قیمت تور قشم

قیمت تور قشم

1402/05/14 -




توضیحات

قیمت تور قشم

قیمت تور قشم : قیمت تور قشم به عوامل مختلفی از جمله مدت سفر و تعداد روزهای اقامت، زمان سفر از نظر شلوغ یا خلوت بودن مقصد، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل بستگی دارد. که در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم پس با ما همراه باشید.

تور قشم
رزرو تور قشم

برای رزرو تور قشم با بهترین قیمت، کافی است پس از جستجوی مقصد و تاریخ سفر خود در فهرست تورهای قشم که به شما نمایش داده می‌شود، هتل دلخواه خود را انتخاب کرده تا به مرحله بعد هدایت شوید. در مرحله بعد می‌توانید بین پیشنهادهای موجود، پرواز رفت و برگشت خود را نیز انتخاب و رزرو خود را نهایی کنید.

قبل از سفر با تور قشم این نکات را در نظر بگیرید

  • پیش از خرید تور قشم درجه هوا را بررسی کنید تا لباس مناسب همراه داشته باشید.
  • در کل قشم آب و هوای گرم و مرطوبی دارد و اگر طاقت گرمای هوا را ندارید در فصل تابستان به قشم سفر نکنید.
  • به هرکجا که سفر می‌کنید فراموش نکنید که باید به آداب و رسوم و مردم محلی احترام بگذارید.
  • تور ارزان قشم را می‌توانید در تابستان و آخر اسفند بخرید.
  • اگر از پرواز می‌ترسید و یا می‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید می‌توانید زمینی به قشم سفر کنید؛ بلیط اتوبوس بندرعباس و یا بلیط قطار بندرعباس را می‌توانید از سایت علی بابا بخرید و از آنجا با کشتی به قشم بروید.
  • اگر تور زمینی قشم را می‌خواهید بخرید می‌توانید خودرو خود را هم با قطار ببرید.
  • برای خرید تور ارزان قشم باید تور لحظه آخری قشم و پروازهای چارتر قشم را انتخاب کنید.

تور قشم زمینی؛ سفری که به قیمتش نمی‌ارزد

سفر زمینی به قشم فقط با قطار می‌ارزد. اگر بخواهید این سفر را با ماشین شخصی یا اتوبوس انجام دهید، قطعاً سفری پر از خستگی را تجربه خواهید کرد. به همین دلیل تور قشم زمینی را با قطار 4 تخته برگزار می‌کنیم تا مسافران این سفر طولانی را کمی راحت‌تر تجربه کنند. در این مسیر ابتدا با قطار به شهر بندرعباس رفته و سپس با ترانسفر به اسكله شهيد حقانی بندرعباس منتقل می‌شوید. از آنجا نیز با شناور (لنج‌) به اسكله شهيد ذاكری قشم خواهید رفت. این سفر زمینی بین 18 الی 20 ساعت طول خواهد کشید. یعنی تقریباً یک شبانه‌روز کامل از مبدأ تا مقصد در راه هستید. به همین دلیل تور قشم با قطار چندان از لحاظ زمانی باصرفه نیست.

سفر به قشم با ماشین شخصی

برای سفر با ماشین شخصی به قشم باید از هر شهری که هستید خودتان را به بندرعباس برسانید. اگر این مسیر را از شهر تهران می‌روید در بین مسیر از شهرهای کاشان، نایین، یزد، مهریز، انار، بابک، سیرجان و حاجی آباد عبور می‌کنید. البته مسیر دومی نیز وجود دارد که از شهرهای اصفهان، جهرم و لار گذر می‌کند. مسیر اول کویری است ولی در مسیر دوم به دلیل عبور از اصفهان جذابیت‌های دیدنی بیشتری وجود دارد.

بهترین زمان خرید تور قشم

قشم در مناطق گرمسیری ایران واقع شده و دارای اقلیم آب و هوایی گرم و مرطوب می‌باشد. دمای هوای این جزیره در طول سال به طور متوسط حدود 26 درجه سانتی‌گراد است. لازم به ذکر است که متوسط حداقل و حداکثر دمای روزانه این جزیره به ترتیب 18 و 33 درجه سانتی‌گراد می‌باشد. گرم‌ترین ماه سال در قشم تیر ماه و سردترین ماه‌ها در این جزیره دی و بهمن هستند. آذر تا فروردین ماه، بهترین زمان سفر به قشم و پرگردشگرترین ماه های سال در این جزیره هستند، چرا که در این بازه زمانی آب و هوای قشم در بهترین حالت خود قرار دارد، از طرفی متقاضیان خرید تور قشم باید توجه داشته باشند که در این زمان قیمت تورهای قشم گران‌تر از همیشه می‌باشد و اگر قصد سفر ارزان به قشم داشته باشید. ماه‌های گرم سال برای شما انتخاب بهتری است. در انتها، گردشگران عزیز برای دریافت آخرین اخبار مربوط به تور قشم و اطلاع از زمان برگزاری تورهای این مسیر می‌توانند به بخش تورهای داخلی سایت لحظه آخر مراجعه کرده و اطلاعات مربوط به هتل های قشم را ملاحظه نموده و یا در صورت نیاز نسبت به رزرو تور مورد نظر خود اقدام نمایند.

قشم از تهران

تور قشم از تهران به دلیل تعداد زیاد برگزاری از مبدا تهران یکی از ارزانترین و اقتصادی‌ترین تورهای داخلی برای تجربه سفر است. ایرلاین‌هایی نظیر ایران ایر، آسمان، قشم ایر و آتا شرایط پرواز تور قشم از تهران را برگزار می‌کنند. همچنین در روز پروازهای تهران – قشم حدودا نزدیک به 20 تا هستند که به همین علت امکان برگزاری تورهای لحظه آخری قشم از تهران را به نسبت دیگر شهرها به مراتب بیشتر است. مدت پرواز مستقیم تهران – قشم حدود 1 ساعت و 40 دقیقه هست که مسافرین در این پرواز مسافت 600 کیلومتری را طی می‌کنید؛ لازم به ذکر است بدانید که امکان دارد این مدت زمان پرواز در شرایط آب و هوایی متفاوت افزایش یا کاهش پیدا کند.

تور قشم

غار نمک قشم

غار نمکی یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی تور قشم است. این جاذبه دیدنی زیبایی های بسیاری را در دل خود جای داده است و بازدید از آن یکی از بهترین تجربه ها در سفر به قشم محسوب می شود. وجود رگه های سفید نمک بر بدنه این کوه از دور منظره ای زیبا را نمایان می سازد. این گنبد نمکی در فاصله ی ۹۰ کیلومتری از شهر قشم قرار گرفته است و از جمله جاذبه هایی است که باید بازدید از آن را در برنامه سفرتان بگنجانید.


غار نمک

جزیره هنگام

اگرچه جزیره هنگام در فاصله 2 کیلومتری جزیره قشم واقع شده است، اما یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی تور قشم محسوب می شود. برای رسیدن به این جزیره باید سوار بر قایق هایی که در جزیره ی قشم هستند شوید تا بعد از طی مسیری کوتاه به هنگام برسید. در مسیر حرکت به سمت این جزیره، اولین چیزی که توجه تان را جلب می کند، شن های تمیز و براق و آب های آبی و بی نهایت زیبایی است که در زیر انوار طلایی خورشید درخشششان ده ها برابر می شود. یکی از هیجان انگیزترین بخش سفر به جزیره هنگام دیدن صدف های رنگارنگ و صخره های صدف نشان است.

دره ستاره ها در قشم

دره ستاره را می توان معروف ترین جاذبه دیدنی در تور قشم دانست. این دره یکی از هفت عجایب قشم محسوب می شود و به خاطر شکل خاصی که دارد، وزش باد در آن باعث ایجاد صداهایی عجیب می شود. شاید به همین دلیل است که به آن دره ستاره ها می گویند! این دره با قدمتی بیش از دومیلیون سال، زیبایی خیره کننده ای دارد و هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

قلعه پرتغالی ها

این قلعه مساحتی حدود ۲۰۰۰ متر مربع دارد و در قرن ۱۶ توسط گچ و آهک ساخته شده است، هدف از ساخت چنین قلعه ای توسط پرتغالی ها، افزایش تسلط استراتژیک بین هند و اروپا بود و تعداد زیادی از سلاح های قدرتمند آن زمان مانند توپ و تریبوچس ها را در آن قرار داده بودند.

 

منبع: خوزنیوز

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود