تور کیش با ماهان

تور کیش با ماهان

1402/11/17 - تور مسافرتی

تور کیش با ماهان کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگران محسوب می شود و سالانه مسافران زیادی را جذب خود میکند . اگر جز دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به سفر کردن دارید ، و می خواهید با حداقل هزینه بهترین سفر را داشته باشید . سفر با تور بهترین گزینه برای شما می باشد . تور کیش با ماهان یکی از پرطرفدار ترین تور های آژانس مسافرتی همکوچ  می باشد . شرکت هواپیمایی ماهان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های هواپیمایی کشور بوده که بیشترین پرواز های جزیره کیش را به خود اختصاص می دهد . در دامه بیشتر با جزیره کیش و هتل های آن آشنا می شویم .




توضیحات

تور کیش با ماهان کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگران محسوب می شود و سالانه مسافران زیادی را جذب خود می¬کند . اگر جز دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به سفر کردن دارید ، و می خواهید با حداقل هزینه بهترین سفر را داشته باشید . سفر با تور بهترین گزینه برای شما می باشد . تور کیش با ماهان یکی از پرطرفدار ترین تور های آژانس مسافرتی همکوچ  می باشد . شرکت هواپیمایی ماهان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های هواپیمایی کشور بوده که بیشترین پرواز های جزیره کیش را به خود اختصاص می دهد . در دامه بیشتر با جزیره کیش و هتل های آن آشنا می شویم .


تور کیش با ماهان  

تور کیش با ماهان

یکی از دیدنی ترین مناطق جنوب کشور، استان هرمزگان  ، شهرستان بندر لنگه که در میان آب های خلیج فارس قرار دارد . جزیره زیبای کیش است و قدمت آن به دوره هخامنشیان برمیگردد . از آنجایی که جزیره کیش با کشور های عربی ، همسایه است به همین علت آداب و رسوم مردم این جزیره تحت تاثیر آداب و رسوم کشور های همسایه قرار گرفته و از هر نژادی در این جزیره وجود دارد . از آنجایی که کیش منطقه آزاد تجاری است به همین علت مراکز خرید زیادی دارد و همین به اقتصاد این جزیره کمک چشم گیری می کند . و تور کیش با ماهان می تواند تجربه جدیدی برایتان باشد 

تور کیش هتل داریوش با پرواز ماهان

اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که علاقه مند به سفر هستید و برای اولین بار قصد سفر به کیش را دارید و در نظر دارید که در هزینه ها صرف جویی کنید، سفر با تور بهترین گزینه است . تور لیدر ها یا همان راهنما های تور به خاطر سفر های که دارند، اطلاعات خیلی دقیق تری نسبت به شما ها از مقاصد دارند و باعث بهتر شدن کیفیت سفر شما می شوند. در این بین سفر با کدام یک از شرکت های هواپیمایی هم مهم است. که آژانس هواپیمایی همکوچ با توجه به امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می دهد، یکی از بهترین آژانس های مسافرتی در ایران می باشد.

بهترین هتل های تور کیش با ماهان

هتل ترنج از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است . این هتل که در شمال غربی این جزیره واقع شده است . با اکوسیستم طبیعی ساخته شده و در دو فاز دریایی و هتلی ساخته شده است . این هتل حدود 100 سوئیت روی آب دارد و به گونه ای طراحی شده است که وقتی از بالا به آن نگاه می کنیم به شکل بته جقه است . این هتل دارای  رستوران ،کافی شاپ و فست فود ساحلی ، و رستوران و کافی شاپ بر روی دریا می باشد . و بسیار به مناطق دیدنی جزیره نزدیک می باشد.


تور کیش با ماهان 1

هتل داریوش

یکی دیگر از بهترین هتل های جزیره کیش هتل داریوش می باشد . این هتل نیز 5 ستاره است و با الهام از تخت جمشید در سال 1382 در شمال شرق جزیره ساخته شده است . این هتل دارای 184 اتاق و سوئیت می باشد . این هتل امکاناتی مانند استخر روباز ، آتلیه ، سالن بدنسازی و بیلیارد ، پینت بال ، زمین تنیس و کلی امکانات دیگر را دارا می باشد . همچنین حدود 10 سال پیش در این هتل پارک دلفین ها شروع به کار کرد . این مجموعه علاوه بر پارک دلفین دارای باغ پرندگان و فضای سبز با انواع گونه های گیاهی را دارد و همچنین سالن آمفی تئاتر و سفره خانه نیز در این مجموعه وجود دارد 

هتل پارک مارینا 

 این هتل نیز از هتل های عالی جزیره کیش محسوب می شود که از سال 1390 شروع به فعالیت نموده است . و تنها مارینای ایران در بهترین نقطه از جزیره کیش می باشد و بیش از ده هکتار مساحت دارد . وقتی وارد این هتل می شوید با فضای سبز بسیار بزرگی روبرو می شوید که زیبایی خاص خودش را دارد . تمام تفریحات آبی در ساحل اختصاصی این هتل وجود دارد . این هتل دارای انواع مختلفی اتاق و سوئیت است که شما بسته به سلیقه خود اتاق  مورد نظر خود را انتخاب می کنید و دارای امکانات فراوانی از جمله غواصی نیز می باشد .

مراکز خرید و جاهای دیدنی تور کیش با ماهان

 فودکورت مرکز دامون کیش به تنهایی ارزش این را دارد که شما چند ساعت از سفر خود را صرف آن کنید این مرکز خرید دارای پیست اسکی و پرواز شبیه ساز برای کودکان می باشد . بازار مریم ، مروارید ، مرجان ، پردیس ، زیتون و ........ از دیگر مراکز خرید و تفریحی این جزیره هستند . از جاهای دیدنی این جزیره می شود به کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، باغ پرندگان، آب انبار دوقلو و .... اشاره کرد و تفریحاتی مانند پاراسل، غواصی و فلای بورد از تفریحات لاکچری کیش به حساب می‌آیند. و می توانید تمامی این تفریحات را در تور کیش با ماهان تجربه کنید .

تور کیش با ماهان 2

کلام آخر 
در این مقاله سعی کردیم شما را با تور کیش با ماهان تا حدودی آشنا نماییم و چند نمومه از هتل ها مراکز دیدنی این شهر را خدمتتان عرض کنیم . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر و رزرو تور کیش با ماهان با مشاوران ما در آژانس هواپیمایی همکوچ تماس حاصل فرمایید

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود