مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش

1402/05/23 -




توضیحات

یکی از بهترین سفر های داخلی، سفر به جزیره کیش در جنوب کشور است. شاید اگر کسی فکر سفر به جنوب کشور به سرش بزند، اولین نقطه ای که به ذهنش خطور می کند، جزیره کیش است. نام کیش برای همه آشناست. این جزیره زیبا و توریستی، دارای آب و هوای گرم است و از لحاظ شکل ظاهری، بیضی شکل می باشد. یکی از تور های پر متقاضی در میان سایر تور های مسافرتی که عرضه می شوند، تور کیش است. موضوع مهمی که باید در سفر آن را مد نظر قرار داد، بحث هزینه و قیمت تور مسافرتی است. پیشنهاد برای کسانی که سفر ارزان تر را ترجیح می دهند، تور ارزان کیش می باشد. با رزرو تور کیش ارزان می توان علاوه بر قیمت ارزان تور از خدمات با کیفیت ان نیز استفاده کرد. در این قسمت می خواهیم در مورد یکی از بازار های بزرگ و زیبای کیش که جزو مناطق گردشگری کیش محسوب می شود، صحبت کنیم. از مهم ترین فاکتور های جزیره کیش، می توان به تعدد زیاد هتل ها و محل های اقامتی اشاره کرد. قطعا سفر به جزیره زیبای کیش و به دیگر عبارت، مروارید خلیج فارس، می تواند بسیار لذت بخش و هیجان انگیز باشد.

مرکز خرید زیتون کیش

از جمله لذت های خوبی که در سفر می توان آن را تجربه کرد، خرید کردن از بازار های خرید و مراکز تجاری تفریحی شهر مقصد است. در کیش و در بازار های آن محصولات و خدمات متنوعی ارائه می شود. مسافران و گردشگران می توانند با مراجعه به بازار زیتون کیش سوغاتی های خاص جزیره کیش را خریداری کنند. یکی از ویژگی های مراکز خرید در کیش این است که هیچ کس دست خالی بازار را ترک نخواهد کرد. دلیل آن هم تنوع بسیار زیاد محصولات و خدمات ارائه شده در این بازار ها می باشد. بازار زیتون کیش از لحاظ نوع معماری خاص می باشد و زیبایی های عجیب و جالب توجهی را دل خود دارد. این مرکز خرید از چندین نیم طبقه تشکیل شده است. به دلیل تکرار زاویه ها، نوع طراحی این مرکز خرید در جزیره کیش آشنا و معروف گردیده است. این بازار در نزدیکی بازار های مرکز تجاری کیش و هایپر مارکت و در کنار هتل پارسیان کیش قرار دارد.

مرکز خرید زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش در سال 1376 تاسیس شد. از لحاظ مساحت این مرکز تجاری، 7000 متر مربع وسعت دارد و در دوطبقه بزرگ احداث شد. این مرکز خرید، دارای 96 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری است. از لحاظ نوع محصولات و خدمات، هر چه فکر کنید و بخواهید می توانید با قیمت مناسب در این مرکز خرید پیدا کنید. از جمله محصولات قابل فروش این مرکز خرید می توان به کیف و کفش، روسری، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، فروشگاه های اسباب بازی و لوازم خانگی، فروشگاه های لباس زیر مردانه و زنانه، عطر و ادوکلن و ... اشاره کرد. از لحاظ موقعیت مکانی این مجموعه در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده است. می توانید علاوه بر خرید از بازار، از تفریحات دریایی اطراف آن نیز استفاده کنید. از جمله دیگر نقاط نزدیک مرکز خرید زیتون کیش، می توان به مرکز خرید پانیذ اشاره کرد.

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود