تور کیش هتل ترنج

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تور کیش ترنج

1402/08/24 - تور مسافرتی

جزیره زیبای کیش طیف گسترده ای از هتل ها را دارا می باشد و همیشه سخت ترین کار انتخاب هتل است . اما اگر صفر تا صد اقامت خود را در کیش به آژانس مسافرتی همکوچ بسپارید . بی شک به شما تور کیش ترنج را پیشنهاد می کند . هتل ترنج ، هتلی بسیار زیبا و بسیار خاطره انگیز است .




توضیحات

جزیره زیبای کیش طیف گسترده ای از هتل ها را دارا می باشد و همیشه سخت ترین کار انتخاب هتل است . اما اگر صفر تا صد اقامت خود را در کیش به آژانس مسافرتی همکوچ بسپارید . بی شک به شما تور کیش ترنج را پیشنهاد می کند . هتل ترنج ، هتلی بسیار زیبا و بسیار خاطره انگیز است . با تور کیش ترنج بهترین اقامت را بر روی هتل دریایی ترنج تجربه خواهید کرد . و لحظات به یاد ماندنی را ثبت خواهید نمود .

بهترین فصل برای تور کیش ترنج 

همانطور که می دانید کیش دارای آب و هوای شرجی است . ولی با این حال شهری بسیار توریستی می باشد . اگر قصد سفر کردن به این جزیره را دارید می توانید در اوایل فصل بهار با تور به این جزیره زیبا سفر کنید اما اگر تحمل هوای گرم تری را دارید ، فصل تابستان می تواند از نظر هزینه بهترین وقت برای سفر کردن باشد . اما طبق آمار های بدست آمده جزیره کیش بیشترین تعداد مسافر را در فصل پاییز و زمستان دارد و به همین خاطر در این دو فصل قیمت تور ها و هتل ها نسبت به بقیه فصل ها گران تر است .
بهترین فصل برای تور کیش ترنج

تور کیش هوایی بهتر است یا زمینی ؟ 

برای سفر به کیش راه های متنوع ای وجود دارد که بسته به نوع آن ها هزینه های آن ها نیز متفاوت است . تور کیش هوایی از آسان ترین روش ها برای سفر به جزیره است و در این نوع سفر می توانید در زمانتان نهایت صرفه جویی را بکنید و بدون خستگی به مقصد برسید . و تور زمینی با وسایل حمل و نقل مختلفی همچون ماشین شخصی ، قطار و اتوبوس صورت می¬گیرد و باید برای این تور زمینی هزینه بیش تر و مقدار بیش تری صرف کنید . پس تور کیش هوایی گزینه بهتری می باشد .

معماری و چشم انداز هتل ترنج کیش 

هتل ترنج کیش یکی از بهترین و بی نظیرترین هتل های خاورمیانه است . و نمومه مشابه آن در مالدیو و کارائیب ساخته شده است . این هتل در دو بخش ساحلی و دریایی ساخته شده ، که بخش دریایی شامل 100 سوئیت منحصر به فرد می¬باشد . و بخش ساحلی آن از زمان خیلی طولانی در دست ساخت بوده اما همچنان تمام نشده است . کف تمامی سوئیت های هتل ترنج شامل یک دریچه شیشه ای می باشد که می توانید به راحتی کف دریا را تماشا کنید . وقتی این سوئیت ها را از نمای بالا نگاه میکنی شکل یک بته جقه را تشکیل داده اند که بسیار زیبا است .

سوئیت های هتل ترنج کیش

این هتل 5 ستاره به طور کلی دارای 100 سوئیت بر روی آب می¬باشد تمامی سوئیت ها دارای چشم انداز زیبایی هستند . سوئیت های این هتل در متراژ های 40 ، 60 و 120 متری ارائه می¬شود . و همه اتاق دارای کاناپه تخت شو و دریچه ای هستند که می توانید دریا را زیر پاهایتان احساس کنید . تنوع ای سوئیت ها در این هتل زیاد است و شما می¬ توانید با توجه به تعداد و سلیقه تان اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید .

هزینه تور کیش ترنج 

قیمت تور کیش ترنج از موارد مهمی است که باید توجه ویژه ای به آن کرد و مسافران قبل از رزرو تور های شان به آن توجه می کند . و باید بدانید که هزینه تور کیش به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه برخی از آن ها را بررسی می کنیم . یکی از این فاکتور ها تعداد روزهایی است که قرار است در کیش بمانید اگر میخواهید هزینه کمتری صرف کنید پس دقت کنید که تور هایی که تعداد روزهای کمتری دارند را انتخاب کنید .یکی دیگر از این فاکتورها است کیفیت هتل است که هتل ترنج کیش در بالاترین سطح کیفیت قرار دارد پس شک نداشته باشید که هزینه بالایی نیز خواهد داشت . از دیگر عواملی که می تواند در قیمت تور تاثیر بگذارد نوع وسایل نقلیه و مقدار پولی است که در آنجا خرج می کنید.
هزینه تور کیش ترنج
کلام آخر
در این مقاله شما را تور کیش ترنج آشنا نمودیم . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در آژانس مسافرتی همکوچ تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود