تور دبی از تهران

تور دبی از تهران

1402/05/14 -




توضیحات

تور دبی از تهران

تور دبی از تهران : تورهای مسافرتی دبی از پرتقاضا ترین تورهای مسافرتی بین ما ایرانی‌ها هستند. فاصله کم، جاذبه های بسیار زیاد و عوامل مختلف دیگر، دلیل این استقبال خوب گردشگران ایرانی از تورهای دبی است.
 در این قسمت قرار است هر آنچه درباره تور دبی لازم است بدانید را با شما به اشتراک بگذاریم تا اگر در حال تصمیم‌گیری برای سفر به دبی هستید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

جهت رزرو تور دبی آتلانتیس کلیک کنید

تور دبی از تهران

 

دبی، شهر ترین‌ها

دبی از آن شهرهای متفاوتی در دنیاست که با ساخت و سازهایش در سال‌های اخیر سر زبان‌ها افتاده و سعی دارد اولینِ هر چیزی را خلق کند و سازه‌های عجیب‌الخلقه‌ای در جهان بسازد.

جهت رزرو تور دبي هتل آتلانتيس کلیک کنید

همه چیز در مورد تورهای دبی

تور دبی از تورهای پرطرفدار میان ایرانی‌هاست. خدماتی که معمولا آژانس‌های مسافرتی در تور دبی به شما ارائه می‌کنند، عبارت است از بلیط رفت و برگشت، بیمه، هتل و ویزای توریستی. در بعضی پکیج‌های تور دبی، خدماتی مثل ترنسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان و گشت شهری هم گنجانده می‌شود. معمولا نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های زیادی در دبی برگزار می‌شود و تورهای ویژه‌اش برای بازدید از آن رویداد خاص برنامه‌ریزی می‌شود. در ادامه در مورد انواع تور دبی صحبت میکنیم.

جهت رزرو تور هتل آتلانتیس کلیک کنید

تور هوایی دبی

تور هوایی دبی متداول‌ترین روش سفر کردن به دبی از ایران و سایر نقاط دنیا است. در تور هوایی دبی از مبدا تهران در عرض دو ساعت به دبی می‌رسید. پروازهای دبی معمولا از ایرلاین‌های ماهان، ایران ایر، قشم ایر، امارات و ایرعربیا است که اگر پروازتان ایرعربیا باشد، در شارجه فرود می‌آید و نزدیک یک ساعت راه تا دبی دارید.

ویزای طلایی دبی چیست؟

امارات متحده عربی شرایط دریافت اقامت ده ساله را که با عنوان " ویزای طلایی " شناخته می‌ شود، با هدف جذب افراد متخصص و حرفه‌ ای بیشتر تغییر داده است. به این صورت که شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نایب رئیس امارات طبق مصوبه ای اعلام کرد که از این به بعد تمام پزشکان، دارندگان مدرک دکترا و همین ‌طور مهندسان کامپیوتر، برنامه ‌نویسی، الکترونیک، برق و زیست ‌فناوری (بیوتکنولوژی) می ‌توانند برای دریافت این ویزای بلند مدت برای ویزا طلایی این کشور درخواست بدهند.

ویزای توریستی دبی چند روزه است؟

یکی از سوالاتی که بی شک برای متقاضیان اخذ ویزای توریستی امارات پیش خواهد آمد در مورد مدت اعتبار ویزا توریستی دبی می باشد. از آنجاییکه شهروندان ایرانی نیاز به اخذ ویزا دارند باید این را بدانید که بسته به برنامه و هدف فرد ویزای توریستی دبی امکان دارد به شکل 30 روزه و یا 90 روزه، تک ورودی و چند بار ورود برای شما صادر شود.

ویزای دبی

تور دبی لحظه آخری

بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی پروازها را چارتر می‌کنند و در این صورت، زمانی که ظرفیت مسافران به حد نصاب نرسد و همه صندلی‌ها پر نشوند، آفرهایی برای جذب مسافر ارائه می‌دهند. البته این در صورتی است که مشکلی از بابت تهیه ویزا و سفر ناگهانی نداشته باشید. در فصول کم‌گردشگر هم می‌توانید این آفر‌ها را به وفور ببینید و زمانی آب و هوای دبی داغ و شرجی است و تعداد مسافران کم‌تر می‌شود، آژانس‌های هواپیمایی قیمت‌ها را پایین می‌آورند تا بتوانند مسافران بیش‌تری را جذب کنند. البته در نظر داشته باشید که در این صورت، به دلیل گرمای هوا، بیش‌تر روز را در فضاهای سربسته خواهید ماند و ممکن است نتوانید زمان زیادی در ساحل دوام بیاورید.

آیا تور دبی قیمت بالایی دارد؟

دبی به عنوان یک شهر لوکس همراه با تفریحات خاص، یک مقصد گران قیمت برای سفر محسوب می شود. اما مانند سایر تورها، در تور دبی نیز فاکتورهایی نظیر بلیط هواپیما، هتل، مدت زمان اقامت و ... بر قیمت تور دبی تاثیرگذار است. برای خرید تور دبی ارزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز وارد سایت الی گشت شوید و از میان گزینه های متنوع بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کنید.

قیمت

تعطیلات کریسمس

در زمان تعطیلات کریسمس، شهر دبی بسیار دیدنی می شود. چراغانی برج های بلند و نورپردازی های دیدنی شهر و آتش بازی های مشهور کریسمس دبی همگی دست به دست هم می دهند تا سفری بی نظیر را برای شما رقم بزنند. شروع سال میلادی در دبی با جشنواره های خرید زمستانی همزمان است

بهترین اما گران‌ترین زمان برای خرید تور دبي

از پاییز به بعد هوای دبی کم‌کم رو به متعادل‌تر شدن می‌رود و در زمستان نیز در بهترین دمای خودش قرار دارد. به همین دلیل در 6 ماه دوم سال انواع مختلفی از فستیوال، نمایشگاه و مراسم‌ها در دبی برگزار می‌شود. یکی از این نمایشگاه‌ها نیز نمایشگاه اسکپو است که شهرت زیادی در کل جهان دارد. اما توجه داشته باشید که سفر به دبی در این ایام برای شما بسیار گران تمام خواهد شد.

چند روز اقامت برای سفر به دبی کافیست؟

هرکس بر اساس نیازش می‌تواند در دبی اقامت کند. تورهای دبی نیز از حداقل 3 شب و 4 روز تا 7 شب و 8 روز برگزار می‌شوند. حتی می‌توانید این مدت‌زمان را نیز بیشتر بکنید. اما توجه داشته باشید که ویزای توریستی دبی فقط 14 روز به شما اجازه اقامت می‌دهد و در صورت اقامت بیشتر مشمول جریمه می‌شوید.

برای اقامت در هتل‌های دبی باید مالیات دهید

طبق قوانین اداره مالیات امارت، گردشگرانی که به دبی سفر می‌کنند باید مالیات هتل را خودشان پرداخت کنند. براین‌اساس مالیات هتل بر اساس مدت‌زمان اقامتتان محاسبه خواهد شد. به طور مثال اگر به مدت 6 شب در یکی از اتاق‌های یک هتل 4 ستاره در دبی اقامت داشته باشید باید مبلغی معادل 90 درهم به‌ازای مالیات اقامت خود پرداخت کنید!

در تور دبی چه سوغاتی می‌توان خرید؟

دبی شهری سنتی-مدرن است، به طوری که لقب لاکچری و مدرن ترین مراکز خرید دنیا را از آن خود کرده است، در عین حال که مملو از خانه ها و موزه های سنتی است و تماشای آنها دلچسب ترین لحظات را برای شما رقم می زند.در میان مراکز خرید دبی ، مرکز خرید اوت لت مال، ابن بطوطه و دراگون مارت جزء ارزانترین و بزرگترین مراکز خرید دبی هستند که می توان اجناس برند و با کیفیتی را گاهی با قیمت های بسیار خوبی پیدا کرد.

چرا سفر به دبی با تور یکی از پرطرفدارترین سفرها بین گردشگران است؟

دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای گردشگری در دنیا است. این شهر همه ساله شاهد میلیون‌ها گردشگر است که برای کار و تفریح از تور دبي استفاده می‌کنند و به این شهر زیبا سفر می‌کنند. هتل‌های لوکس، جاذبه‌های طبیعی، برج‌های سر به فلک کشیده، اماکن تفریحی منحصربفرد، مراکز خرید مجلل، رستوران‌های متنوع و ... همگی عواملی هستند که سبب می‌شود تا تور دبی به یکی از پرطرفدارترین تورها در میان گردشگرها تبدیل شود.

وسایل مورد نیاز برای سفر به دبی

پاسپورت، بلیط هواپیما، ویزای مقصد، دفترچه بیمه و بیمه نامه مسافرتی، گواهینامه و مدارک لازم جهت اجاره ماشین، عینک دودی، ضد آفتاب و کلاه از واجبات سفر به این کشور آفتابی در هر فصلی ازسال است. لوازم آرایشی و بهداشتی و شخصی، وسایل اصلاح، اسپری ضد گزش، داشتن لباس مناسب و کفش و صندل‌های مناسب پیاده‌روی از دیگر ضروریات است.

 

منبع : آژانس مسافرتی هم کوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود