تور کیش هتل شایان

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

نحوه ی رزرو هتل شایان کیش

نحوه ی رزرو هتل شایان کیش

1402/05/18 -




توضیحات

نحوه ی رزرو هتل شایان کیش  : هتل شایان کیش، هتلی پنج ستاره است که در سال ۱۳۵۴ در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ مترمربع، افتتاح شد. این هتل، یکی از بزرگ ترین و مجلل ترین هتل های کیش است که در ۴ طبقه، ۱۹۱ اتاق و سوئیت لوکس دارد. هتل شایان کیش در یکی از بهترین مناطق جزیره، در نزدیکی ساحل درخشان و بسیاری از جاذبه های گردشگری کیش از جمله بزرگ ترین اسکله تفریحی آن، قرار گرفته است.هتل بین المللی شایان کیش، امنیت، آسایش و امکانات رفاهی فراوانی برای میهمانان عزیز به رمغان آورده که با توجه به اصالت کهن ایران اسلامی در امر مهمان نوازی توانسته است به خوبی در رسیدن به این مهم گام برداشته و رضایت خاطر میهمانان خود را در طول مدت اقامت آنان در جزیره کیش جلب نماید.

رزرو هتل شایان کیش

درباره واحد اقامتی

این هتل در بهترین منطقه کیش قرار دارد که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم مانند زیتون و ونوس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز در روبروی هتل شایان قرار گرفته است. با کمتر از 15 دقیقه پیاده‌روی به اسکله تفریحی کیش، در روبه‌روی هتل، و تفریحات آبی دسترسی دارید. رستوران و کافی‌شاپ هتل، برای صرف غذا و یا نوشیدنی، گزینه‌هایی ایده‌آل و نزدیک به شما هستند. در صورت تمایل به امتحان کردن دیگر رستوران‌های جزیره کیش، رستوران دارچین، رستوران نهنگ سفید، و رستوران قصر سفید رما با حدود 15 تا 20 پیاده‌روی و یا 6 دقیقه رانندگی از هتل شایان کیش قرار گرفته و در دسترس می‌باشند. علاقه‌مندان به خرید و گشت و گذار در بازارهای کیش، با طی 500 متر به مرکز خرید زیتون، و پس از حدود 1.5 کیلومتر به بازار پانیذ و بازارهای پردیس 1 و 2 می‌رسند.

میزان دسترسی

هتل شایان کیش دارای بهترین لوکیشن در جزیره کیش می باشد، این هتل با قرار گرفتن در بهترین منطقه کیش دسترسی مهمانان را به مراکز تجاری مهم و جاذبه های گردشگری جزیره بسیار آسان کرده و همچنین بزرگترین اسکله تفریحی جزیره نیز روبروی هتل شایان قرار گرفته است.

توضیحات مهم هتل شایان کیش

کودکان زیر 2 سال(در صورت عدم استفاده از سرویس ) رایگان و2تا6سال نیم بها وبالای 6 سال به صورت کامل حساب می شود . سرویس اضافی بصورت تخت است .تخلیه اتاق ساعت 12 می باشد. **تذکر مهم : محرمیت محرز شرعی و قانونی ملاک پذیرش مهمان در یک اتاق و یا سوئیت می باشد لذا همراه داشتن شناسنامه الزامی است . در غیر اینصورت هتل هیچگونه مسئولیتی در رابطه با عدم پذیرش مهمان ندارد**
***هتل ترانسفر غیر از ساعت کاری را قبول نمیکند*****و ترانسفر رایگان فرودگاه 24 ساعت قبل از ورود به هتل باید اعلام شود در غیر اینصورت هتل هیچ مسئولیتی در قبال ترانسفر شما قبول نمی کند**
*پذیرش خانم تنها با مدارک کامل شناسایی انجام میگیرد.
*پذیرش زوجین با صیغه نامه دارای مهر برجسته به همراه مدارک کامل شناسایی امکان پذیر میباشد.

امکانات هتل شایان کیش

هتل شایان از گذشته تا به حال سعی بر این داشته که هر آنچه که برای رفاه مهمانانش لازم است را در لیست امکانات و خدمات خود بگنجاند. از لوزام رفاهی در محوطه‌های عمومی گرفته تا کوچک‌ترین جزئیات در واحدهای اقامتی، در این هتل همه موارد به خوبی رعایت شده‌اند. در اتاق ‌های هتل شایان کیش برای رفاه حال مهمانان از سرویس های خواب استاندارد و ویژه‌ای استفاده شده است. با رزرو هتل شایان کیش در اتاق های این هتل از خدماتی مانند تلویزیون، اینترنت رایگان، مبلمان، سیستم تهویه هوا مطبوع، صندوق امانات، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و یخچال بهره‌مند می‌شوید. گرچه لازم به ذکر است که تمامی سوئیت‌ها و اتاق‌ های هتل، منظره‌ای فوق‌العاده دارند و شامل سرویس روزانه اتاق و صبحانه نیز هستند.

قیمت رزرو هتل شایان کیش

قیمت هتل شایان کیش برای رزرو اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف در این مجموعه با یکدیگر متفاوت خواهد بود. در مجموع، قیمت رزرو هتل شایان کیش متوسط رو بالا است اما اقامت در آن برای کسانی که قصد سفر به صورت گروهی را دارند؛ مناسب است. با این حال، ارزان‌ترین واحد اقامتی موجود در این هتل، اتاق دو تخته ساحلی در محوطه و گران‌ترین آنها، سوئیت دو خوابه شش تخته دوبلکس رویال است. برای بررسی قیمت اتاق ‌های هتل به صورت لحظه‌ای و همچنین رزرو هتل شایان کیش می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

قیمت رزرو هتل شایان کیش

قوانین رزرو هتل شایان

اقامت کودکان زیر دو سال در این هتل رایگان و برای کودکان دو تا شش سال، به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.در این هتل، سرویس اضافی شامل تخت است.
لازمه پذیرش و اقامت زوج ها در این هتل، به همراه داشتن شناسنامه و صیغه نامه است. مهمانانی که فاقد این شرایط هستند، پذیرش نخواهند شد.به دلیل مقررات ویژه کرونا، اتاق ‌های هتل ساعت 15 به مهمانان تحویل داده و ساعت خروج از آن، ساعت 12 است.

قوانین کنسلی هتل شایان

در صورتی که قصد کنسل کردن رزرو هتل شایان کیش را دارید؛ در صورت اعلام کنسلی تا 20 روز قبل از تاریخ ورود به هتل، هیچ جریمه‌ای به شما تعلق نخواهد گرفت.کنسلی رزرو در فاصله زمانی 48 ساعت تا روز ورود مهمان، به اندازه 70 درصد هزینه یک شب اقامت هزینه دارد. گفتنی است که کنسلی پس از این تاریخ، جریمه‌ای 100 درصدی در پی خواهد داشت.اگر پس از رزرو و اقامت در هتل به هر دلیلی از ادامه اقامت در هتل منصرف شدید، هزینه یک شب بعد به ازای هر اتاق به عنوان جریمه محاسبه و کسر می‌شود.رستوران و کافی شاپ هتل شایان کیش چه نوع غذایی دوست دارید؟ غذای سنتی فرنگی دریایی یا فست فود هرنوع غذایی را که تمایل داشته باشید در یکی از ستوران های هتل با منوهای بسیار متنوع میتوانید پیدا کنید.
قوانین کنسلی هتل شایان

 

منبع : آژانس مسافرتی هم کوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود