پارک های آبی محبوب در آنتالیا

پارک های آبی محبوب در آنتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

محبوب ترین پارک های آبی آنتالیا: ترکیه یکی از ده مقصد برتر جهان برای گردشگران در سراسر جهان است. در حالی که فرهنگ غنی، میراث و بناهای تاریخی خیره کننده آن جاذبه اصلی گردشگران است. قرن بیست و یکم شاهد افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان ترکیه برای انواع ورزش های تفریحی نیز بوده است.

 از دهه‌ها قبل، محبوب ترین پارک های آبی آنتالیا ترکیه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی بوده اند که گردشگران داخلی و بین‌المللی به فعالیت‌های ورزشی ماجراجویی می‌پردازند.

 مشوق‌ها و بسته‌های ویژه‌ای توسط دولت ترکیه برای جذب سرمایه‌گذاران و افراد تجاری برای راه‌اندازی پارک‌های موضوعی با امکانات در سطح جهانی ارائه شده است. در نتیجه، علاوه بر تضمین شرایط مساعد برای تشویق چنین فعالیت‌هایی  به دلیل تسهیل تمامی حمایت‌های ممکن رشد مناسبی در تعداد و کیفیت پارک‌های آبی در ترکیه نیز وجود دارد.

 گردشگرانی که  برای سفر با تور آنتالیا برنامه ریزی می کنند با افزودن پارک های آبی در برنامه های سفر خود از مزایای بهتری بهره مند می شوند. در ادامه با پارک های آبی بسیار محبوب آنتالیا آشنا خواهیم شد.

پارک آکوالند و شهر تفریحی آبی

آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند یکی از محبوب ترین پارک های آبی آنتالیا و مقاصد تفریحی آن می باشد. از نظر منطقه ای، پارک حدود 40 هزار متر مربع را اشغال می کند، ظرفیت آن برای 1500 نفر طراحی شده است. آکوالند هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جذاب خواهد بود. بسیاری از جاذبه های جالب، سرسره های آبی، استخرهای شنا و موارد دیگر نیز وجود دارد. علاوه بر این، می توانید درختان و گیاهان تزئینی فراوانی را در پارک مشاهده کنید.

شهر تفریحی آبی نیز جزء پرطرفدارترین و محبوب ترین پارک های آبی آنتالیا محسوب می شود. این پارک دارای ویژگی های های فراوان و مجموعه ای از چیزها است که شما و کودکان را سرگرم می کند. جاذبه های این پارک شامل زمین بازی فوق العاده اسپری اکشن، ایده آل برای کودکان کوچکتر، سرسره رفتینگ و آکواتوب می شود. علاوه بر مجموعه فوق‌العاده سرگرمی‌های آبی که انتظارش را دارید، مجموعه‌ای عالی از سرگرمی‌های جایگزین نیز مانند اسپا، رستوران و یک مهمانی فوم وجود دارد. 

پارک آبی سرزمین افسانه ها و پارک آبی دولو سو

پارک آبی افسانه ها آنتالیا

سرزمین افسانه که به عنوان محبوب ترین پارک آبی آنتالیا به شمار می آید بسیار بیشتر از یک پارک آبی می باشد.

 به دلیل اینکه رستوران ها، بارها، نمایشگاه ها و حتی رویدادهای خاص را نیز دربر می گیرد. یافتن تمام چیزهای مبتنی بر آب در سرزمین افسانه ها سخت نیست.

 یکی از سواری های غیر معمول که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند ماژیکون سورئال است. همچنین موشک و  سواری با شکوه آرامش‌بخش فضایی وجود دارد که برای افراد ضعیف مناسب نیست. این مکان شگفت‌انگیز که جزء مشهورترین پارک های آبی ترکیه محسوب می شود برای کودکان در هر سنی و حتی بزرگسالان مناسب است.

 مطمئناً کودکان کوچک‌تر از رقص فوق‌العاده رقص زیر آب نمایش پری دریایی، با حرکات خیره‌کننده و باله‌های درخشان فراوان برای جادوی بیشتر لذت خواهند برد.

 در این پارک سرسره هیجان انگیز بومرانگو وجود دارد که در آن هدف بازی محکم نگه داشتن خود است. گردشگران و مسافران تور آنتالیا در طول سفر خود می تواند لحظاتی را هم به خوش گذراندن در این پارک های آبی اختصاص دهند.

سخن پایانی

سرزمین افسانه ها که یکی از محبوب ترین پارک های آنتالیا است یک تجربه منحصر به فرد را به همه گردشگران از سن 7 تا 70 سال ارائه می دهد. به آنها فرصت نهایی برای کشف چیزهای جدید در هر لحظه در این مکان ارائه می شود. این پارک که در شهر بلک در سواحل مدیترانه جنوبی ترکیه واقع شده است، ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز، سرسره و ترن هوایی و غیره را تسهیل می‌کند.

ورزش های آبی هیجان‌انگیز  - در اینجا جمعیت زیادی را جذب می‌کنند. گردشگران در آرزوی گذراندن ساعات طولانی در این دو سرگرم کننده ترین و در عین حال هیجان انگیزترین مکان های ورزشی هستند. سرزمین آکوا شما را به سرزمینی متفاوت با فعالیت های متعددی که می توانید انجام دهید، منتقل می کند. اگر به دنبال هیجان شدید در آب هستید رفتن به پارک دولو سو را از دست ندهید. پارک آبی دولوسو میزبان سرسره های آبی شدید و پری دریایی های باشکوه است. پارک دولو سو فرصتی برای تماشای پری دریایی اسرارآمیز و همچنین فرصتی برای ملاقات با آنها فراهم می کند.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود