تور کیش هتل ترنج

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج

1402/11/30 -

تور کیش هتل ترنج می تواند یک سفری کاملا متفاوت برای شما باشد .چون اگر از زیبایی های جزیره کیش در آب های نیلگون خلیج فارس بگذریم شما در تور کیش هتل ترنج با تنها هتل ساخته شده در روی آب مواجه هستید




توضیحات

تور کیش هتل ترنج می تواند یک سفری کاملا متفاوت برای شما باشد .چون اگر از زیبایی های جزیره کیش در آب های نیلگون خلیج فارس بگذریم شما در تور کیش هتل ترنج با تنها هتل ساخته شده در روی آب مواجه هستید. و این تجربه را قبلا نداشته اید که در هتلی روی آب اقامت کنید  هر چقدر از زیبایی های تور کیش هتل ترنج بگوییم باز کم است شما باید خودتان آنها را از نزدیک حس کنید برای رزرو تور کیش هتل ترنج می توانید با شرکت مسافرتی همکوچ در ارتباط باشید.

تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج

همانطور که در بالا اشاره کردیم شما در تور کیش هتل ترنج با یک هتلی کاملا منحصر به فرد مواجه هستید هتل ترنج یک هتلی پنج ستاره است که به صورت شکل بته جقه در روی آب های خلیج فارس ساخته شده است .سوئیت های این هتل از ساختاری چوبی برخوردارند این سوئیت ها طوری طراحی و ساخته شده اند که همه آنها دارای کف شیشه ای برای دیدن زیبایی های دریا و بالکن ها اختصاصی برای لذت بردن از غروب وطلوع خورشید است .

تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان

هتل ترنج کیش با پرواز ماهان شامل دو اقامتگاه آبی و ساحلی ساخته شده است بخش آبی با ساخت بیش از 100سوئیت چوبی و مقاوم بر روی اسکله ، با منظره رو به دریا که کف بعضی از سوئیت ها شیشه ای است که میتوان موجودات دریایی و ماهی ها را مشاهده کرد. تماشای دریای آبی خلیج فارس و غروب آفتاب هتل ترنج لحظات زیبا و خاطره انگیزی را برای مسافران رقم میزند. در فاز دوم هتل ترنج که ساختمانی در کنار ساحل بنا شده در چهار طبقه احداث شده که منظره ای رو به دریا، غروب خورشید و رو به دریاچه است. ناگفته نماند رفتن به کیش با پرواز ماهان در فصل های مختلف قیمت های مختلفی نیز دارد.

موقیعت تور کیش هتل ترنج

شما با رفتن به تور کیش هتل ترنج در جزیره زیبای کیش از بهترین موقیعت برخوردار هستید چون هم در کنارساحل اقامت دارید و هم از مکان های اصلی زیاد دور نیستید آدرس هتل ترنج در جزیره زیبای کیش در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور است .نزدیک بودن هتل ترنج کیش به مکان های اصلی راحتی در سفر را برای شما به ارمغان می آورد .برای رزرو هتل ترنج کیش با همکوچ در تماس باشید .
موقیعت تور کیش هتل ترنج

مکان های نزدیک به تور کیش هتل ترنج

شما در تور کیش هتل ترنج به مکان هایی که در نزدیکی هتلتان قرار دارد می توانید به راحتی دسترسی پیدا کنید و احتیاجات خود را رفع نمایید یا برای گردش و تفریح به مکان های نزدیک بروید تا در وقت خود صرفه جویی کرده باشید مکان های نزدیک به هتل ترنج کیش شامل : مسیر ویژه دوچرخه سواری ، کشتی یونانی ، شهر زیر زمینی کاریز ، درخت سبز ، روستای باغو ، دهکده المپیک ، شهر باستانی حریره ، بازار پردیس یک ، بازار پردیس دو ، ساحل مرجان ، بازار مرجان ، بازار مروارید ، بازار و رستوران پدیده ، بازار ماهی فروش ها ، بازار عرب ها، بازار پارس خلیج  است که برای رسیدن به هر کدوم از این مکان ها پنج تا پانزده دقیقه زمان نیاز است .

سوئیت و تاق های تور کیش هتل ترنج

در تور کیش هتل ترنج شما با انواع اتاق و سوئیت مواجه هستید که بر اساس نیاز و توانایی مالی خود آنها را انتخاب خواهید کر این اتاق و سوئیت ها ویو به غروب آفتاب و ترنج را دارند  ما برای شما این اتاق ها سوئیت هارا دسته بندی کرده ایم :

  • اتاق دو تخته ترنج دارای چشم انداز ترنج 
  • اتاق دو تخته ترنج دارای چشم انداز غروب 
  • سوئیت دو تخته رویال ترنج دارای چشم انداز ترنج 
  • سوئیت دو تخته رویال ترنج دارای چشم انداز غروب 
  • سوئیت چهار تخته امپریال ترنج با چشم اندازترنج و غروب آفتاب 

سوئیت و تاق های تور کیش هتل ترنج

امکانات تور کیش هتل ترنج 

با رفتن به تور کیش هتل ترنج شما از یکسری از امکانات در این هتل برخوردار می شوید که شما را در سفرتان راضی خواهد کرد تور کیش هتل ترنج دارای امکانات رفاهی : سرویس روزانه به مراکز خرید ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، سالن بدنسازی ، آتلیه عکاسی ، اورژانس ، اجاره خودرو ، خانه کودک . و امکانات تفریحی مانند : والیبال ساحلی ، سالن بازی های ساحلی ، سالن اسپا و ماساژ ، استخر ، سونا ، جکوزی ، دوچرخه سواری ، کانتر گردشگری تور کیش است .

چرا همکوچ برای رفتن به تور کیش هتل ترنج

شرکت مسافرتی همکوچ می خواهد بهترین در سفر برای شما باشد و برای همین مطلب تمام تلاش خود را می کند امید واریم برای تور کیش هتل ترنج مورد انتخاب شما واقع بشویم ما در شرکت همکوچ خدمات زیر را در نظر گرفته ایم :

  • پشتیبانی 24 ساعته 
  • ترانسفر فرودگاهی 
  • رزرو بیلط هواپیما 
  • رزرو هتل 
  • گشت و گذاردر جزیره 

کلام آخر 
شرکت مسافرتی همکوچ تمام تلاش خود را می کند تا شما را با تور کیش هتل ترنج آشنا کند و اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذارد ما در زمینه تورتجربه های زیادی در اختیار داریم شما می توانید برای دریافت جواب سوال های خود با کارشناسان همکوچ در تماس باشید .

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود