشته باشد.

سخن آخر 

اگر به دنبال یک سفر رویایی برای خود و خانواده هستید، حتما هتل داریوش را نیز در گزینه های خود قرار دهید. برای رزرو هتل داریوش کیش با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود