هتل های سه ستاره كيش

هتل های سه ستاره كيش

1402/05/23 -




توضیحات

تل های سه ستاره كيش

در کیش هتل‌های فروانی فعال هستند که در این مقاله قصد داریم بهترین ‌های آنان را برای شما عزیزان معرفی کنیم و امکاناتشان را برای شما شرح دهیم. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تور کیش ما بهترین تورهای کیش را نیز خریداری نمایید یا این که با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. شایان به ذکر است در این مقاله قصد داریم به هتل های سه ستاره ، امکانات و معرفی آن ها بپردازیم و اگر نیازی به اطلاعات سایر هتل ها از دسته های مختلف داشتید میتوانید به لینک های مشابه در همین سایت مراجعه فرمایید. در بین هتل های سه ستاره هم تفاوت وجود دارد و خادمان شما در آژانس هم کوچ تلاش کرده اند که بهترین هتل های سه ستاره را برای شما جمع بندی کنند. لطفا با ما باشید:

بهترین آفرها در کانال تلگرام هم کوچ

بهترین هتل های 3 ستاره کیش عبارتند از :

1. هتل آریان :

هتل سه ستاره (3 ستاره تاپ که بعضا با 4 ستاره از آن یاد میکنند) آریان کیش یکی از بهترین هتل‌های جزیره دیدنی کیش است که در سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل آریان در بهترین منطقه جزیره و در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته است. این هتل زیبا و ساحلی یکی از هتل‌های مشهور جزیره بشمار می‌آید. در رابطه با وعده‌های غذایی می‌توان گفت کیفیت صبحانه در هتل خیلی خوب است. رستوران این هتل در رابطه با پخت غذا در سایر وعده ها هم حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ سفرتان با وعده های غذایی دلچسب شیرین تر میشود. از نظر موقعیت مکانی به بازار‌ها و اسکله و… نزدیک است و دسترسی کامل را برای مهمانان عزیز فراهم نموده است به طوری که جلوی هتل هم دوچرخه و موتور و ماشین کرایه داده می‌شود، در هنگام سفر دسترسی راحت و نزدیک به مکان های مهم مسئله ای بسیار مهم است که موجب صرفه جویی در زمان و پرداختن بیشتر به تفریحات میشود. این هتل تورهای ارزان زیادی برگزار میکند و در ماه شهریور شلوغ ترین ماه خود را از نظر مسافر دارد البته تمامی هتل های کیش شلوغی خاصی در این ماه دارند.
هتل آریان

2. هتل آرامیس :

هتل آرامیس کیش یکی از هتل های کیش با کیفیت مطلوب است که به پرطرفدارترین مراکز خرید کیش، یعنی پردیس ۲ و پردیس ۱ بسیار نزدیک است. این هتل در سال ۱۳۸۷ احداث شده و دارای ۶۴ اتاق است. هتل آرامیس دارای دو رستوران است. یکی از این رستوران ها دارای معماری دوران صفویه است و غذاهای ایرانی در آن سرو می شود( اگر اهل تاریخ باشید میدانید که معماری ایرانی در دوران صفویه به چه جایگاه والایی دست یافت و قطعا مشاهده آن در هنگام خوردن غذا به شما حسی غریب ولی لذت بخش میدهد). رستوران دیگر خانه اسپاگتی است که غذاهای ایتالیایی در آن سرو می شود. هتل آرامیس چهار طبق دارد و انواع اتاق‌های دوتخته، سه تخته و چهار تخته در آن موجودند. این اتاق‌ها به یخچال، مینی‌باز، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع، سرویس فرنگی و آشپزخانه در سوئیت‌ها مجهز هستند. در ارزیابی نهایی این هتل، میتواند انتظارات مسافر ریزبین که بودجه ی متوسط هم دارد را تا حد زیادی برطرف سازد.
هتل آرامیس

 3. پارسیان :

هتل سه ستاره پارسیان کیش، یکی از بهترین و ممتازترین هتل‌های جزیره زیبای کیش است که در سال ۱۳۷۶ تاسیس شده است. این هتل موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد، به طوری که تعداد زیادی از مراکز خرید کیش در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. فاصله فردوگاه تا هتل پارسیان حدود ۷ دقیقه است. مزیت غیر قابل چشم‌پوشی دیگر آن، نزدیکی به اسکله تفریحی جزیره کیش می‌باشد. این هتل سوئیت‌های تمیز و بزرگی دارد و برخورد کارکنان آن بسیار دلگرم‌کننده است. می‌توانیم با اطمینان خوبی بگوییم که در صورت یک بار اقامت در این هتل، باز هم آن را انتخاب کرده و به دیگران پیشنهاد خواهید کرد. آژانس مسافرتی هم کوچ آماده ارائه خدمات و رزرو آنلاین این هتل و هر گونه تور ارزان کیش می‌باشد. در ادامه مطلب با مراکز خرید، مراکز تفریحی و رستوران‌های مجاور هتل پارسیان آشنا خواهید شد . در صورت نیاز به مایحتاج روزانه که اجتناب ناپذیر است خواهید دید که هایپر مارکن بزرگ و کامل در نزدیکی شما وجود دارد که میتوانید به سادگی نیاز های خود را رفع سازید. مزیت دیگر کارکنان این هتل وقت شناسی آن ها است که اگر از آن ها درخواستی داشته باشید در اندک زمانی برای برطرف سازی آن اقدام میکنند.

هتل پارسیان

4. پارس نیک :

هتل سه ستاره کیش هتلی است زیبا و با امکانات مناسب برای تمامی مسافرانی که این هتل را در جزیره کیش انتخاب می‌کنند. این هتل موقعیت مکانی مناسبی دارد که دسترسی به تمام مراکز را برای مسافرانی که تور کیش را انتخاب می‌کنند فراهم می آورد. برای کسانی که از جزیره زیبای کیش دیدن می‌کنند و مایل به اقامت آرام در یک مکان آرام هستند، هتل سه ستاره پارس نیک انتخاب خوبی است. هتل دارای اتاق، سوئیت با امکانات و خدمات مناسب و یک رستوران مجهز که توانایی پخت انواع غذاهای خوشمزه را دارد، هیچ چیز بهتر از یک کافه در فضای باز و یک لابی بزرگ و مجهز برای داشتن لحظاتی دلپذیر و استثنائی نیست. اگر روحتان هم از شما تقاضای استراحت و آرامش دارد نیز میتوانید با اقامت در هتل پارس نیک این نیاز را رفع کنید. با اطمینان میتوانیم بگوییم در دوره ی اقامت خود در واحد های هتل به هیچ وجه نیاز ندارید از جهت امکانات اتاق درخواستی بکنید.

پارس نیک

5. تماشا :

هتل تماشا کیش، یکی از هتل های ارزان کیش است که در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. این هتل دارای ۶۰ اتاق از نوع دو، سه، چهار و پنج تخته بوده و حدود ۲۲ نفر پرسنل دارد. سرویس چهار تخته یک ظرقیت اضافه دارد و می‌تواند ۵ نفر را در خود جای دهد. این هتل در میدان امیرکبیر جزیره کیش قرار گرفته است.

هتل تماشا به مراکز خرید اصلی و ساحل تفریحی کیش نزدیک است. هتل تماشای کیش در سال ۱۳۹۱ بازسازی شده و امکانات مطلوبی از جمله سرمایشی و گرمایشی مناسب، ترانسفر فرودگاهی، ۵۰ درصد تخفیف پارک دلفین، تلویزیون، رستوران و کافی شاپ دارد. با وجود این که این هتل از نوع درجه سه به حساب می‌آید، اما امکانات رفاهی آن بالاتر به نظر می‌رسد. این هتل می‌تواند انتخابی مناسب برای یک تور ارزان کیش باشد. گذراندن یک تعطیلات فراموش نشدنی در کنار عزیزان و فراموشی کامل مسائل روزمره از جمله امکانات معنوی است که جو این هتل و برخورد صمیمانه و مودبانه پرسنل هتل برای شما فراهم میسازد. فراموش نکنیم معنویات و مادیات عضو لاینفک یکدیگرند.
هتل تماشا کیش

6. سان رایز :

هتل سانرایز هتلی است 3 ستاره در جزیره کیش که نزدیک به تمامی هتل‌های کیش می باشد و وموقعیت مکانی مناسبی را دارد. هتل سانرایز در مرکز شهر قرار دارد و در قلب جزیره کیش می باشد تا میزبان مهمانان عزیزی باشد که به هتل سان رایز سفر می کنند و به دنبال اقامت دلپذیری در یک محل مناسب در نزدیکی خلیج همیشه فارس و دسترسی خوبی به مراکز خرید کیش هستند. هتل چهار طبقه شامل اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با امکانات مناسب و همچنین یک رستوران و کافی شاپ در منطقه سبز با یک محیط زیبا و سنتی و محیط آرامش بخش است که لحظات به یاد ماندنی ارائه می‌دهد. در اینجا، مهمانان می‌توانند از گشت دور جزیره استفاده کنند که به خودی خود میتواند قسمت زیادی از سفر را تشکیل دهد. سواحل نیلگون و پرصلابت، رابطه ی بین دلفین و مربی، باغ پرندگان و کشتی یونانی و ... مواردی اند که گشت دور جزیره برای شما فراهم میسازد. در آخر باید گفت حیف است این هتل در دسته ی سه ستاره ها قرار گیرد.
سان رایز

7. ستاره طلایی :

هتل ستاره طلایی کیش، یکی از هتل‌های سه ستاره کیش است. این هتل فاصله زیادی از مراکز خرید کیش دارد، اما در عوض سرویس روزانه به بازار ارائه می‌کند. فاصله تا مرکز شهر ۲ دقیقه و تا فرودگاه ۱۰ دقیقه است. اتاقهای این هتل شامل ۲۲ اتاق دو و سه خواب، ۱۲ اتاق تک خوابه و ۸ اتاق ۴ نفره است. این هتل یکی از هتل‌های با قیمت مناسب کیش به حساب می‌آید و می‌تواند انتخاب مناسبی برای تور ارزان کیش باشد. محیط آن بسیار تمیز و آرام است و یک پارک جنگلی در کنار آن قرار دارد. همچنین پارک آهوان کیش هم در نزدیکی هتل ستاره طلایی کیش قرار دارد که به خودی خود میتواند یک روز به یادماندنی با کلی عکس زیبا برایتان رقم بزند. مواردی نظیر خشکشوئی در بیشتر هتل های ارزان سخت یافت میشود اما این هتل مجهز به خشکشوئی میباشد که جهت خدمت رسانی بیشتر به شما سروران گرامی فعالیت میکند.

ستاره طلایی

8. سارا :

هتل سارا کیش، در قلب جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۷۶ با مساحت ۴۸۰۰ متری و با مدیریت آقای بیگ افتتاح شده است.

این هتل ۷۲ اتاقه در نزدیکی میدان پردیس قرار دارد. هتل سارا تا سواحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید اصلی جزیره فاصله کمی دارد و چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا از پنجره‌های آن پیداست. هتل سارای کیش دارای ۵ طبقه و دو آسانسور است. انواع اتاق‌های این هتل شامل ۳ اتاق سینگل، ۵۲ اتاق دو تخته، ۱۱ اتاق ۲ تخته و ۶ سوییت رویال می‌باشند. رستوران ساینا در این هتل ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می‌کند که میتوانید از لذت خوردن آن ها برخوردار شوید. علاوه بر آن یک کافی شاپ و چایخانه آماده پذیرایی از مسافران محترم تور کیش می‌باشند. ظرفیت کافی شاپ هتل سارا ۶۰ نفر می‌باشد. هتل سارا هم از آن دسته از هتل های خارق العاده (به نسبت هزینه) میباشد که در قالب هتل های سه ستاره نمیگنجد و عنوان سه ستاره تاپ را یدک میکشد و به زعم و عقیده ی عده ای اگر از عنوان هتل چهار ستاره برای آن استفاده کنیم اشتباه نکردیم.

هتل سارا کیش

9. گراند :

هتل گراند کیش، یکی از هتل های بزرگ کیش با ۲۰۰ نفر ظرفیت می باشد. این هتل در زمینی با وسعت ۶۴۰۰ مترمربع توسط شرکت تورهای کیش بنا شده است. اکثر اتاق های این هتل نمای دریا و تراس دارند. با اقامت در اتاق‌های این هتل صبح‌های دلنشین خود را با صدا و نسیم دریا آغاز خواهید کرد.

این هتل مجموعا دارای ۶۰ اتاق و ۲۰۰ تخت است. از مزایای اقامت در این هتل بازدید رایگان از هتل داریوش و تخفیف ۳۰ درصدی پارک دلفین‌ها می‌باشد. از مزایای مهم هتل گراند میتوان به آن اشاره کرد که شما برای دسترسی به خیلی از جا های مهم مشکلی نخواهید داشت و اغلب بعد از یک پیاده روی کوتاه و لذت بخش میتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید. فکر میکنم برای قسمت عمده ای از مسافران و گردشگران که کیش را برای تعطیلات برمیگزینند دسترسی به دریا و بهره مند شدن از مهربانی خلیج همیشه فارس هدفی اصلی میباشد که همانطور که در بالا اشاره شد در این هتل میتوانید آن را داشته باشید.

هتل گراند کیش

10. لوتوس :

هتل لوتوس کیش، همان هتل لاله است که در سال ۱۳۸۳ احداث گردیده است. این هتل در سال ۱۳۹۰ به هتل لوتوس تغییر نام داد و از سه ستاره به چهار ستاره ارتقا یافت. این هتل در نزدیکی مراکز خرید کیش و اسکله تفریحی کیش قرار دارد و یکی از هتل‌های شرکت تجارت بین‌المللی ثابت می‌باشد. این هتل در زمینی با مساحت ۵ هکتار احداث شده است. هتل لوتوس سه طبقه و ۷۲ اتاق دارد. چهل اتاق این هتل ظرفیتی بالای سه نفر دارند. انواع اتاقها شامل دوتخته، دو تخته لوکس، سه تخته و چهار تخته می‌باشند.

این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی هتل صدف کیش و دانشگاه بین‌المللی کیش بوده و دارای امکاناتی چون ترانسفر فرودگاهی، گشت بازارها، اینترنت بی سیم و رستوران و کافی شاپ است. برخوردار بودن این هتل از فضای سبز لذت بخش و زیبا میتواند عصر های شما را در دوران اقامت بسازد. به علت بازسازی فضای لوکس و نوساز داخل ساختمان هتل هم تعریفی است.

هتل لوتوس کیش


هتل های سه ستاره كيش 

هتل های سه ستاره كيش  اتاق های یک نفره هتلی

هتل های سه ستاره كيش  اتاق های ۲ نفره هتلی

هتل های سه ستاره كيش  اتاق های ۳ نفره هتلی

هتل های سه ستاره كيش  اتاق های یک نفره ویلایی

هتل های سه ستاره كيش  اتاق های ۲ نفره ویلایی

هتل های سه ستاره كيش  اتاق های ۳ نفره ویلایی


هتل های 4 ستاره كيش  لحظه آخری هتل مارینا

هتل های 4 ستاره كيش  قیمت اتاق های یک نفره

هتل های 4 ستاره كيش  چارتری اتاق های ۲ نفره

هتل های 4 ستاره كيش  ارزان  اتاق های یک نفره روبه دریا

هتل های 4 ستاره كيش  اتاق های ۲ نفره روبه دریا

هتل های 4 ستاره كيش  هتل 4 ستاره  اتاق های یک نفره روبه غروب

هتل های 4 ستاره كيش  هتل ارزان شایلیاتاق های ۲ نفره روبه غروب


هتل های كيش  لحظه اخری هتل بین المللی

هتل های كيش  اتاق های یک نفره روبه باغ

هتل های  كيش  اتاق های ۲ نفره روبه باغ

هتل های  كيش  اتاق های یک نفره روبه دریا

هتل های كيش  قیمت خوب  اتاق های ۲ نفره روبه دریا

هتل های كيش  نرخ هتل  اتاق های یک نفره لوکس باغ

هتل های كيش  اتاق های ۲ نفره لوکس باغ


ارزانترین تور  کیش هتل ایران

تور  کیش اتاق های یک نفره روبه پارک

تور  کیش اتاق های ۲ نفره روبه پارک

تور  کیش اتاق های یک نفره روبه دریا

تور  کیش اتاق های ۲ نفره روبه دریا

تور  کیش رزرو هتل سوئیت

تور نوروز کیش سوئیت

تور نوروز کیش اتاق های یک نفره روبه دریا

تور نوروز کیش اتاق های ۲ نفره روبه دریا

تور نوروز کیش اتاق های یک نفره روبه غروب

تور نوروز کیش اتاق های ۲ نفره روبه غروب

تور نوروز کیش اتاق های یک نفره

تور نوروز کیش اتاق های دو نفره

تور نوروز کیش اتاق های یک نفره روبه دریا

تور نوروز کیش اتاق های دو نفره روبه دریا

تور نوروز کیش اتاق های یک نفره روبه غروب

تور نوروز کیش اتاق های دو نفره روبه غروب

تور نوروز کیش اتاق های 1 نفره

تور نوروز کیش اتاق های دو نفره

تور نوروز کیش اتاق های دو نفره روبه دریا

تور نوروز کیش اتاق های 1 نفره روبه غروب

تور نوروز کیش اتاق های دو نفره روبه غروب

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود